Kehu palstalaista -ketju (ei mielistely)

  • Viestiketjun aloittaja huomiohuokailija
  • Ensimmäinen viesti
huomiohuokailija
En tiedä oliko täällä jo tällainen ketju. Haukkumisketjuja olen kyllä nähnyt. Otetaan nyt vastapainoksi tällainen. Ja tosiaan, ei mielistelyä, vaan ihan aitoja kehuja. Jotain positiivista jostain (yhdestä tai useammasta) palstailijasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Myry vaan
Hmm...

Huomiohuokailija on mukava palstalainen, joka on yleensä kaikissa ketjuissa asiallinen.
Mummeliisa on myös erittäin mukava palstalainen, joka vastaa aina asiallisesti, vaikka harmaat häntä yrittävätkin jatkuvasti mollata.
Lunatic huvittaa suunnattomasti jutuillaan ja suorasukaisuudellaan.
Päätön tietää autoista lähes kaiken ja valistaa minua silloin, kun mulla on jotain auto-ongelmia. Mies, kuten minä.
Silja S. on mukava ja kannustava.
FreezeCat on myös mukava ja asiallinen.
Ruutiukko on myös lajitoveri ja mukava keskustelija.
Tässä olit nyt joitain...Lisää tulee... joskus=)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
huomiohuokailija
Minskii on ihanan positiivinen jouluihminen (itsekin tykkään joulusta).

Anatolialla on järkevät, vahvat mielipiteet.

Pikkukaupunkilainen on ihq. :heart:

Kepsiksellä myös järkevät ja vahvat mielipiteet.

Keittiönoidalla paljon elåmänkokemusta ja osaa ilmaista mielipiteensä loukkaamatta. Mukava muutenkin.

Röpöllä myös järkevät ja vahvat mielipiteet.Mukava.

Lunatic vaikuttaa vahvalta naiselta.

Mä en nyt muista kaikkia. Täydennän myöhemmin. :D
 
lucifer
Tytsi omistaa hienot hiukset ja on mukava lukea että pitää kannastaan kiinni ja uskaltaa olla erilainen mitä valtaosa palstailijoista( eli ei häpeä neitsyyttään, koska ei siinä mitään hävettävää olekaan!)
 
  • Tykkää
Reactions: tytsi-89
BootyPeppi: Pirteä, mukva ja ystävällinen. Ihania vaatekuvia. Käsistään kätevä.
Mummeliisa: Ystävällinen, asiallinen, pitkähermoinen. Tulee hieman Muumimamma mieleen.
Pikkukaupunkilainen: Asiallinen ja mukavanoloinen miekkonen.
Kepsis: Asiallinen, mukava ja hauskaa kirjoitteluseuraa.
Lunatic: Hauska, suora mielipiteissään. Ei harrasta mielistely.
Metis: Hauska ja hassu. Saa miut hymyilemään usein.
Päätön: Asiallinen, ystävällinen ja auttanut minuakin jonkun auto-ongelman kanssa.
Äkäinen Hra Majuri: Mukava. Omaa luokkaansa Aha-kommenteineen. Pitää meidät ukkostilanteiden tasalla.
Data: En ole koskaan tainnut törmätä ikävään kommenttiin toisa palstalaista kohtaan hänen kirjoittamana.
VenakkoMilanna: Hauska, hassu ikiliikkuja.
TrueBlood: Vampyyrinainen. Mukavaa jutusteluseuraa.
HeavyFreak: Tykkää tatskoista, kanssa mukavaa lukea hänen kirjoituksia.
Tytsi89: Ystävällinen tyttönen.
Aino: Iloinen ja positiivinen.
Aries: Jälleen erittäin mukava palstalainen. Asiallinen.
Sangria: Ystävöllinen ja iloinen.

Jatkan ehkä myöhemmin. Moni jäi edelleen pois tästäkin listasta.
 
Viimeksi muokattu:
Palstasisko
Minä kehun kaikkia heitä joilla on sydän paikoillaan, eivätkä harrasta nettipiruilua toisia kohtaan. Tiedän, että teitä mukaviakin palstailijoita on, en vaan nyt millään jaksa muistaa nikkejä, koska harvemmin seuraan kuka mitäkin on kirjoittanut, luen vain ahmien palstan tarjontaa. Jatkakaa te mukavat ihmiset samalla linjalla edelleen! :)
 
"vieras"
Minä voin hoitaa sen päinvastaisen alta pois:

Kepsis on perseestä.


Niin ei tarvi kenenkään sitä varten ainakaan vaivautua tähän ketjuun :D
Et kyllä mun meiestä ole. Joskus olen eri mieltä kanssasi (kuten kaikki kaikkien kanssa välillä), ja joskus ärsytät (kuten kaikki kaikkia välillä), mutta pääosin sinulla on ihan hyvä pää harteilla, oikeudenmukainen sellainen. Usein olen samaa mieltä, kuten nyt tuolla ketjussa missä nainen suuttuu miehellensä kun ei tee lisää lapsia. Tasa-arvoa ei kaikki naiset kertakaikkiaan osaa toteuttaa.
 
chef on tosi kätevä tapetointeineen, terassinrakentamisineen ja tuunailuineen, oon melkein kateellinen.

Mummeliisalla on ihan käsittämättömästi energiaa ja kaunis koti.

Phoebsi on nätti ja symppis.
 
Minä voisin kehaista Säpälettä kärsivällisyydestä ja halusta ymmärtää asioita.
Sama Kepsikselle! Tai en tiedä tuosta halusta ymmärtää, mutta... vitsi vitsi :D

Mukavia palstalaisia on monia, mainittakoot ainakin Chef, Astrolabe ja Data, As if ja Meah, Lilii ja moni muu.

Anatolialle pisteet taidosta veetuilla joskus ;)
 
  • Tykkää
Reactions: säpäle
Data on älykäs ja toiset huomioonottava herrasmies
Astrolabe on vaan niin haltiamainen :heart:
Majuri on tinkimätön ja aina ajantasalla
Chef touhuineen saa minut hengästymään ja kadehtimaan moista aikaansaavuutta
Säpäle on tarkkasilmäinen ja tinkimätön mutta ihanan neutraali ja kohtelias keskustelija
Päätön tietää vastauksen moneen asiaan ja on auttanut minuakin monessa pulmassa
Bootypeppi Taitava ja innovatiivinen ompelija, ystävällinen :heart:
Ultramariini on sanailijoiden sukua: rytmittää riimit ja liekuttaa lorut kauniisti kutoen niistä virkeitä virkkeitä ja suloisia sointuja, joskus toista hellästi lohduttaen, joskus kaikkia hupsusti hauskuuttaen, joskus hiukan kynää miekkanakin käyttäen
Harmoillen on fiksu ja elämänmakuinen kommentoija; ei oman erinomaisuutensa sokaisema vaan lähellä tavallista ihmistä, sellaistakin, joka on erilainen kuin hän
Liili on sofistikoinut ja tinkimätön kommentoija, joka lempeästi osaa perustella kantansa helposti hermostumatta
as if on iloinen ja elämänmakuinen, harminkin keskellä hassutteleva ja elämään aika iloisesti suhtautuva hahmo
 
Viimeksi muokattu:
Data osaa pitää naisensa tyytyväisenä niin makkarissa kuin muissakin huoneissa. :heart: Love of my life.

Booty jaksaa keksiä kaikesta positiivista.

Pikkukaupunkilainen uskalsi ottaa hektisessä elämänvaiheessa suuren hypyn tuntemattomaan; arvostan.

Tytsi jaksaa olla innokas, vaikka palstan kävyt välillä yrittääkin toppuutella.

Pesky on löytänyt oman tiensä ja tekee erittäin kiinnostavia aloituksia, jotka voisivat olla suoraan leffoista.

maraboun aamuketjua odotan aina herättyäni, jos se ei vielä palstalla silloin ole. :)

Ariesta kehuisin siinä, että rohkaisi meikäläistä tässä Datan ja minun yhteisen tarinan alkutaipaleella. Kiitos!

Kepsis antaa itsestään kuvan kovana kujakattina, mutta on salonkikelponen kisu pinnan alla.

Mummeliisa vaikuttaa todella vahvalta ihmiseltä mitä kaikkea onkaan joutunut kestämään elämässään ja silti jaksaa puuhata monenlaista.

Lunatic on pehmentynyt, mutta särmää löytyy edelleen.

Akaatti tekee palstasta ajoittain dadamaisen kokemuksen.

Lilii on kuin se sellainen villimpi isosisko, joka yrittää vaivihikaa opettaa omia jekkujaan, mutta samalla suojelee kiivaasti.

Majurikin on saanut pilkettä silmäkulmaan.

Aino* on raikas tuulahdus.

Jehnny on jalat maassa mutta toisinaan myös pää tukevasti pilvissä.
 
Viimeksi muokattu:
Astrolabe: Ihana rakastunut keijukainen
Chef: Kirpputoreileva touhuuja.
Keittiönoita: Todella kauniita ruoka-annoksia.
Tiiru: Erittäin kaunis, ja todella ystävällinen
Marabou: Hurjan aikaiseen aamulla on jo niin positiivinen.
As If: Asiallinen. Johtuneen avasta tulee vilijonkka lapsineen mieleen.
Phoebsi: Iloinen ja ystävällinen.
Ruutiukko: Asiallinen ja mukava.
Peksy Pixie: Mukavan ja ystävällisen oloinen.
Huomiohuokailia: Mukavan oloinen vaikkakin uusi tuttavuus miulle
 
  • Tykkää
Reactions: marabou

Yhteistyössä