Siis kait "miehesi" myös omaa vaimoansa panee, tuskin heillä täysin seksitönliitto on.Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ei todellakaan ois aivan sama minulle!Ukko lentäis kaaressa pihalle heti kerrasta ja takas en ikinä ottas :wave:
Pointti tässä onkin että meillä on pelkkä seksisuhde.Jos vakavasti seurustelisin hänen kanssaan niin ei todellakaan kenenkään muun pilluun mulkkuansa silloin uittas =)Alkuperäinen kirjoittaja :OO:Siis kait "miehesi" myös omaa vaimoansa panee, tuskin heillä täysin seksitönliitto on.Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ei todellakaan ois aivan sama minulle!Ukko lentäis kaaressa pihalle heti kerrasta ja takas en ikinä ottas :wave:
Kuinka sun kaltanen voi vakavasti seurustella?Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Pointti tässä onkin että meillä on pelkkä seksisuhde.Jos vakavasti seurustelisin hänen kanssaan niin ei todellakaan kenenkään muun pilluun mulkkuansa silloin uittas =)Alkuperäinen kirjoittaja :OO:Siis kait "miehesi" myös omaa vaimoansa panee, tuskin heillä täysin seksitönliitto on.Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ei todellakaan ois aivan sama minulle!Ukko lentäis kaaressa pihalle heti kerrasta ja takas en ikinä ottas :wave:
Ihan samallai "toiset naisetkin" seurustelee vakavasti kuin kaikki muutkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka sun kaltanen voi vakavasti seurustella?Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Pointti tässä onkin että meillä on pelkkä seksisuhde.Jos vakavasti seurustelisin hänen kanssaan niin ei todellakaan kenenkään muun pilluun mulkkuansa silloin uittas =)Alkuperäinen kirjoittaja :OO:Siis kait "miehesi" myös omaa vaimoansa panee, tuskin heillä täysin seksitönliitto on.Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ei todellakaan ois aivan sama minulle!Ukko lentäis kaaressa pihalle heti kerrasta ja takas en ikinä ottas :wave:
Miksi sä heila vastailet näihin kyselyihin, joissa kysytään jotain omasta miehestä (ei tarkoiteta mitään seksikumppania!), kun sulla ei ole miestä? Jotenkin tuntuu että kuvittelet että sulla sellanen on..Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ihan samallai "toiset naisetkin" seurustelee vakavasti kuin kaikki muutkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka sun kaltanen voi vakavasti seurustella?Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Pointti tässä onkin että meillä on pelkkä seksisuhde.Jos vakavasti seurustelisin hänen kanssaan niin ei todellakaan kenenkään muun pilluun mulkkuansa silloin uittas =)Alkuperäinen kirjoittaja :OO:Siis kait "miehesi" myös omaa vaimoansa panee, tuskin heillä täysin seksitönliitto on.Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ei todellakaan ois aivan sama minulle!Ukko lentäis kaaressa pihalle heti kerrasta ja takas en ikinä ottas :wave: