Jos saisitte 10 miljoonaa euroa....

...mitä tekisitte sillä?

Mä ainakin nämä:
-maksaisin omat, vanhempien, sisarusten ja exän velat pois
-rakennuttaisin ison talon
-ostaisin uuden auton
-matkustaisin likan kanssa ja yksin
-osan laittaisin säästöön ja sijoittaisin
-ostaisin uuden tietokoneen, varmaankin kannettavan ja pöytämallia
-lahjoittaisin rahaa ainakin syöpäjärjestölle
-ostaisin isälle hänen kauan unelmoimansa volvon
-ostaisin paljon elokuvia dvd:llä
 
-Velat pois
- ostaisin ainakin 2 erilaista jenkki autoa
- takaisin mukavan elintason vanhemmilleni, sisarruksille, ja appivanhemmilleni
- Ja muutenki, nauttisin elämästä..
.. ehkä vois sijoittaa rahoja jotenkin..
 
assi
-maksaisin lainat
-maksaisin läheisten lainat
-menisin yksityiselle lääkäriin+mies menis myös
-ostaisin talon
-ostaisin mökin
-ostaisin miehelle auton, itselleni myös
-antaisin läheisille rahaa
-menisin matkalle miehen kanssa
-sitten tietty vaatteita, huonekaluja, kodinkoneita yms. sisustusta
-alkaisin odottelemaan ovista ja olisihan varaa maksaa kalliit hedelmöityshoidot yksityisellä jos ei natsaisi babyn tulo
-ostaisin kaikkia vauvantarvikkeita tietty
-SÄÄSTÖÖN LOPUT, elelisin niillä rahoilla koko lopun elämää ja alkaisin tekemään jotain vapaaehtoistyötä..normaalin työnteon lopettaisin
 
varmaankin sekoisin ja joutuisin laitokseen, varat menis edunvalvojalle ja pikkuhiljaa valtio söis ne :whistle:

no ei vaan tuhlaisin alta aikayksikön...velat pois, asunto, mökki, vene, osakkeita, muksuille sukanvarteen ja mutsi yksityiseen hoitokotiin :heart:
 
maksaisin pankkilainan, omat velat, vanhempien velat, tädin velat. ostaisin ison omakotintalon sekä mulle ja mun vanhemmille. ostaisin xc 90 volvon ja isille kans.
Reissattais hulluna ulkomailla. En oo koskaan ollu.

säästöön menis about loput.

ai nii meille ja vanhemmille mökit pitää saada. ja ja...
 
Asuntolainan maksaisin pois ja mies saisi teettää sen haaveilemansa kotistudion, mä taas teettäisin kellariin semmoisen kivan allasosaston.. :p
Varmasti tulis matkusteltua myös ja äiskää nyt ainakin muistaisin.. :)
 
maksasin omat, miehen, veljen, parhaan kaverin velat pois
häipyisin ulkomaille
ostaisin loma-asunnon ehkä just tuolta kaivopuistosta ja sitten jostain päijänteen rannalta
en pierasiskaan töihin päin!!!!!!
lahjoittaisin johonkin lasten hyväntekeväisyyssäätiöön
perustaisin megasuuren luksus eläintenkodin
 
No tietenkin velat maksaisin pois ja sit ostettais se haaveilemanne omakotitalo. Sanoisin itseni irti töistä ja perustaisin oman kampaamon, noin niinkuin harrastus mielessä. Matkustella vois ympäri maailmaa, olis niin paljon nähtävää. Ja mun äidinkään ei tarvitsis sen jälkeen käydä enään töissä =) Mies haluis varmaan uuden auton ja suuren lennokkiverstaan :D
 
viivi
Jos tätä olis kysytty pari viikkoa sitten olisin vastannut että maksan lopun opintolainan pois, lopetan työt, sijoittaisin osan rahoista ja muutan ulkomaille joko yksin tai miehen kanssa ihan sama mutta sinne lähtisin ja takasin en ikävöisi :) mutta nyt kun vaavi tekee masussa tuloaan maksaisin lainan pois, ostaisin talon ja mökin ja sijoittaisin ja laittaisin säästöön rahaa :) ja vauvalle kaikkia mitä voi vaan kuvitella sen tarvitsevan ja soisin sille hemmotellun elämän :D
 
MIISUn
mä vaihtaisin tuon iänikuisen kotteroni nelioviseen autoon. En välttämättä uuteen. Sitten maksaisin talolainan pois. Muuten tuskin mitään ihmeellistä tekisin, varmaan vähän avokätisemmin tulisi rahaa käytettyä esim. sisustamiseen ja vaatteisiin, mutta en kuitenkaan mitään maata kaatavia hankintoja tekisi. Sijoittaisin suurimman osan varmaan.
 
- Järjestäisin kaksplusrokin jossa esiintyisi Bon Jovi, Sonata Arctica, Matti ja Teppo sekä Sepi Kumpulainen.
- Matkustaisin Tallinnaan limusiinilla... joka menisi sinne Australian kautta.
- Ostaisin lapista mökin ja vetäytyisin sinne muutamaksi kuukaudeksi kirjoittamaan kirjaa viisauksistani, ja ehkä siinä samalla työstäisin runokirjan.
- Palkkaisin tänne Mattiesko Hytösen arvostelemaan kirjoituksia ja kommentteja.
- Vaihtaisin kolmereikäisen puhallettavan viisireikäiseen.
- Maksaisin jokaiselle ihanalle ystävälleni matkan ihan minne he haluavat.
- Ostaisin oman tv-sarjan jonka juonenkäänteet olisi napattu täältä, pääosan esittäjät on vielä hakusessa.
 
hei
Voiko toisten lainoja muuten maksaa tosta vaan pois??? Siitähän tulis varmaan aikamoiset lahjaverot sit kuitenkin nille joilta lainat pois maksaa??? Kysyn näin tyhmiä,mut olen kuullut ku joku saannut perinnön joka ei tosin ollut rahaa eikä mitään lainan pois maksua, niin joutui ottaan lainan et sai perintöverot maksettua. Eikös lahjaverotkin ole aikasmoisia?
 
mona
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Voiko toisten lainoja muuten maksaa tosta vaan pois??? Siitähän tulis varmaan aikamoiset lahjaverot sit kuitenkin nille joilta lainat pois maksaa??? Kysyn näin tyhmiä,mut olen kuullut ku joku saannut perinnön joka ei tosin ollut rahaa eikä mitään lainan pois maksua, niin joutui ottaan lainan et sai perintöverot maksettua. Eikös lahjaverotkin ole aikasmoisia?
Ei voi, kannattais tehä maksusuunnitelma :), että vaan tietty summa kaikille.. Mutta tietty myös "epävirallisesti" raha vaihtaa omistajaa..
 
me
- Maksaisin ekaksi velat pois, sekä läheisteni lainat
- Ostaisin/ rakennuttaisin uuden ison omakotitalon
- Ostaisin auton itselleni ja miehelleni
- Ajaisin ajokortin
- Sisustaisin uuden talon kokonaan
- Ostaisin uusia vaatteita
- Laittaisin rahaa ison summan hyväntekeväisyyteen (kohteena esim. kodittomat/sairaat/pienet lapset jne. )
- Ostettais mökki jostain meren/järven rannalta ja sinne vene
 
Ekaks vois maksaa noi velat pois, autot menis vaihtoon, ostettais se unelmien kartano 500neliöö ja saman verran hehtaareita ympärille... :D
Osan vois sijoittaa johonkin.
Töissä käyntiä ei ees harkittais sen jälkeen. :D
 

Yhteistyössä