Hakutulokset

  1. TinyAngel

    8kk kanssa ulkona talvella, mitä voisi puuhastella?

    me ollaan menty vauva pulkalla tässä pihapiirissä ja rattailla aika pitkiäkin matkoja(tosin liian pikällä matkalla nukahtaa). Tykkää kovasti ku saa nähdä maisemia. =)
  2. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    SuukkoSuulle ihana piirre toi tressittömyys kotihommista...voi ku mäkin saisin hitusen sitä! no onneksi lapsen myötä hieman armahtaa itseään ja koti saa näyttää asutulta. mutta vieläkin jos vieraita on tulossa huomaan tressaavani sotkuista kotia turhankin liikaa. toivottavasti uusi neuvola...
  3. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Talvis poitsu on menossa perhepäivähoitajalle. Tai toivon mukaan tämä täti nyt ois se oikea! Toivon niin että minä ja poitsukin tykättäis tädistä. Mennään tänään joskus yhden maissa jutelemaan ja muutenkin vakoilemaan paikkaa, hih! :) Mulla loppuu vanhampainvapaa joskus helmikuussa ja sitten...
  4. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    SuukkoSuulle ja vauvahaaveita onnea vielä kerran!! :heart:
  5. TinyAngel

    onko uita äitejä joiden 1v syövät yöllä?

    meillä juodaan kerran yössä maitoo. (poika kohta 9kk )Ja olen sen ajatellut lopettaa ens viikonloppuna. Muutama yö siinä saattaa mennä et valvotaan ja itketään. Toivon mukaan sitten nukutaan yötkin paremmin. ja syödään päivällä reippaammin. :) en aijo jättää lasta yksin itkemään vaan sitten...
  6. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Sain poitsun juuri nukkumaan...nyt sitten omaa aikaa ku mieskin harrastuksessaan. Huomenna meillä on jännä päivä pojan kanssa. Mennään tapaamaan ekaa kertaa poitsun tulevaa hoitajaa tai toivon mukaan tulevaa hoitajaa. Olen jo valmiiksi listannut mitä kaikkee pitää kysyy, mut silti jänskättää...
  7. TinyAngel

    Tykkääkö muiden vauvat maissinaksuista?

    meillä tykätään tooosi paljon!! :D
  8. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    vilmav2 onneksi ootte saaneet taas rytmiä elämään. :heart: meilläkin taistellaan hieman ruokailun kanssa ku ylähampaita tekee...kauheen kova tahti noiden hampaiden kanssa. ei yhtään rauhaa!!
  9. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    teddybear82 Minä Kävin ensin siinä jälkitarkastuksessa ennen ku ees harkitsin seksiä. Ja pari ekaa kertaa kyl hieman sattu...mut kyllä se sitten pikku hiljaa parani. :heart: muistaakseni ekan kerran koitettiin ku poitsu oli 2kk ja paikat oli täysin parantunut ku poitsu n.3kk
  10. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    SuukkoSuulle No sehän on hyvä ettei oo pahoinvointia. Toivottavasti raskaus ei väsytäkkään liikaa ku Atte kuitenkin niin paljon herättelee. :heart: :heart: Mulla oli alkuraskautena aika kaamee olo, mut meni kyl onneksi ohitse aika pian. Mun sisko on kummallakin kerralla raskaana ollessa...
  11. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    HanTa neuvola kuulumiset bongattu. Oho! teillähän ajoissa lähdetään liikkeelle. :heart: Toivavasti ei pää hirveesti kolise joka paikkaan. Meilläkin vaikka poitsu jo 8kk3viikkoa ni on kyllä semmonen tapaus et kokoajan nousee kaikkialle, mut sitten ku näkee jotain mielenkiintoista ni ei...
  12. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    SuukkoSuulle oikein paljon jaksuja öihin! :hug: :heart: Meillä kans heräillään usein, mut pikku hiljaa ollaan päästy parempaan suuntaan. Mä oon vähentänyt ilta maitoa niin että saan poikaan tankattua puuroa mahdollisimman paljon.Ja oon alkanut antaa puuron niin myöhään että menee reilun...
  13. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    alley toivottavasti yö paranee. :heart: vaikka meidän uniin verrattuna hyvin on teillä nukkunu. mutta on kyllä totta että jos on tottunut parempiin uniin ni kyllä se alkaa helpommin väsyttämään ku nukkuukin yhtäkkiä huonommin. onnea höpöttely taidosta. on se niin ihanaa ku huomaa lapsen...
  14. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    toivova-84 eli 2kk ennen hoitovapaan alkua pitää viimeistään ilmoittaa työnantajalle aikomuksista. Mä olen jo ilmoittanut töihin aikoja sitten. Vaikka hoitovapaa alkaakin olikohan se helmikuun alussa. Mä ilmoitin että oon syyskuun alkuun asti kotona. eli n. 6kk hoitovapaalla. sitten 2kk ennen...
  15. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    toivova-84 näin ei ollut joskus 7-vuotta sitten. minun siskolla on kaksi lasta ja ikäeroa vähän yli 2-vuotta, mutta ei saanut samaa rahaa. NO onneksi sekin on sitten muuttunut!! :)
  16. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    toivova-84 löysin tän kelan sivuilta! eli tosiaankin saat saman rahan jos lapsi syntyy tarpeeksi lähekkäin ekan kanssa. "Voit saada vanhempainpäivärahan edellisen päivärahan perustana olleen työtulon mukaan, jos saat kaksi lasta perättäin kolmen vuoden sisällä. Tällöin seuraavan lapsesi...
  17. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    toivova-84 jos oikein muistan ni hoitovapaan pystyy ilmoittaa kahdessa erässä. eli kannattaa ilmoittaa eka semmoinen aika jonka varmasti on hoitovapaalla ja sitten tarvittaessa jatkaa sitä. :)
  18. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    toivova-84 hoitovapaa vaikuttaa seuraavaan äitiyrahaa niin ettet saa ansiosidoinnaista äitiysrahaa. Mutta jos et halua mennä töihin niin tietenkin kannattaa olla hoitovapaalla niin kauan kunnes alkaa seuraava äitiysloma.
  19. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    heippa kaikille! Vihdoinkin tänään niin leutokeli (-8) ni laitoin pojan vaunuihin nukkuu. Sitten tein lumityöt (30min). Kylläpäs teki terää olla ulkona hieman. :) Poitsu on oppinut nyt sitten kunnolla konttaamaankin. Mutta edelleen ryömien mennään kovempaa.Nykyään noustaan seisomaaan mitä...
  20. TinyAngel

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    HanTa toivottavasti kroppa alkais taas toimia normaalisti.Hieroja vois kyllä tehdä terää :D :heart: mullakin niskat ihan jumissa. oon yritänyt venytellä. Onnea konttauksesta! Meilläkin jo konttaillaan aika pitkiä matkoja. loppu matka mennäänkin ryöminen ja KOVAA!! :D

Yhteistyössä