Hakutulokset

  1. P

    Kuinka monella palstalaisella on hyvä mies?

    Mulla on ihana mies :heart:
  2. P

    Kylään paljain jaloin?

    peesailenpa tätä.
  3. P

    G: Minkalainen sun oma lapsuus oli?

    hyvä. ja eroaa omien lasten lapsuudesta.. mutta ihan vaan nykyaikaistumisen vuoksi.. ei meillä ollu tietokoneita ja kännyköitä ym ym ym...
  4. P

    kuinka kauan meni toipuessa viidaudenhampaiden poistossa?

    hui.. mulla olis kans edessä viisureiden poisto :/ p-e-l-o-t-t-a-a :|
  5. P

    Jos nyt saisit pojan,minkä nimen antaisit hänelle?

    Anton, Kasper tai Eetu
  6. P

    Hauvakone (mikä koirarotu sopis)

    Tämä tuli mulle :)
  7. P

    P.S. Rakastan sinua ?

    Olen lukenut kirjan, olen nähnyt leffan, molemmat ihania :heart:
  8. P

    APUA!!Rakennusbudjetti uhkaa paukkua yli!

    Me kanssa itse rakennamme, ja menee silti yli ;) kai ist vaan arvioitiin alkuun liian pieneksi kustannuksia.... kun on tullut niin paljon yllättäviä menoja.. mutta ite siis olemme tehneet.. vain lvi ja sähkömies on palkattuja.
  9. P

    APUA!!Rakennusbudjetti uhkaa paukkua yli!

    :laugh: hih.. vai ökytaloja.. :laugh: kyllä budjetin saa yli paukkumaan vähän vaatimattomallakin versiolla.. ;) vai onko sulla rakentajan arjesta kokemusta? :) kerro ihmeessä jos on? Kun raksaamisessa tulee yllättäviä menoja, joita ei ole osannut laskea.. Ei meilläkään alkuperäinen...
  10. P

    APUA!!Rakennusbudjetti uhkaa paukkua yli!

    Dont worry :D me just puhuttiin pankista lisärahoitusta ja "hieman" suuremmasta summasta oli kyse kuin 5000 e ;) kyllä ne hyvin suhtautuu, ja tuo on pieni budjetin ylitys :)
  11. P

    Mitäs puuhaatte reilu 1v lapsen kanssa?

    Niinpä.. ja muutenkin.. kaikki sellaiset pienet hassutukset ja pikkuisen päivä on niin pelastettu.. ja tulee siitä itellekki hauska mieli kun toinen nauraa maha vääränä, eikä ite tarvi sanoa kuin "kukkuu" :D
  12. P

    Kumman nimi vauvalle?

    Mä olen kai sitten vaan niin vanhanaikainen kun mielestäni lapset kuuluu olla isän nimellä. Jokaisen oma asia tietenkin. :)
  13. P

    Mitäs puuhaatte reilu 1v lapsen kanssa?

    Leikitään "kukkuu"-leikkiä ja käydään puistossa.. ja kauheesti nuo isommat sisarrukset tykkää leikkiä hänen kanssaan... arki mene vähän niinku omalla painollaan... :)
  14. P

    miksi nämä sankarikotiäidit vievät lapsensa hoitoon, kun lapsi täyttää 3 tai 4 vuotta? Miksei siellä kotona voi olla siihen asti,

    Voi voi kun ei se raha ainakaan meilläpäin puussakaan kasva :/ voi kun oliskin elämä niin yksiselitteistä et pystyis hoitamaan ITSE omat lapset ja ei tarvis mennä töihin.. valitettavasti siihen leivän päälle on vaan niin kiva saada muutakin kuin ylähuuli. ;)
  15. P

    Miksi niitä lapsia hankitaan?

    peesailenpa tätä :heart:
  16. P

    harvinaisia tytön nimiä?

    Mirella ja Mariel
  17. P

    Oletko tilannut sisukas.netistä vaatteita?

    millaisia vaatteita siellä on? :)
  18. P

    Paivan luontokuvia mokilta

    Mistä maasta nää kuvat on? Hienoja :)

Yhteistyössä