Hakutulokset

  1. B

    Minkä sortin uskovaisilla on tapana käydä sellasilla Raamattulomilla?

    Ai jaa, kansanlähetysopistollako? Ne on ev.lut. kansanlähetyksen järjestämiä eli valtakirkon yhden herätysliikkeen. (lestadiolaiset on toinen ev.lut.kirkon herätysliike)
  2. B

    Listatkaa hyviä YSÄRIbiisejä!

    Hei, täähän oli ihan hyvä ja tuttukin, oon vaan vähemmän kuullut...
  3. B

    Listatkaa hyviä YSÄRIbiisejä!

    Oon jäänyt jostain syystä kiinni 2 Brothers on the 4th Floorin Fairytales -biisiin, vaikka aikoinaan en tainnut kuunnella sitä ollenkaan. Näköjään kun ikää karttuu, niin musiikkimakukin vähän muuttuu... =)
  4. B

    Tuosta rukousketjusta...

    Raamatun lukemista ei välttämättä kannata aloittaa alusta, vaan mieluummin Uuden Testamentin puolelta. Mooseksen kirjat on kuitenkin Israelin kansalle annettu laki, eli niiden lukeminen on välillä yhtä puuduttavaa kuin lakitekstien lukeminen... =) Evankeliumit on hyvä paikka aloittaa...
  5. B

    Tuosta rukousketjusta...

    Lisään vielä, että vaikka emme aina jaksa itse rukoilla, niin uskovissa asuva Pyhä Henkihän rukoilee meidän puolestamme. Ja vielä parempaa, itse Jeesus rukoilee Jumalaa lakkaamatta meidän asioidemme puolesta. Raamattuviitteet alla. =) Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä...
  6. B

    Ostaisitko Hello Kitty-keittiön 2-v pojalle?

    Saattaisin ostaakin... mut toisaalta ainakin Hobby Hallissa on Tefalin minikeittiö muistaakseni 24,90 eli ei kovin kallis sekään =) Kumpikin tuote on kuitenkin rakennuslaadultaan suht samanlaiset, jos oikeassa Hello Kitty -keittiössä oon.
  7. B

    Onko täällä joku jolla ei ole lapsia?

    Mulla ei ole lapsia, mutta oon kiinnostunut lasten kanssa toimimisesta jne, joten täällä on kiva seurailla keskusteluja ja auttaa siten kuin osaan. Ainakin lelupuoli mulla on aika hyvin hallussa =)
  8. B

    Yön pimeinä tunteina uskallan kai kunnolla julkisestikin tunnustaa...

    Herran pelko on viisauden alku, jos ei usko Herraa olevan niin ketä silloin edes pelkäisi? Uskova ymmärtää synnin käsitteen, kuin myös sen että aidosti katuva saa ne ristintyön kautta anteeksi.
  9. B

    Yön pimeinä tunteina uskallan kai kunnolla julkisestikin tunnustaa...

    Äläs nyt =) Jeesus antoi seuraajilleen Pyhän Hengen ja siinä yhteydessä lupauksen: "Ottakaa Pyhä Henki. Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt" (Joh 20:22-23, mulla vanha raamatunkäännös, uudemmassa -92 vähän eri...

Yhteistyössä