Hakutulokset

  1. L

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Täällä poksuu jo 18+0 ja tosiaan, reilu viikko enää (mulle vielä) rakenneultraan... Koitan muistella mitä ootte keskustellu... Ainakin talvitakista, mä sain äidiltä lämpimän ja ihan kivannäköisen toppatakin, siinä on vieläpä reilusti tilaa masulle :) En raaskinut ostaa uutta, vaikka semmosta...
  2. L

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Ihaia masukuvia!! Oma masu muistuttaa kovasti Cealin masua. Esikoisestakin tuli nopeesti näkyviin ja oli ISO :heart: Ihanaa tuntea potkuja :heart: :heart: Odotan kovin et vielä voimistuu ja tuntuu kädelle niin pääsee mies ja tuleva isosiskokin koittamaan! Aletaan päästä miehen kanssa...
  3. L

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Heh, aloin itekki epäillä voiko mun rakenneultra tosiaan olla jo noin pian. Oli pakko käydä tekemäs raskauslaskuri (TAAS) ja kyllä, huomenna poksuu 17 :D (Neuvolan mukaan vielä pari päivää enemmän.) Hormonit... Mulla raskausaikana mahdollista nauraa ja itkeä yhtäaikaa, tämmöstä oli jo...
  4. L

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Eilen oli nlalääkäri. Otti papa-kokeen, muuta alapään tarkastusta ei tehny. Paino oli samassa ku ekalla käynnillä. Sydänääniä kuunneltiin :heart: Varasin ajan rakenneultraan ja se on 10.11!!! 3 viikkoa vielä, vaikka turha valittaa kun on monta jotka joutuu odottaa pidempään. (Saa päivittää)...
  5. L

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Sain tänään sokerirasituksen tulokset ja sanottiin et liian alhainen verensokeri, vielä useammin syömistä :O Mähän syön jo 3 tunnin välein. Olin ihan varma että mulla RD, mutta ei sentäs. Huomenna nlalääkäri, jännittää tosi paljon, mutta myös kivaa mennä sinne. Muutenkin kun nyt on niin...
  6. L

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Jouluihmisiä ollaan täälläkin :heart: Rakastan joulua ja meilläkin valmistelut aloitetaan ajoissa. Koristeet tulee aina joulukuun eka päivä ja joululahjojen ostaminen on ihan parasta! Varsinkin kun on oma lapsi :heart: Meidän pikkuisen työnimi on Salamatkustaja. Nimi tulee siitä, kun oltiin...
  7. L

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Perjantaiehtoota huhtimammat! Wendy: KOvasti onnea uuteen odotukseen ja kiva kun tulit kertomaan hyviä uutisia :hug: Nimistä: Mä olen antanut miehelle ehdotuksia, mutta mitään ei oo vielä hyväksyny. Täytyy miettiä vielä. Mulla vahvat suosikit tytölle ja pojalle. Meillä on kantoliina ja...
  8. L

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Hui, täällä poksuu JO rv 15!!! Tä aika menee niin nopsaan! Joka viikko ihmettelen samaa :laugh: Ei mennyt esikoisen odotus ollenkaan tätä vauhtia. Mulla sokerirasitus ens pe vasta. Jännittää jo nyt. Ja ens ti ois lääkärinla. Sen jälkeen saa varmaan alkaa varailla aikaa rakenneultraan. Sitä...
  9. L

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Ceali ja muut: Kyllä näkyy FB-kavereille se ryhmään liittyminen, näin meinaa Ceali kun sä liityit enkä siis itse kuulu ryhmään. Ja kun ryhmän nimi on huhtikuussa 2012 synnyttävät tms. niin eipä jää FB-kavereille kauheesti arvailtavaa. En halua vielä liittyä, musta se kerho tänne ois parempi...
  10. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Tiukuliina :heart: Mun hyvällä ystävällä ja hänen miehellä on tuo sama 25 % mahd. saada Meckelin oireyhtymää sairastava lapsi ja keskeytyksessä olivat myös. Heillä oli kyllä jo viikolla 12 näkynyt np-ultrassa se aivotyrä ja pää oli ihan epämuodostunut :'( Onneksi ovat nyt saaneet hiljattain...
  11. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Turun mammat Meille toi Leaf ois parempi paikka sijainniltaan, Kaarinan HopLop on jo aika kaukana. Tosin Raisiossakin on HopLop, että sekin sopii. Jotain piti kommentoida, mutten nyt oikein muista mitä. Eilen mies oli kotona rakenuksilta ja sain nukkua päikkärit klo. 19-21. Olin kyl ihan...
  12. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Ja juu, Misteli, M1N1 ja muut Turun mammat, treffataan toki joku kerta! Ei kun tapaamista suunnittelemaan. Ootteko kaikki ihan Turusta vai lähikunnista?
  13. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Hih, mulla nyt niin tyttöolo, että kävin tänään ostamassa tulokkaalle pikkuisen mekon :) Esikoiselle ostin samanlaisen mutta eri kuvalla ja toisen värisenä. Saahan sen annettua jollekin toiselle joskus, jos tuleekin poika. Meillä ei kuitenkaan ole ollenkaan väliä kumpi tulee, kunhan terve olisi...
  14. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Misteli:Mekin oltiin Heikin markkinoilla ja mäkin ihastelin noita villapukuja. En kuitenkaan raaskinut ostaa kun mun äiti on luvannut kutoa villapöksyt, paita onkin jo valmis :) Tänne ei kuulu ihmeempiä. Huonoa oloa edelleen :/ Odottelen että loppuis jo kun viikkojakin tänään jo 12+0...
  15. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Pikakuulumiset: NP-ultrassa käyty ja tyyppi vastasi viikkoja 11+4. Siellä se pieni salamatkustaja uiskenteli ja vilkuttikin meille :heart: Tosiaan Josefia: Kuten M1n1 jo kertoikin niin Medisonarissa toimitaan näin. Osallistutaan seulontaan. Ei ollut kukaan kyllä mulle sanonut tuosta et pitäisi...
  16. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Voi Chamon :hug: Olen todella pahoillani puolestasi. Toivottavasti uusi raskaus alkaisi pian! Ihania masukuvia täällä. Mulla ei vielä näy, mutta tunnen kyllä. Ja KÄÄÄÄK! Olin aiemmin laskenu viikot väärin ja varannu ultran ens to jolloin on viikkoja 12+4. Tänään sit soitin sinne et josko...
  17. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Ompa tullut ikäviä uutisia. Voimia kaikille keskenmenon kohdanneille ja toivoa niille joilla vuotoja. :hug: Ja tarrasukkia ihan jokaiselle nyt ettei joukosta enää kukaan jäisi pois :heart: Mistäs muusta täällä jutusteltu... Ainakin vissiin syömisistä. Mä olen TOSI tarkka ihan rasittavuuteen...
  18. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Mahavakuutus otetaan ehdottomasti ja niin otettiin esikoisestakin. Mulla np-ultra VASTA 22.9 :| Tuntuu et siihen on vielä ikuisuus. Osallistutaan seulontoihin ja ne otetaan siinä samalla kun mennään ultraan. Näppärää. Mä jo iloitsin kun paha olo oli hetken poissa, kunnes viikonloppuna taas...
  19. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Osanottoni Santtu :hug: Itku tuli, ei voi käsittää mitä joudutte kokemaan. :'( -Linn huhtikuisista
  20. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Vauvis :'( Ihan kauheaa!! TYKS:an palo: Heh, siis ei kiva uutinen mutta synnäri on ihan eri talossa. TYKS:ssa on 3 eri sairalaa, palo oli A-talossa ja synnäri on U-talossa. Sitten on vielä uusi T-talo. Inhottava juttu kyllä muuten. Me asutaan nyt tässä ihan TYKS:an lähellä ja silti en oo...

Yhteistyössä