****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

Olen toistaiseksi vielä raskaana :) Jonotin ensin paikallisessa ensiavussa 3 tuntia kun omalla alueella ei sattunut olemaan aikoja lääkärille. Ennen mua oli 5 ihmistä joista vain yksi pääsi lääkärille tossa kolmessa tunnissa ja päätin sitten mennä yksityiselle josta sainkin heti ajan. Suhautin sit sinne yleislääkärille ja katsasti paikat ja sanoi ettei ole veristä vuotoa ollenkaan mutta valkovuoto on rusehtavan keltaista ja alakerta oli hellänä joten selkeä tulehdus. Kohdun kaula kiinni ihan normisti. Voi huh!! Nyt vaan viikon kuuri tulehdukseen ja pitäisi alkaa kipujenkin helpottaa :) Tiistaina sit ultra ja tein hätpäissäni vielä digitestinkin ja 3+ se räväytti näyttöön minuutissa joten eiköhän kaikki ole hyvin kun saa ton tulehduksen pois.

Champpis ja Martta 6+0 (edelleen :) )
 
Champion Hyvä että selvisit säikähdyksellä! Toivottavasti lääkkeet auttaisivat pian ja hyvä että menit yksityiselle, ei tarvinnut kärvistellä viikonlopun yli.

Itse arvon tässä että joko uskaltaisin tilata vu:n...
 
Champiom: Hieno homma! Kyllä meitä nyt sit säikytellään! Onneks oli vaan sullakin tommonen juttu. :)
M1n1: mee vaan varhaisultraan, mulla ei ollu ees vaihtoehto etten menis. No johtuu kyl siitä kesäkuun keskenmenosta et oon niin hysteerinen.
Neuvolan uskalsin varata tänään ja täti muistikin mut toukokuulta :) pääsen vasta 25.päivä mut ei se eka kerta mitenkään kummonen olekkaan ja tuoreessa muistissa vielä.
 
Täältä myös yksi uusi ilmoittautuu mukaan. Ensimetreillä ollaan, mutta uskaltanen kuitenkin liittyä huhtikuisten odottajien joukkoon. Haamuplussa tehty maanantaina ja tänään toinen selvempi plussa (Predictorilla) vaikkakin haalea. LA olisi noin 18.4., synnytyssairaala luultavimmin NKL, 36v ja kolmosta meidän perheeseen odotellaan.

Ei hirveästi oireita, ellei tämä väsymys ja lyhytpinnaisuus jo johdu raskaudesta. Odottellaan ja kasotaan miten etenee. Töiden sekä lasten 2v ja 4v kanssa kanssa voi syksystä tulla melkoisen haastava, mikäli energiat samalla tasolla kuin ekalla kolmanneksella edellisissä raskauksissa.

Tsemppiä kaikille odottajille ja rutkasti tarrasukkia masuasukeille!

Trio 4+2
 
Champion: Hieno juttu! :) Nyt vaan tulehdukset pois ja kaikki on ok! :heart:

Itsellä on vähän luovuttaja olo. Vuoto kylläkin lakkasi toistaiseksi. Lopuksi tiputti sellaista kellertävää, aavistuksen vaalean rusehtavaa. Ei ollenkaan veren näköistä. Johan sitä toivoa elättelee, ettei vuotaisi enempää, jos nuo oli ne "jämät". Ja että alkio olisi siellä edelleen turvallisesti omassa pussissaan...:) Mutta silti valmistan itseäni pahimman varalle. Tuntuu, etten voi päästä säikähdyksellä, vaan lähipäivinä alkaa kunnon vuoto kipuineen...:/ :'( Ultraan pääsen ensi keskiviikkona. Siinäpä sitten selviää ainakin jotain.

Ihanaa kun te muut olette selvinneet säikähdyksellä! :heart: Sitä TOIVOO tännekin, mutta olenkohan tällä kertaa se tippuja..Tilastot menisivät sekaisin, jos vielä minutkin tästä laskettaisiin takaisin onnellisiin odottajiin. Noh, mutta odottaja olen sinne asti kunnes toisin todistetaan..:)
 
Viimeksi muokattu:
Minäpä voisin ilmottautua tänne ryhmään kanssa :) La sijottuu tonne maalis-huhtikuun taitteeseen, tarkempi päivä selviänee neuvolassa :) oon ite 20, ja toista odotan :) sairaala on vissiinkin sitten NKL, enoo ihan varma kun oon justiinsa vasta muuttanut 2kk sitten pk-seudulle pohjanmaalta.

Hyvin on lähtenyt tääläkin sujumaan, mitä ny väsyttää enemmän, kun laki sallii... sitte vaan odotellaan sitä ekaa neuvolaa 25. päivään asti.. ei malttaisi :whistle:

Tiinaww ja peipi rv ~7
 
Hetkellinen ilo vuotamattomuudesta oli vain tyyntä myrskyn edellä...Nyt sitten tulee kirkkaampaa verta ja ihan kunnolla...:'(

Älkää ihmetelkö, en nyt taida käydä kirjoittelemassa. Ilmoittelen, kunhan saa poistaa listoilta. Tämä ei enää iloksi muutu 90% varmuudella. Nyt alkoi menkkamaiset kivutkin...:'( Jos vaan maltan niin en hakeudu ultraan ennen sitä keskiviikon varattua aikaa, siihen mennessä ehtii sitten kaikki poistuakin ja mieli ehkä tasaantua. Ellei nyt tule jotain sellaista, että on pakko hakeutua aiemmin lääkäriin.
 
Tervetuloa uusille!

Täällä oli muutamalla vuotoa, mut toivottavasti kukaan ei putoa täältä! Toivotaan paljon tarrasukkia!!!

(.) Aivan kaameeta tää väsymys. Meinaan jo kesken työpäivän nukahtaa, oon ihan poikki vaikka nukun joka yö vähintään 8 h! Tarttisin päikkärit, jotka onneks saan su nukkua! Mies raataa tontilla rakentaen meille taloa, joten siitä ei ole nyt kauheesti apua, mun äiti on mukana oopperassa ja ensi-ilta tulossa niin sekään ei ehdi. Ja kaikilla muillakin on jotain ja siskokin asuu parin tunnin matkan päässä :/ Eli ei auta ku jaksaa vaan. Sori valitus, kun ihanaa tää odotus kuitenkin on kaikesta huolimatta. Eilen tuli ihan itkukin siellä ultrassa.

Varasin tänään ajan neuvolaan ja eka aika on 1.9 :) Toivottavasti silloin kuuluis jo syke, ekasta raskaudesta ei kyllä kuulunut vielä viikolla 10...

-Linn ja Salamatkustaja 6+5

Saa lisätä etusivulle: 26 v ja TYKS
 
Viimeksi muokattu:
LS Voi ei. :hug: Toivotaan kuitenkin vielä parasta!

Tervetuloa uusille minunkin puolesta :flower:

Mulla on vielä neuvola varaamatta. Pitää koettaa maanantaina soittaa joko täti olisi palautunut lomalta. Me asutaan niin pienellä kylällä, että täällä ei ole vakituista virkaa vaan sama täti on koulullakin. Ja käy tiettynä päivänä hetken puhelinpäivystäjänä jos joku sattuu soittamaan :) Viime vuonna meidän vauvan lisäksi syntyi pari vauvaa aikaisemmin keväällä ja yksi joulukuussa ettei mitään ruuhkaa täälläpäin :D Meidän kylä jopa muistaa kaikkia vauvaperheitä vauvarahalla.
 
Heips!

Littlestar: :hug: Toivotaan että kaikki olisi kuitenkin hyvin!

Tervetuloa uusille! Kiva kun alkaa porukkaa kerääntymään :)

(.) Eilen oli jotenkin kumma tunne vatsassa ja sattui silleen ilkeellä tavalla. On vähän fiilis, että onkohan kaikki hyvin. Onneks ylihuomenna on ultra. Jotenkin vaan sellanen aavistus, että masussa ei välttämättä ookaan ketään :/ Mutta en oo kuitenkaan vuotanut yhtään, joten oon raskaana kunnes toisin todistetaan.

Viime yönä närästi aivan järkyttävästi (syötiin illalla pitsaa) :eek:. Niinku ois joku istunu rintakehän päällä, ihan hirvee fiilis. Viime raskaudessa ei ollu yhtään närästystä, toivottavasti tästä ei nytkään tulis tapaa. Ällötystä ei onneks oo ollu. Viimeksi se alko just näinä päivinä.

Adalmis ja kerttu 6+1
 
LS: Toivotaan että on harmitonta! :hug:

Adalmis: Tsempit sinnekin!

).(: Sainpahan nukuttua, tuli joku liki 12h vetästyä unta, jos nyt taas jaksaisi:D Illalla olisi yhdet tuparit, siel onneksi isäntäväki tietää odotuksesta niin saan mennä limulinjalla ilman ihmettelyitä :)

Ceali & Lilleri 6+3
 
Hei kaikille!
Uusi odottaja ilmottautuu, mikäli sekaan sopii vielä :wave: Jonkin verran ehdin lukea muiden kuulumisia ja ensiksi pahoittelut LS ! :hug: siis mikäli kaikki ei mennytkään kuin piti...
Eli siis plussasin pari päivää takaperin, esikoinen kyseessä, oma ikä 21. Synnäri varmaan HYS???Tai K-HKS?? Oon ihan pihalla, vasta nimittäin muutettiin täysin uuteen paikkaan ja jos raskauslaskureita uskominen niin LA 17.4.
Parit testit vielä odottelee kaapissa ja ne aion testata ennenkuin neukkuun soittelen :whistle:
Haaveissa ois käyä yksityisellä kurkkimassa ennen rv 12, että kaikki on niinkuin pitääkin.. Onko kenelläkään suositella jotain tiettyä yksityistä, joka olisi suht edullinen ja hyvää palvelua?? =)

Löllöttelijä & Pallero 4+4
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet =) ja LS: voimia ja jaksamista :hug:
Mulla on eilen ja tänään ollu niiiiiin paha olo ettei mitään rajaa, kaikki hajut ja maut etoo, ettei oikein tiedä mitä pystyis syömään. :x onko muilla ollut pahoinvointia 24/7? Vie kyllä voimat totaalisesti.

Sale81 & Pupu 5+5
 
Tervetuloa taas uusille :)

Champion hyvä homma :)

Mulla on kauhee vilu aina yöllä, viime yönä suht paksun peiton isäksi piti ottaa viltti, että tarkeni :)

Ja sainpas tuon ukon suostumaan siihen varhaisultraan :) :heart: Ohan se aika kallis, mutta tietääpähän sitte onko siellä elämää ja onhan oikeassa paikassa, vastaako viikkoja :heart: Maanantaina siis varailemaan ultraa :heart: Ja mietin jos saisin sen ens perjantaiksi sillon 6+4 tai jos ei niin sit jollekin 7+ viikolle.

Mukavaa viikonloppua :)

Rv 5+5
 
Tervetuloa Löllöttelijä:wave:

LS Mitkä tunnelmat, onko mitään uutta? Toivotaan että kaikki hyvin!!:hug:
Josefia Kiva, että sait miehes taivuteltua :D Ite en pystyis oottaa sinne rv 11-12 enneku sais nähä mistä massussa näkyy :)
Sale Mulla on ollu pahaa oloa, mut ei onneksi 24/7:x

Tänne ei ihmeellistä...turvotus on jotaki kamalaa..ihan ku ois jo rv 30+ ku maha pullottaa...kuhan siel nyt ei ois ku se yks:p

rv 6+2
 
Kaikki on viikonlopun vietossa näköjään :) mä oon ihan poikki. Just heräsin kahen tunnin päikkäreiltä ja on ihan tyhmä olo. Oli tosi kuvottava olo ennen kuin nukahdin, nautin siitä siitä täysin rinnoin niin ja tosi kipein :LOL: on ollu aika saamaton päivä. Ollu tylsää kun mies on remontoimassa meijän tulevaa kotia koko päivän, mut oon siis tosi tyytyväinen että jaksaa nyt remppaa et pääsis äkkiä asettuu taloks ennen talvea. Ihanaa muuttaa pikku mökkiin kerrostalosta ennen vauvan tuloa. Koirankin kans helpompaa kun se saa oman pihan niin ei sitten tarvii heti ensimmäiseks aamusta laittaa vauvaa pakettiin ja lähtee sitä ulkoiluttamaan. Nyt se on vielä meijän ainut vauva :) en tiedä haluanko kuvitella vai onko tosiaan näin mutta meistä se suojelee mua enemmän kuin ennen ja on paljon enemmän alkanu "mielistelemään" ja me ei saada korottaa ollenkaan ääntä toisillemme tai se tulee heti hyvittelemään :heart: mut nyt lenkille! kivaa iltaa kaikille :)
 
Tervetuloa uusille :)

(.) en tiä olisko ollut tänään hiukan huonoa oloa aamusta liikkeellä. Kahvi tökki vähäsen ja nälkä teki lievää kuvottavaa oloa. Näillä main mulla on kaikissa odotuksissa alkanut joten viikossa pitäisi mennä pahemmaksi. Mutta olen onnellinen tulevasta pahoinvoinnista! Vatsakipu ehkä vähän hellittänyt eli alkaa lääke tehota :) Kolme päivää enää ultraan =)
Champpis ja Martta 6+1
 
Heippa,

Saisikos liittyä mukaan ryhmään, ja keskusteluun? :)

Tein juuri positiivisen raskaustestin, eilen olisi menkkojen kuulunut alkaa, mutta eihän niitä näkynyt =)
Hieman on sekavat tunteet tällä hetkellä, esikoinen täytti perjantaina 10kk, elikkä sisarusten välinen ikäero tulisi olemaan 1½v.
Halusin mahdollisimman pienen ikäeron kyllä, mutta en olisi uskonut että meitä heti tärppää, kun esikoista sai tehdä useita kuukausia.

Voinnista: ei mitään oireita taaskaan, kuten ei esikoisestakaan ollut missään vaiheessa.

Tanya 82, toinen, la 22.4.2012, ehkä NKL.
rv 4+0
 
Tanya82 meidän kahdella ekalla lapsella on ikäeroa 1,5 vuotta ja hyvin meillä on mennyt. Toki onhan kahden pienen kanssa raskasta mutta nyt kun nuo ovat 7 ja 5 vuotiaat niin leikkivät kun paita ja peppu keskenään aina kun kahden ovat ja toisinaan sopivat samaan kaveriporukkaankin.

Nellikaramelli mulla on kans ihan tolkuton väsymys päällä koko ajan! Ei ole unen saantiongelmia iltaisin ja nukun n. 9-10h yöunia ja tuntuu ettei sekään riitä.. Ja mitä koiraan tulee niin tuo meidän nuorempi lapukka on kans alkanut iltaisin kiivetä mun syliin makoilemaan! EI se ole tommosta juurikaan tehnyt ja lussuttaa lelua mun vieressä kun istun lattialla.. Ota siitä nyt selvää mut hirveesti se huomioi mua. Ehkä se tietää kun on ite saanut 8 vauvaa viime talvena <3 Ja mun vanhempien vanhin koira kans tuntuu rakastavan mua odotusaikoina normaalia enemmän ja se on ollut sellainen aiemmissakin odotuksissa. Sillon kun toin esikoisen vanhempieni luo kylään niin tä kyseinen koira parkui ja juoksi ympäri asuntoa ja luultiin ensin et se satutti itsensä mut se tykkäsikin vauvasta niin kovaa et itki ja vahti pikkuista vaunujen vieressä iahn koko ajan :)

Champpis ja Martta 6+2 (jes ultraan kaksi päivää)
 

Yhteistyössä