8kk kanssa ulkona talvella, mitä voisi puuhastella?

  • Viestiketjun aloittaja tiu
  • Ensimmäinen viesti
tiu
Ajattelin että rupeaisin päivittäin ulkoilemaan 8kk kanssa. Taustalla tässä on se että tyttö on huono syömään ja olenkin miettinyt onko oikeastaan hänellä edes nälkä. Kenties pieni touhuaminen ulkona auttaisi ruokailuunkin.

Tyttö nukkuu kyllä yleensä unensa ulkona (2-3h yhteensä).
Kaipaisinkin ehdotuksia mitä tälläisen konttaavan ja tukea vasten ylös nousevan vauvan kanssa voisi talvella ulkona tehdä?
 
Vauvakeinuun istumaan, pulkkailua, kantoreppuun maailmaa ihmettelemään...

Meillä 7,5 kk on ollut kantorepussa vasta kerran ulkona, mutta meillä kanssa suunnitelmissa ulkoiluhetki alkuillasta. Nukkuu kahdet hyvät päikyt, mutta väsyy 18 aikaan tosi paljon. Nyt suunnitellut, että jos lähdettäisiin pienelle ulkoiluhetkelle ennen puuroa.
 
vieras
Sellaseen paikkaan, missä saa turvallisesti konttailla ja tutkia maailmaa. Mä oon tossa vaiheessa konttaillu oman lapsen kanssa omassa pihassa. Omakotitalo onneks...=)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sellaseen paikkaan, missä saa turvallisesti konttailla ja tutkia maailmaa. Mä oon tossa vaiheessa konttaillu oman lapsen kanssa omassa pihassa. Omakotitalo onneks...=)
Eiks ookki? Meillä lapsiperheitä naapureina, niin en ole saanut edes ihmettelyä osakseni....nih.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sellaseen paikkaan, missä saa turvallisesti konttailla ja tutkia maailmaa. Mä oon tossa vaiheessa konttaillu oman lapsen kanssa omassa pihassa. Omakotitalo onneks...=)
No voi kamalaa kun on lapsen riemuun osallistuva äiti |O

Onneksi kukaan ei nähnyt meidän olkkariin, kun mä kääntyilin ja yritin opettaa vauvaani kääntymään mahalleen :saint:

*muoks* Oho, mun lainaus ei onnistunut...Piti lainata tuon harmaan pisteen tekstiä :ashamed:
 

Yhteistyössä