Kuinka monelle on aivan sama, vaikka ukko uittas

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Sen verran elämänkokemusta jo takana, että jos mun vihitty mieheni kävis vehettään muualla uittelemassa, niin kerrasta poikki. Mä en jäis enää rinnalle ruikuttaan... Tähän on olemassa perusteetkin, mutten jaksa niitä täällä alkaa puimaan. Mutta näin olis, kerrasta poikki kun kiinni jäis.
 
mä jäin miettimään minkälaiset suhteet ihmisellä on ystäviinsä jos ei pitäisi millään lailla sinkkuystävää syyllisenä oman miehen kanssa paneskeluun? tai eikö yleensä ystävyyteenkin kuulu luotettavuus, jonkinsortin lojaalisuus jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä jäin miettimään minkälaiset suhteet ihmisellä on ystäviinsä jos ei pitäisi millään lailla sinkkuystävää syyllisenä oman miehen kanssa paneskeluun? tai eikö yleensä ystävyyteenkin kuulu luotettavuus, jonkinsortin lojaalisuus jne.
Ei ole ollu sun aito ystävä. Sinä varmaan pidit häntä ystävänä, mutta toinen osapuoli ei. Sen mitä olet täällä palstalla kertonut, ei oikeasti ole ollut ystävyyttä. Ei kukaan ystävä tee sillain, kun sulle tehtiin.
 
vieras
En antaisi anteeksi jos mies pettäisi, mies ei antaisi mulle anteeksi jos mä pettäisin. Toistaiseksi ei ole tullut tarvetta pettämisen, toivon että ei tule ikinä. Jos tulee semmoinen tarve, eroamme, se ollaan niin sovittu. En olisi paskassa liitossa rahan, lasten tai minkään muun syyn takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä jäin miettimään minkälaiset suhteet ihmisellä on ystäviinsä jos ei pitäisi millään lailla sinkkuystävää syyllisenä oman miehen kanssa paneskeluun? tai eikö yleensä ystävyyteenkin kuulu luotettavuus, jonkinsortin lojaalisuus jne.
Ei ole ollu sun aito ystävä. Sinä varmaan pidit häntä ystävänä, mutta toinen osapuoli ei. Sen mitä olet täällä palstalla kertonut, ei oikeasti ole ollut ystävyyttä. Ei kukaan ystävä tee sillain, kun sulle tehtiin.
kyllä mä tiedän ettei hän ollut miun ystävä. mut esim vicy sanoi tuolla etusivulla ettei hän suuttuisi kuin miehelleen, ei ystävälleen vaikka ystävä tekisi niin. siksi sitä jäin miettimään. törmäsinkin eilen taas "ystävääni" ja ex:ään baarissa, järjestivät minulle oikein suuteluesityksiä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä jäin miettimään minkälaiset suhteet ihmisellä on ystäviinsä jos ei pitäisi millään lailla sinkkuystävää syyllisenä oman miehen kanssa paneskeluun? tai eikö yleensä ystävyyteenkin kuulu luotettavuus, jonkinsortin lojaalisuus jne.
Ei ole ollu sun aito ystävä. Sinä varmaan pidit häntä ystävänä, mutta toinen osapuoli ei. Sen mitä olet täällä palstalla kertonut, ei oikeasti ole ollut ystävyyttä. Ei kukaan ystävä tee sillain, kun sulle tehtiin.
kyllä mä tiedän ettei hän ollut miun ystävä. mut esim vicy sanoi tuolla etusivulla ettei hän suuttuisi kuin miehelleen, ei ystävälleen vaikka ystävä tekisi niin. siksi sitä jäin miettimään. törmäsinkin eilen taas "ystävääni" ja ex:ään baarissa, järjestivät minulle oikein suuteluesityksiä :xmas:
Todella lapsellista käytöstä exältä ja "ystävältä". huh,huh...
Ja kyllä suuttuisin verisesti myös "ystävälleni", kuin myös miehelleni, jos minua pettäisivät yhdessä. Eihän se mies siinä yksin ole, onhan siinä myös se "ystävä". joo, ja tiedän, että jos pettää niin on ongelmia myös parisuhteessa. Se on selvä, mutta sitä EN tule ikinä hyväksymään, että kaverin/ystävän miehen kanssa.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Todella lapsellista käytöstä exältä ja "ystävältä". huh,huh...
Ja kyllä suuttuisin verisesti myös "ystävälleni", kuin myös miehelleni, jos minua pettäisivät yhdessä. Eihän se mies siinä yksin ole, onhan siinä myös se "ystävä". joo, ja tiedän, että jos pettää niin on ongelmia myös parisuhteessa. Se on selvä, mutta sitä EN tule ikinä hyväksymään, että kaverin/ystävän miehen kanssa.....
joo kyl minäkin myönnän ettei se parisuhde mitään ruusuilla tanssimista ollut. oltiin väsyneitä kumpikin.. pienet lapset, talonrakennus jne.
 
Miss A
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja onko sulla itsetuntoa?:
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
mulle on yks hailee.... mutta multa ei tipu,ei sitte yhtään mitään... en ole tässä kuin rahan takia...
No eipä tossa siis ole rakkauttakaan, joten jos pelkän rahan takia olet niin se on vielä säälittävämpää
no niinhän hän just sanokin että ei ole kuin rahan takia. (harjoita luetunymmärtämistä,vituttaa tuollaset tollot) ja tuollaisia liittoja on kuule paljon!
Ihmekkös säki oot noin takakiree muija!


mä en tässä ole kuin sen takia että ei tartte lähtä mihkään kaupungin vuokrakämppään näitten lasten kanssa ja voin mennä kauppaan miettimättä riittääkö rahat... rakkautta tässä liitossa ei ole, ainakaan mun puolelta...
Surkimus! Pitää toivoa ettei lapsistasi kasva yhtä hylkiöitä kuin sinusta..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
No suoraan sanottuna eipä tuo mun maailmaa kaatais jos mies johonki yhdenyön juttuun sortuis. Sanotaan niin että luotan siihen että mies tietää missä koti on :D
just joo.katotaan ootko samaa mieltä kun omalle kohdalle käy.naurettavaa.
 
no ei todellakaan ole sama :eek: jos menis munaansa uittamaan muissa toosissa niin sais tehä niin jatkossakin,mä ottaisin eron aivan satavarmasti.ei vois vähempää kiinnostaa "saastunut" muna ja kusipää äijä :x :x hyi helvetti :x olis varmaan tosi ahdistavaa elää jatkuvassa pelossa et mitä jos se taas tekee sen :/ ei sopis mulle.
 
sinkku
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mulle ei ainakaan ole aivan sama.

Mutta en mä jaksa alkaa moralisoimaan, jos joku sinkkunainen makaa varatun miehen kanssa.

Kun se sinkkunainen ei ole mun puoliso, se ei ole vannonut uskollisuuttaan minulle, toisin kun mun mies.
Voisitko käsi sydämmellä väittää; et jos ukkos olis vaikka parhaan ystäväs kans, tai siskos kans ym, sä et olis yhtään vihanen muille kun ukolles? Tota ei usko kukaan!
mä en olisi vihainen muille kun ukolle!
Mun mielestä sinkku nainen/mies saa yrittää ketä haluaa (ei se ole sinkun tehtävä vahtia onko mies/nainen varattu vai ei!!!!!). Se on varatun tehtävä tehdä selväksi sinkulle että on varattu!!
Samaa mieltä vaikken ukkomiestä huoli jos tiedän. Pari kertaa eivät heti ole kertoneet, lopetin heti kun sain tietää.
 
sinkku
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja onko sulla itsetuntoa?:
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
mulle on yks hailee.... mutta multa ei tipu,ei sitte yhtään mitään... en ole tässä kuin rahan takia...
No eipä tossa siis ole rakkauttakaan, joten jos pelkän rahan takia olet niin se on vielä säälittävämpää
no niinhän hän just sanokin että ei ole kuin rahan takia. (harjoita luetunymmärtämistä,vituttaa tuollaset tollot) ja tuollaisia liittoja on kuule paljon!
Ihmekkös säki oot noin takakiree muija!

Olispa köyhää ja ahdistavaa elämää, tukehtuisin. Niin meinasinkin liitossani tukehtua lopulta ja erosin.
mä en tässä ole kuin sen takia että ei tartte lähtä mihkään kaupungin vuokrakämppään näitten lasten kanssa ja voin mennä kauppaan miettimättä riittääkö rahat... rakkautta tässä liitossa ei ole, ainakaan mun puolelta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mulle ei ainakaan ole aivan sama.

Mutta en mä jaksa alkaa moralisoimaan, jos joku sinkkunainen makaa varatun miehen kanssa.

Kun se sinkkunainen ei ole mun puoliso, se ei ole vannonut uskollisuuttaan minulle, toisin kun mun mies.
Voisitko käsi sydämmellä väittää; et jos ukkos olis vaikka parhaan ystäväs kans, tai siskos kans ym, sä et olis yhtään vihanen muille kun ukolles? Tota ei usko kukaan!
mä en olisi vihainen muille kun ukolle!
Mun mielestä sinkku nainen/mies saa yrittää ketä haluaa (ei se ole sinkun tehtävä vahtia onko mies/nainen varattu vai ei!!!!!). Se on varatun tehtävä tehdä selväksi sinkulle että on varattu!!
Samaa mieltä vaikken ukkomiestä huoli jos tiedän. Pari kertaa eivät heti ole kertoneet, lopetin heti kun sain tietää.
vaikkei tässä ketjussa nyt tästä puhuttukaan niin siinä on kyllä ero jos on tietoisesti varatun kanssa tai tietämättään.
 

Yhteistyössä