Hakutulokset

  1. R

    Haluatko kysyä romaneista tai romanikulttuurista?

    Ehkä hänen mielestään oli.
  2. R

    Kehu palstalaista -ketju (ei mielistely)

    Huomiohuokailija vaikuttaa mielestäni mukavalta, eikä ainakaan tunnu nimimerkkiään muistuttavan :D
  3. R

    Haluatko kysyä romaneista tai romanikulttuurista?

    Niitä muuten kutsutaan röijyiksi, siis jos tarkoitat perinteiseen romanivaatetukseen kuuluvaa "puseroa". Koristeellisempia kankaita on ruvettu käyttämään sitä mukaa, kun elintaso on noussut. Ne kankaat tulee ulkomailta, esim. Turkista, Dubaista, Kiinasta, jne., kuten niiden ulkonäöstä...
  4. R

    Mun pitää sanoa teille että vaikka mä olisin jostain asiasta eri mieltä, niin se ei ole henk.koht.

    Tämähän se onkin jotenkin hassua. Eikö kyseessä kuitenkin on keskustelupalsta, jossa on tarkoitus, no, keskustella? Keskustelu ei käsittääkseni tarkoita sitä, että kaikki ovat automaattisesti samaa mieltä. Kyllä täällä kuitenkin jotkut tuntuvat kirjoittavan sellaiseen sävyyn, että tulee...
  5. R

    Tympäisee maksaa suurperheiden lapsilisiä

    Hmm, mistä tiedät, etteivät ole kiitollisia? :D
  6. R

    mie niin haluaisin tietää, mikä hemmetti puolella palstalaisista on miuta vastaan

    Päästä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ne negatiiviset kommentit ja haukkumiset mitä täällä vastaan tulee. Joka paikassa on omat mätämunansa, siitä ei pääse mihinkään. Paras vain, kun koettaa olla välittämättä ja sivuuttaa ne ikäviä juttelevat tyystin. Eikö? Meilläkin vauva (2kk)...
  7. R

    Haluatko kysyä romaneista tai romanikulttuurista?

    Eli parempaan suuntaan sekin.. edes jossain määrin. :P
  8. R

    eilinen romani keskustelu..en löydä..

    Tuossahan se on alempana. Ja voi minulle laittaa viestiä ketjun ulkopuolellakin, kun nyt tänne rekisteröidyin :)
  9. R

    Haluatko kysyä romaneista tai romanikulttuurista?

    Juu, näissä asioissa on näkemyseroja... paikkakunnittain ja kodeittainkin. En tiedä, miten itse tulen toimimaan siinä vaiheessa, kun omat lapset on teinejä.
  10. R

    Haluatko kysyä romaneista tai romanikulttuurista?

    Pidän, välillä pienempiäkin :)

Yhteistyössä