Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ei todellakaan ois aivan sama minulle!Ukko lentäis kaaressa pihalle heti kerrasta ja takas en ikinä ottas :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja :OO:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ei todellakaan ois aivan sama minulle!Ukko lentäis kaaressa pihalle heti kerrasta ja takas en ikinä ottas :wave:
Siis kait "miehesi" myös omaa vaimoansa panee, tuskin heillä täysin seksitönliitto on.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja :OO:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ei todellakaan ois aivan sama minulle!Ukko lentäis kaaressa pihalle heti kerrasta ja takas en ikinä ottas :wave:
Siis kait "miehesi" myös omaa vaimoansa panee, tuskin heillä täysin seksitönliitto on.
Pointti tässä onkin että meillä on pelkkä seksisuhde.Jos vakavasti seurustelisin hänen kanssaan niin ei todellakaan kenenkään muun pilluun mulkkuansa silloin uittas =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja :OO:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ei todellakaan ois aivan sama minulle!Ukko lentäis kaaressa pihalle heti kerrasta ja takas en ikinä ottas :wave:
Pointti tässä onkin että meillä on pelkkä seksisuhde.Jos vakavasti seurustelisin hänen kanssaan niin ei todellakaan kenenkään muun pilluun mulkkuansa silloin uittas =)
Kuinka sun kaltanen voi vakavasti seurustella?
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja :OO:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ei todellakaan ois aivan sama minulle!Ukko lentäis kaaressa pihalle heti kerrasta ja takas en ikinä ottas :wave:
Kuinka sun kaltanen voi vakavasti seurustella?
Ihan samallai "toiset naisetkin" seurustelee vakavasti kuin kaikki muutkin![]()