Mun pitää sanoa teille että vaikka mä olisin jostain asiasta eri mieltä, niin se ei ole henk.koht.

  • Viestiketjun aloittaja huomiohuokailija
  • Ensimmäinen viesti
huomiohuokailija
Eli vaikka olisin jostain asiasta eri mieltä kuin joku muu, niin se ei tarkoita että mulla olis jotain sitä henkilöä vastaan.

Moni täällä tuntuu ottavan eriävät mielipiteet henkilökohtaisina hyökkäyksinä. Teettekö niin tosielämässäkin?
 
Eli vaikka olisin jostain asiasta eri mieltä kuin joku muu, niin se ei tarkoita että mulla olis jotain sitä henkilöä vastaan.

Moni täällä tuntuu ottavan eriävät mielipiteet henkilökohtaisina hyökkäyksinä. Teettekö niin tosielämässäkin?
Tämähän se onkin jotenkin hassua.

Eikö kyseessä kuitenkin on keskustelupalsta, jossa on tarkoitus, no, keskustella? Keskustelu ei käsittääkseni tarkoita sitä, että kaikki ovat automaattisesti samaa mieltä.

Kyllä täällä kuitenkin jotkut tuntuvat kirjoittavan sellaiseen sävyyn, että tulee pakostakin mieleen, sanoisivatko niin toiselle tosielämässä... Mutta ehkäpä se vain on luonnollinen osa tätä "nettimaailmaa", kasvottomana on helpompi heitellä kaikenlaista.
 
kauhee palsta
Pitkästä aikaa tulin tänne ja suoraan sanottuna oikein vituttaa näiden kirjotusten takia. Täällä heivataan kaikki kohteluaisuus ja suvaitsevaisuus narikkaan, tartutaan jokaiseen väärinymmärrettyyn sanamuotoon, arvostellaan, haukutaan, vittuillaan ja viisastellaan. Tämä käytös ei mahdu minun ymmärrykseen ja siksi aion kyllä jatkossa pysyä mahdollisimman kaukana tästä palstasta.
Hyvät jatkot hyville tyypeille! Harmi, etten teitä tästä sekopääsakista tänään löytänyt. :(
 
huomiohuokailija
Pitkästä aikaa tulin tänne ja suoraan sanottuna oikein vituttaa näiden kirjotusten takia. Täällä heivataan kaikki kohteluaisuus ja suvaitsevaisuus narikkaan, tartutaan jokaiseen väärinymmärrettyyn sanamuotoon, arvostellaan, haukutaan, vittuillaan ja viisastellaan. Tämä käytös ei mahdu minun ymmärrykseen ja siksi aion kyllä jatkossa pysyä mahdollisimman kaukana tästä palstasta.
Hyvät jatkot hyville tyypeille! Harmi, etten teitä tästä sekopääsakista tänään löytänyt. :(
No olen pahoillani jos näin olen tehnyt! :O
 
Minä yritän keskustella niin, että puhun ihmisten tekemisistä, en ihmisten luonteesta. Minusta siinä on ihan valtava ero, mutta kaikki eivät sitä huomaa tai eivät ymmärrä.

Minusta on kiva napakastikin käydä keskustelua ja olla eri mieltä, mutta en pidä haistattelusta tai siitä, että aletaan alakynteen jäätyä kajota vastapuolen luonteeseen ja mennä henkilökohtaisuuksiin (tyyliin "tuo kommentti varmaankin kertoo jotakin sinusta ja luonteestasi" tms.) sen sijaan että asia-argumenteilla kyettäisiin enää jatkamaan keskustelua.
 

Yhteistyössä