Hakutulokset

  1. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Joo, älyttömän hidas taas tänään.
  2. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    [b]Voi hyvänen aika näitä mun tummennuksia... :headwall: ! Ieva: Joo, ei siis velliä tai puuroa.Kyselen vaan, kun A heräs viime yönäkin 3 kertaa syömään....
  3. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Kiin:[b]Artulle paranemisia! Meillä myös vähän nuhaa ollut, mutta nyt pois menossa.Olen heti tosi huolissani aina.Ehkä hiukan keveämminkin voisi ottaa.Mut ei.. Jahvetti onkin ollut tosi ahkera.On aikas paljon kaloreita kulunut ;) .Mä voisin ottaa mallia, on meinaan tänäpä laiskottanut |O ...
  4. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Jahas, tääl Satakunnassa kelit näyttää mukavalle.Saas nähdä, kuin kauan kestää :whistle: ! [/b]Nipsulin vauvelille myös onnittelut 5kk synttäripvän johdosta :heart: ! Meillä riisi sopii myös todella hyvin vauvalle, Hippin riisipuuroa ja hedelmiä menis vaikka kuinka paljon.Ja tosi kova on...
  5. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Morjens :wave: Meillä on tosi innokas kylpijä.Vauveli pääsee oikein vauhtiin, ja kastelee iskän ja äiskän ronskeilla otteillaan :heart: . Kylvetäänkin joka toinen päivä, kun se tuntuu olevan niin mahdottoman mukavaa puuhaa! Synnytys minulla oli helpon oloinen.Sattuhan se ja epiduraalin...
  6. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    Iltaa! Täällä on taas vähän kaupunkilomailtu näin maalaisena B) .Kyllä se paikanvaihdos aina piristää! Oliko se Nipsuli,kun vauvelin pulautteluja harmitteli.Meillä myös tavaraa tulee ylös reilunlaisesti,mun ja isukin paidat aina ' soosissa ' :| .Mut ei voi mitään kaiketi,mut ihmeen paljon...
  7. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 26

    Pessi[b]: Olethan kuitenkin jo näinkin pitkälle imetyksessä päässyt :hug: !
  8. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 26

    [/b]Tervetuloa kaikille uusille :wave: ! Jaahas, täällä on alennusmyynneillä käyty.Kyllä tekis mieli itsekin, vaikka ei kyllä mitään suurempaa tarvetta silti ole.Kotia olis kyllä silti kiva sisustaa :whistle: . Muuten, mitäs teillä on vauvan huoneessa tavaraa/huonekaluja??Mulla on vaan...
  9. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

    Pessi[u]: nimenomaan just noin =) ! Syksyllä voi aloittaan jonkun harrastuksen ja viim.marraskuun lopussa sen voi lopettaa :laugh: ...
  10. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

    Jahas, toi halaus hymiö tais livahtaa väärään osioon..
  11. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

    Juu, se on kesä ohi nyt :laugh: ! Ei vaiska, alkohan ne kesän alennusmyynnitkin jo, syksyä pukkaa :hug: .Täytyy myöntää, et olen aika syksy ihminen, ei taida olla muita ??
  12. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

    Täällä myös juhannushumuista palattu B) .Hiukan mansikkakuoharia tuli maisteltua ja syötyä hyvin siskon luona. Vaunuista on ollut puhetta.Meillä Emmaljungan Edget.Ihan hyvät, mut tosi painavat.Ehkä hiukan kelvemmät olis ollut passelimmat.Mut matkikset on kätevät.Käytän aika paljon niitä.Ihan...
  13. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

    Oikein mukavaa Juhannusta kaikille B) !Me lähdetään yhdeksi yöksi siskon luo.Tulee sentään jotain vaihtelua.
  14. T

    Vastasyntyneen nuha!

    Tärkeintä on, että vauvan syöminen sujuu!Jos ei ni, lääkäriin.
  15. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

    Zuku: Ei mitään, eipä se korvatulehdus ole kellään kiva! Täällä kans lähtee hiuksia päästä, mitäs tällainen karvanlähtö oikein on :kieh: ?No,ei ihan ohuimmaista päästä hiukset ole, mutta kuitenkin...Ei kiva. Yhdessäolosta oli puhetta.Me ollaan n.viis vuotta yhdessä oltu.Häät vois olla ens...
  16. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

    Zuku: Juu, täällä syöty ab-kuuri korvatulehdusta vastaan ja ripuliksi meni.Täytyi kuuri lopettaa välittömästi.Syötiin sitten myöh.pieni 3 pvän kuuri, Zihromaxia, siitä ei tullut mitään ' haittaa '. :( Muuten lekuri sanoi, että syöttäminen täytyy aina tapahtua pystyasennossa.Myös öisin...joskus...
  17. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

    Täällä on juttua tullut = ).Mites juhannus?Onko helmimammoilla mitäs suunnitteilla? Saas nähdä mitkä kelit tulee :whistle: .
  18. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 24

    Tervetuloa Liinamari :wave: !Itsekin täällä olen vasta vähän aikaa hengaillut, mutta juttuja lukenut jo odotusajalta saakka. Täällä ei vielä omaan huoneeseen siirrytä.Pinniksessä vieressä on tosiaan niin kauan kuin yäsyöttöjä on :heart: .Kerkeehän sitä omaan huoneeseen sitten.Mut tarkoitus...
  19. T

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 24

    Huomenta! Missäs se ieva muuten on?Hänen juttujaan on ollut mukava lukea =) .Oliko se vanamobr kenelle vois antaa vauvelin tietoja, jotta sais laittaa listaan.Tässä tulis A: n tiedot.Elikkäs syntyi 41+0 vkolla.Pituus 50 cm paino 3350 kg.Ja synttäripvä oli se 11.2. Poikavauveli siis :heart: .
  20. T

    Minkä ikäisenä vauvanne on käyttänyt 74cm vaatetta?

    Meillä tuossa just päällä Marimekon pallohaalari 70 cm, aikas sopiva on.Pituutta vauvelilla jotain 66 cm, ikää 4.kk 3 pvää.

Yhteistyössä