Onko täällä joku jolla ei ole lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vela
Ei ole, eikä haaveissakaan ole, mutta pidän tästä palstasta koska täällä keskustellaan vilkkaasti elämän koko kirjosta. Lapsiin ja perhe-elämään liittyvät ketjut yleensä skippaan.
 
eleanna
Ei ole lapsia. Eikä nyt vielä pariin - muutamaan vuoteen haaveissakaan, mutta joskus kyllä.

Käyn täällä, koska nuorena parikymppisenä oli vauvakuume, sekä mulla että miehellä, mutta opinnot pahasti kesken, eikä sen vuoksi alettu vauvaa yrittämään. Sitten vierailin vauvapalstoilla ja aattelin, että heti ku elämäntilanne on sellainen, niin aletaan vauvaa yrittämään. Mutta ajatukset on parissa vuodessa muuttuneet. Oon valmistunut ja töissä, samoin kuin mieheni, mutta ei ole vauvakuumetta ollenkaan. On kiva olla vain keskenään nyt vielä kun voi.

Mutta siis jotenkin olen jäänyt sitten lueskelemaan ja joskus kirjoittelemaankin tälle palstalle, kun täällä puhutaan niin paljon kaikesta muustakin kuin lapsista. Täällä käy varmaan aika paljonkin sellaisia joilla ei ole lapsia, musta tuntuu siltä.
 
vieras
Ei ole eikä oo piiiitkään aikaan tulossakaan (joskus toivottavasti kuitenkin). Vietän täällä aikaa, koska en ole löytänyt mitään muuta näin aktiivista palstaa, johon lisäksi voisi kirjoitella rekisteröitymättä sillä nikillä, mikä nyt ekana tulee mieleen. Siis mua ärsyttää esim. suomi24 ja elleissä se, että siellä saa kokeilla miljoona kertaa eri nikkejä rekisteröitymättömänäkin, kunnes keksii jonkun mitä ei ole varattu.
 
Mitä ihmeellistä siinä on, että täällä käy myös lapseton?! Onhan täällä paljon keskusteluita jotka ei liity lapsiin/vanhemmuuteen millään tavalla. Ja tämä on todella aktiivinen keskustelupalsta ja vielä viihtyisä. Lapsettomana mäkin oon vuosia täällä ja Vauvan keskustelupalstalla ollut. Nyt vasta odotan esikoista, mutta lapset/lapsiperheen asiat ovat entuudestaan tuttuja juttuja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mitä ihmeellistä siinä on, että täällä käy myös lapseton?! Onhan täällä paljon keskusteluita jotka ei liity lapsiin/vanhemmuuteen millään tavalla. Ja tämä on todella aktiivinen keskustelupalsta ja vielä viihtyisä. Lapsettomana mäkin oon vuosia täällä ja Vauvan keskustelupalstalla ollut. Nyt vasta odotan esikoista, mutta lapset/lapsiperheen asiat ovat entuudestaan tuttuja juttuja.
Millä viikolla olet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mitä ihmeellistä siinä on, että täällä käy myös lapseton?! Onhan täällä paljon keskusteluita jotka ei liity lapsiin/vanhemmuuteen millään tavalla. Ja tämä on todella aktiivinen keskustelupalsta ja vielä viihtyisä. Lapsettomana mäkin oon vuosia täällä ja Vauvan keskustelupalstalla ollut. Nyt vasta odotan esikoista, mutta lapset/lapsiperheen asiat ovat entuudestaan tuttuja juttuja.
Millä viikolla olet?
9+1
 
Mulla ei ole lapsia, mutta oon kiinnostunut lasten kanssa toimimisesta jne, joten täällä on kiva seurailla keskusteluja ja auttaa siten kuin osaan. Ainakin lelupuoli mulla on aika hyvin hallussa =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mitä ihmeellistä siinä on, että täällä käy myös lapseton?! Onhan täällä paljon keskusteluita jotka ei liity lapsiin/vanhemmuuteen millään tavalla. Ja tämä on todella aktiivinen keskustelupalsta ja vielä viihtyisä. Lapsettomana mäkin oon vuosia täällä ja Vauvan keskustelupalstalla ollut. Nyt vasta odotan esikoista, mutta lapset/lapsiperheen asiat ovat entuudestaan tuttuja juttuja.
no älä nyt hikeenny. kunhan kysyin.
koska itse eksyin tänne vasta kun aloin esikoistani odottamaan.
 
vieras
Minä olen käynyt palstalla noin 5-6 vuotta eikä minulla ole vieläkään yhtään lasta. Palstalle eksyin, kun eräs tuttava kertoi jostain täältä lukemastaan asiasta. Luen joskus lapsiaiheisia juttuja, kyllähän ne minua lapsettomanakin kiinnostaa. Suurimmaksi osaksi luen (ja kommentoin ) keskusteluja ihan muista aiheista, mm ruuanlaitosta, parisuhteesta, uskonnoista... Kyllähän tänne mahtuu lapselliset sekä lapsettomat :)
 

Yhteistyössä