Hakutulokset

  1. P

    miten saan paremmat hermot ja pidemmän pinnan?

    kiinnostais muakin :/
  2. P

    Mistähän muuten johtuu...

    Eikä :laugh: no ei ainakaan ihmisiltä mielikuvitusta puutu.. :whistle:
  3. P

    Mistähän muuten johtuu...

    juuh ;)
  4. P

    Mistähän muuten johtuu...

    miten? Mä en olekkaan tälläisestä kuullut, vaikka 3 vuotta täällä olen roikkunut.. :D kuullostaa mielenkiintoiselta.. :D
  5. P

    Mistähän muuten johtuu...

    Vitsit.. mahtaako muuten LTO vielä palstailla?? Jollain muulla nikillä?? Ja ZowieBowie oli kans ihan :xmas:
  6. P

    Jos saisitte 10 miljoonaa euroa....

    -Velat pois - ostaisin ainakin 2 erilaista jenkki autoa - takaisin mukavan elintason vanhemmilleni, sisarruksille, ja appivanhemmilleni - Ja muutenki, nauttisin elämästä.. .. ehkä vois sijoittaa rahoja jotenkin..
  7. P

    Heipä hei

    :whistle: ;) eiköhän se aikanaan selviä.. mä tahdon olla vaan nyt ihan kaikille anonyymi ainakin jonkin aikaa.. täällä niin paljon tuttuja.. tai paljon ja paljon, mutta pari ystävää.. Alkaa ahdistamaan sellainen jos saat täälläkin miettiä kaikkea mitä kirjoittaa...
  8. P

    Heipä hei

    :D :D ottaen huomioon että palstailin päivittäin niin mulle se on pitkä, muille ehkä ei.. hih.. about 2 viikkoa :ashamed: juuh, naura vaan :whistle:
  9. P

    Kuinka monelle on aivan sama, vaikka ukko uittas

    No ei todellakaan ole aivan sama... sais uitella sit jatkossakin missä lystää jos sen tempun tekis.
  10. P

    Heipä hei

    :D no joo.. saa alkaa... ;) mä olen kuitenki nyt ihan uusi ja vanha nikki on kuopattu :)
  11. P

    Heipä hei

    Yks vanhoista on nyt ihan uusi täällä :D Yritän sopeutua joukkoonne uudella nimimerkilläni. Mitäs tänne kuuluu? Eipä ole tullut käytyä vähään aikaan...

Yhteistyössä