Hakutulokset

  1. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Koitin yks päivä kirjottaa ja sit hävis koko teksti :headwall: Pahoitteluni suuren surun kohdanneille ja vielä epätietoisuudessa eläville :hug: NelliKaramelli: Toivon todella että kaikki menee hienosti. Keskity vaan siihen kaikkein tärkeimpään, eli sisälläsi kasvavaan tyyppiin, joka...
  2. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Itse olin tosi kipeä alatiesynnytksen jälkeen. Repesin pahasti,eppari jouduttiin leikkaamaan ja tikkejä tuli tosi paljon useaan kerrokseen. Ensin tikkasi kätilö, sitten vielä lääkäri. Synnytys jouduttiin vielä käynnistämään, ensin pillereillä, sitten puhkaistiin kalvot ja sitten laitettiin...
  3. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Helou taas! Sain tänään sen dopplerin ja vauvan syke ei vielä kuulu, näkyy kyllä :heart: Oli siinä 130-150 välillä! Ihanaa kun voi nyt itse varmistella sitten kun siltä tuntuu, huojentaa oloa huomattavasti. Oireet/oireettomuus: Mulla oli eka raskaus lähes oireeton, vessassa vaan piti...
  4. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Tervetuloa taas uusille! Painon tippumisesta: Ei sais tippua kauheesti siksi, ettei kaikki ympäristömyrkyt menis sikiöön. Elikkä normaalistihan niitä myrkkyjä on rasvakudoksessa, mutta kun se alkaa hävitä niin kertyy sitten tietty muualle. Soittelin nlaan perjantaina ja tänään uudestaan, kun...
  5. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Tervetuoloa taas uusille :wave: Täällä ei ruoka tahdo millään maistua :( Soitin jo neuvolaankin eilen kun työkaverit sanoi että oon selvästi laihtunut. N. 1,5 kg on viikossa tähän menessä pudonnut. Tuota ylipainoa kyllä on, mutta ei silti saisi paljon laihtua. Sanoivat neuvolassa että...
  6. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    :hug: LittleStar: Voimia sinne, voi kun osais jotenkin lohduttaa! Toivon teille kaikkea hyvää jatkossa :heart: NelliKaramelli, Ceali ja heik-ku ainakin + muut varhaisultraan menijät: Tsemppiä matkaan! Ja hirveästi onnea niille jotka on jo käyneet! Mulla ollut tänään alavatsalla kummaa...
  7. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Tervetuloa uudet! Ja kiva kuulla hyviä kuulumisia Vauvis ja Adalmis :heart: Voihan ällötys taas! Koko päivä ollu semmosta öllötystä kans että huh! Toisaalta ihanaa, tekee tän odottamisen hirmu konkreettiseks. Esikoisesta ei tässä vaiheessa ollut enää oikein mitään oireita ja siks oli vähän...
  8. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Ihanaa, sain nukkua tänään päikkärit ja ihan eri fiilikset nyt. Mä tosiaan tarttisin päikkärit että jaksaisin iltaan asti. Viikolla ei ole toivoakaan nukkua :/ Ja viikonloppuisin ei ehdi niin paljon jos nukkuu. Lisäksi mua vaivaa paha olo. Tämmöstä ei ollut esikoisesta ollenkaan, eikä...
  9. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    LS: Nyt vasta huomasin sun viestin. Kovasti tsemppiä sinne! Toivotaan ettei olis kuitenkaan mitään vakavaa :hug:
  10. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Tervetuloa uusille! Täällä oli muutamalla vuotoa, mut toivottavasti kukaan ei putoa täältä! Toivotaan paljon tarrasukkia!!! (.) Aivan kaameeta tää väsymys. Meinaan jo kesken työpäivän nukahtaa, oon ihan poikki vaikka nukun joka yö vähintään 8 h! Tarttisin päikkärit, jotka onneks saan su...
  11. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Moikka! Liittyisin joukkoonne. Kirjoittelin aiemmin tuolla maaliskuisissa, mutta tänään oltiin ultrassa ja LA muuttui huhtikuun ekaan päivään. Vahva syke sieltä pikkuiselta löydettiin :heart: Meillä esikoinen nyt 1v 7kk eli vauvan syntyessä 2v 3kk suunnilleen. En jaksanu vielä lukea teidän...
  12. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Heipsan! Hyviä uutisia ultrasta, vahva syke näkyi pikkuisella :heart: Nyt vaan LA muuttui, eli oonki vasta viikolla 6+4 ja La tosiaan vasta 1.4. Jotenka taidan siirtyä tuonne huhtimassujen puolelle. Hyviä vointej kumminkin teille kaikille! -Linn ja Salamatkustaja
  13. L

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Heips! En oo kauheesti viittiny kirjotella, kun vähän on epäuskoinen olo asustaako tuolla masussa muka ihan oikeesti joku!? Onneks ylihuomenna ultra, siellä sitten selviää... Monta on näköjään jo tippunut joukosta :hug: Kovasti tsemppiä niille jatkoon, toivottavasti tärppäis mahdollisimman...
  14. L

    Maaliskuun muruset 2012

    Teinpä aamulla (taas) ClearBluen testin mikä näyttää miten pitkällä on, kun pari päivää sitten se näytti 2-3 vaiks olis pitänyt näyttää 3+ jo. No tänään sitten onneksi näytti sen 3 + :heart: Varasin eilen varhaisultraan ajan ja se on VASTA 11.8! Siihen asti täytyy vaan jännitellä että siellä...
  15. L

    Maaliskuun muruset 2012

    Täällä ilmottautuu myös yksi mamma, odotetaan toista lasta ja LA olis menkkojen mukaan 29.3. Hirmu pitkällä jo osa, itse vasta plussasin ja nyt 5+2 :heart: Toivottavasti pysyisi masumatkalainen mukana, kun meillä takana pitkä lapsettomuus, eka onnistuminen meni aikoinaan kesken, tämä meidän...
  16. L

    :)

    Paljon onnea! Täälläkin tehty plussa sunnuntaina :heart:
  17. L

    Plussa!

    Meille tulokas olis toinen :) Täytyy varailla varhaisultraan nyt aikaa :p
  18. L

    Plussa!

    Jee, tulihan se toivottu plussa :D Onko muita just plussanneita joiden kanssa vaihtaa ajatuksia?
  19. L

    Lapselle Kavat-kengät

    Kiva kuulla että hyvät ovat! Äitini oli ostanut lapsellemme ko. merkkiset kengät ensi talveksi, mutta merkki oli mulle täysin vieras. Näkyy olevan kunnon vuori ja päällisin ainakin laadukkaan näköiset :) Toivottavasti ovat sitten sopivat ensi talvena!
  20. L

    Lapselle Kavat-kengät

    Onko jollain kokemusta ko. merkistä, siis tuosta ruotsalaisesta Kavat-kenkämerkistä?

Yhteistyössä