miten saan paremmat hermot ja pidemmän pinnan?

Alkuperäinen kirjoittaja Yx:
Syö jotain vahvaa B-vitamiinia. Mä syön säännöllisesti ja ihan oikeesti huomaan eron hermoissa jos on jääny muutamana päivänä väliin. Helppoa ja turvallista. :)
:/ tohtiiko raskaana ollessa ottaa erikseen vielä näiden "raskausajan vitamiinien" lisäksi jotain b- vitamiinia??
 
48 v mamma
Kyllä se siitä vähitellen. . . kun tulette minun ikääni ja lapsista jo suurin osa lentänyt pesästä, kärsivällisyyttä riittäisi vaikka muille jakaa. Mutta taitaa olla myöhäistä nyt itkeä kun virheet on jo tehty väsyneenä nuorena äiskänä. :(
 
JONSERED Karhunkantaja
Mindfullness-tekniikkaa suositteli omalääkärini. Siis siinä vaiheessa, kun adhd-tutkimukseni olivat alkamassa.

http://www.rentoutus-stressinhallinta.info/center_for_mindfulness.html
 
Yx
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja Yx:
Syö jotain vahvaa B-vitamiinia. Mä syön säännöllisesti ja ihan oikeesti huomaan eron hermoissa jos on jääny muutamana päivänä väliin. Helppoa ja turvallista. :)
:/ tohtiiko raskaana ollessa ottaa erikseen vielä näiden "raskausajan vitamiinien" lisäksi jotain b- vitamiinia??
No mä ainakin oon syöny koko raskausajan. Nyt on viikkoja 35. Syön Multivita raskausvitamiineja ja lisäksi B-vitamiinia. Sehän on vesiliukoinen vitamiini joten ihan turvallista sitä on syödä.

 

Yhteistyössä