Hakutulokset

  1. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Zoe-F onneksi hampaan tulo ei vaikuttanut uniin. Meillä tuntuu vaivaavan aina välillä. Kivasti teillä jo kävellään ekoja askelia. Saa nähdä lähteekö meidänkin poitsu ajoissa kävelemään ku on jo jonkun aikaa noussut tukea vasten. Meilläkin opittu päristää ja sylkemään...se ei oo kyl kivaa ku...
  2. TinyAngel

    Jos tarvitsette isovanhempia lastenvahdeiksi, niin kumpi kysyy?

    meillä anoppi itse ehdottaa että saisko hoitoon pikkuisen. Vielä ei ole itse tarvinut kysellä.
  3. TinyAngel

    millä ilveellä hiljaisuus taloon

    mee isompien kanssa hetkeksi pihalle. ja itkuhälytin mukaan. tai sitten piiretyt pyörimään, askartelu tarvikkeet esiin tai leipokaa yhdessä. :)
  4. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    vauvahaaveita iiiiks! ;) :heart:
  5. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Meidän pikku miehellä on nyt sitten kuusi hammasta. Eilen huomasin että alas on tullut yksi lisää. Eli alhaalla on nyt yhteensä 4 hammasta ja ylhäällä kaksi. :) Ylä etuhampaat ku viel tulis...ien siinä kohtii ihan turvonnut ja vaivaa poitsua ihan selvästi!
  6. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    en sitten eilen malttanutkaan olla vaan kotona. :D meninkin mun vanhemmille kylään. :)Tänäänkin kyl mennään käymään jossain. Ei millään jaksa olla kotona ku ei pääse kunnolla vaunuileekkaan. Naama tuolla meinas jäätyy, vaikka muuten lämmin toppavaatteissa olikin. baby butterfly kiitti! :)
  7. TinyAngel

    Mitä äidit harrastaa?

    vaunuilu ja käsityöt mahdollisuuksien mukaan. tällä hetkellä ei ole harrastuksiin oikein aikaa ja mahdollisuutta. ehkäpä sitten ku lapsi vähän isompi.
  8. TinyAngel

    Postista lunastettava paketti???

    riippuu siitä mitä siellä huutonetissä luki myyjän tiedoissa. joskus myyjä maksaa lähetyskulut ja joskus siellä lukee, että ostajalle lähetyskulut.
  9. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    inhottavaa ku taas tuli nää järjettömät pakkaset. Mä niin tykkäsin ku oli alle -10. Kävin joka päivä vähän vaunuilemassa. Maanantaina tein 5km lenkin kauppaan ja tiistaina 6km lenkin ystäväni kanssa.Tänään en sitten pitkälle mennyt. Sen verran vaunuttelin että poitsu nukahti. Tänään puinkin...
  10. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Sompio, SuukkoSuulle, vauvahaaveita ja Nasuli08 kiitos onnitteluista !!
  11. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    teddybear82 hyvin on tosiaankin kasvanut!Toivottavasti rokotteesta ei pitään pahempia oireita. :heart:
  12. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    SuukkoSuulle saisimpa minäkin poitsun oppimaan kuinka nokkamukista juodaan. Meillä sitä käytetään vaan puruleluna. Nokkamuki onkin jo sen näköinen. (hampaan jälkiä täynnä )
  13. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    baby butterfly mulla ainakin kierto venynyt pitkäksi. Viimeksi oli 34pv ja nytkin näyttää venyvän...ennen raskautumista mulla oli kierto 29-30. Meillä kans ehkäisynä kortsu. Harkitsen e-pillerin ottamista, mut en oo vaan saanu aikaiseksi varata lääkäri aikaa. muoks. mulla on ollut 2...
  14. TinyAngel

    Kaunko käynnistetty synnytys kestää?

    sain edellisenä päivänä kolme taplettii ja aamulla viiden aikaan tuli lapsivesi. Synnytys kesti yht. 8h muoks. mulla oli viikkoja 38
  15. TinyAngel

    saako omakotitaloon asumistukea?

    Omakotitalo Kela voi maksaa asumistukea omakotitaloon. Omakotitalolla tarkoitetaan ruokakunnan yhden tai usean jäsenen yhdessä omistamaa asuinrakennusta. Rakennus voi sijaita ruokakunnan omistamalla tai vuokraamalla tontilla tai maalla. Tontin- tai maan vuokraa ei kuitenkaan hyväksytä...
  16. TinyAngel

    saako omakotitaloon asumistukea?

    Asunnon enimmäispinta-ala (m² ) ruokakunnan henkilöiden lukumäärän mukaan 3 asukasta 77neliöö
  17. TinyAngel

    saako omakotitaloon asumistukea?

    suoraan kelan sivuilta: Yleinen asumistuki Kela tukee pienituloisten ruokakuntien asumismenoja yleisellä asumistuella. Voit saada yleistä asumistukea vuokra- tai omistusasuntoon. Yleinen asumistuki Pienituloinen ruokakunta voi saada Kelasta yleistä asumistukea asumismenojensa...
  18. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    ElinaMaria neuvola kuulumiset bongattu, hienosti tyttö kasvanut!! :heart: Onnea hieman erinlaisesta konttauksesta!!!varmasti herttaisen näköistä! kuuleman mun sisko aikoinaan on mennyt tolla tyylillä ja siitä sitten suoraan kävelemään :D
  19. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Sompio onnea ekasta hampaasta!!! =)
  20. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    :heart: :heart: Meidän poitsu tänään tasan 9kk!!! :heart: :heart: Eilen ollaan sitten aloitettu maidoton yö ihan tosissaan...kaksi tuntia itkeskeli. Otin kyllä viereen nukkumaan ja lohdutin kokoajan. Välillä nousin itse oikein istumaan ja otin rakastavaan syliini itkevän pojan. Paijailin...

Yhteistyössä