Kehu palstalaista -ketju (ei mielistely)

  • Viestiketjun aloittaja huomiohuokailija
  • Ensimmäinen viesti
Nam. :p Miten tota tehdään?
200 g tummaa suklaata
1/2 dl rusinoita
1 dl pekaani- tai muita pähkinöitä
100 g vaahtokarkkeja

Paloittele suklaa kulhoon. Sulata se mikroaaltouunissa niin, että sekoittelet seosta pienin väliajoin.

Hienonna pekaanipähkinöitä veitsellä hieman. Jos vaahtokarkit ovat hyvin suuria, paloittele hieman niitäkin.

Sekoita ainekset yhteen. Levitä massa voi- tai leivinpaperin päälle vuokaan. Nosta kylmään jähmettymään.

Leikkaa jähmettynyt levy paloiksi terävällä veitsellä. Tarjoa.

Tässä yksi netistä kopsattu ohje. Sekaanhan voi käsittääkseni laittaa ihan mitä tahtoo :)

Pitäisikin itsekkin kokeilla.
 
Nam. :p Miten tota tehdään?
Ai rocy roadia? Sulata 200g suklaata, sekoita joukkoon 100g vaahtokarkkia pilkottuna, rusinoita tai muita kuivatuja hedelmiä, pähkinöitä, keksinmuruja, riisimuroja ym. ym. mitä nyt vaan mieli tekee. Sit levität laakeaan astiaan ja annat jähmettyä jääkaapissa jonkin aikaa. Lopuksi leikkaat sopiviksi paloiksi ja eikun ääntä kohti :p :D
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
Mulla ei ole kenestäkään pahaa sanottavaa, joten pitäisi luetella koko palstan nimimerkit ja kertoa ne hyvä puolet :) Mutta jos pitää kertoa ne mieleenpainuvimmat niin:

Pikkukaupunkilainen, Milanna, Phoepsi, Anatolia, Metis, metsis, ultramariini, Aries, Päätön, Lunatic, Minski, Aino, tapiontytär, hukkapiru(olikohan se noin?), Björn jne... Kaikki omallatavallaan kiinnostavia ja persoonallisia :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin & Nooan äiti-87;26657381:
Must ei taida olla mitään hyvää sanottavaa. Ei haittaa yhtään vaikkei ookaan... :)
Ihan miten vaan, mutta itse en kyllä tulisi kehuja kerjäämään tai muuten vain ruikuttamaan tällaiseen ketjuun. Ei ainakaan lisää positiivista käsitystä sinusta jos sellainen on ollut.

Minulla ei ole aavistustakaan minkälainen olet, kirjioitat kuin teini-ikäinen, joten ehkä tosi nuori?
 
  • Tykkää
Reactions: Littledeath
[QUOTE="vieras";26657426]Ihan miten vaan, mutta itse en kyllä tulisi kehuja kerjäämään tai muuten vain ruikuttamaan tällaiseen ketjuun. Ei ainakaan lisää positiivista käsitystä sinusta jos sellainen on ollut.

Minulla ei ole aavistustakaan minkälainen olet, kirjioitat kuin teini-ikäinen, joten ehkä tosi nuori?[/QUOTE]

Tuo vuosiluku nimimerkissä ei varmaan yhtään valaise asiaa? :LOL:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin & Nooan äiti-87;26657381:
Must ei taida olla mitään hyvää sanottavaa. Ei haittaa yhtään vaikkei ookaan... :)
Täällä on helvetin helppo tulla tunnetuksi ja jollain on aina taatusti jotain hyvää niinkuin myös pahaakin sanottavaa kunhan olet ensin kerjännyt huomiota tarpeeksi. Voit kirjoittaa vaikkapa ihan pelkkää siansaksaa ja aloitella sillä ketjuja, teet sitä tarpeeksi monta kertaa niin ainakin jotkut feelgood-palstajeesus-vakkarijäsenet kehuvat sinua taatusti sen jälkeen näissä ketjuissa jollain käsittämättömällä perusteella. Tosin sitten pitää varautua ottamaan haukkujakin vastaan.
 

Yhteistyössä