Hakutulokset

  1. P

    Mitä tarkoittaa lol?

    aivan muuten... enpäs tajunnutkaan :D
  2. P

    Mitä tarkoittaa lol?

    :laugh: mä olen luullut että se on joku "hevi-merkki" :laugh: lol , eli peukku ja pikkurilli pystyssä, loput sormista nyrkissä... :headwall: :laugh:
  3. P

    Mulla oli eilen synttärit..

    :flower: :hug: onneee =)
  4. P

    Mitä miestä tästä kun vauva

    Mutta meitä ihmisiä on erilaisia ;) Toiset kaipaa tukea päätöksissään enemmän kuin toiset.
  5. P

    Mitä miestä tästä kun vauva

    Näin juuri.. sitähän varten tää palsta on, että täältä SAA kysyä mitä vaan!!
  6. P

    Mitä tarkoittaa lol?

    okei.... :D thanks :flower:
  7. P

    Elätkö elämää nyt vai odotatko sitä "joskus-aikaa"?

    En mä tiedä.. tuntuu siltä ettei mikään mulle riitä.. aina elämässä löydän itseni jossainvaiheesa tilanteesta, jossa mietin et mitä hittoo munkin päässä liikkuu :ashamed: Kaikki hyvin, perusasiat kunnossa, mutta SILTI!! |O Mitä mä vielä tarviin? En mitään.
  8. P

    Heips!!!

    :wave:
  9. P

    Mitä tarkoittaa lol?

    :/ tyhmänä kysyn? kai se jotain nettikieltä on , niinku esim irl, mut en tajuu... :xmas:
  10. P

    Millainen palstamamma olet?

    tätä helppo alkaa peesailla =)
  11. P

    Onko muita kaltaisiani?

    Olen paljon parempi ihminen , kun saan aamulla noin puol tuntia OMAA AIKAA, olla hereillä ennen kuin toiset herää, mun ei tarvi puhua kellekkä ja saan juoda kahvini ihan rauhassa :) Ollaan reissuun lähdössä ja oli määrä herätä klo 8 , mut mä nousin jo seitsämän jälkeen jotta saan heräillä...
  12. P

    Imetän 1-vuotiasta (täyttää torstaina). Onks teiän mielestä liian vanha imetettävä?

    Ihan tosi hei.. imetys on JOKAISEN HENKILÖKOHTAINEN asia!!! |O Mä en jaksais päätäni vaivata toisten imetyksillä noin kauheesti ku jotkut tässä pinossa.. kun se ihan oikeasti on jokaisen oma ja henkilökohtainen asia! Mun imetykset ovat kestäneet 2kk, 8 kk , 9 kk ja 11kk. Vaikka mullakin 4...
  13. P

    KHP

    no onnex en o ainoo jota toi KVG on alkanut ärsyttää.. mitään niin loppuunkulutettua en muuta tiedä ja silti, SILTI sitä jaksetaan tunkea fiksusti kaikkialle |O |O
  14. P

    Nonni, hyvä me!

    :D
  15. P

    KHP

    Ärsyttää toi "KVG" jota tungetaan joka hiton aloitukseen , yleensä fiksusti harmaana.. Mä protestoin tota loppuunkulunutta hemmetin KVG:tä vastaan ja kannatan KHP:tä :D (kysykää-hei-palstalta) Sitähän varten tää on et täältä voi kysyy, ei aina tarvi olla usuttamassa Goooogleen porukkaa...
  16. P

    Kävin sitten polilla

    :hug: :'(
  17. P

    Vauva huutaa, sydän särkyy

    tsemppiä :hug: meillä lopetettiin tissittely kuukausi sitten, lapsen ollessa 11kk. Eka viikko oli huutoa, mutta se oli vaan loputtava kun toinen ei muutakaan olis tehnyt kun aina tississä roikkunut.. yöt ja päivät.. AINA! Mä nukuin isompien lasten huoneessa sen viikon ja mies hoiti vauvaa...
  18. P

    Siis mitä v*tun väliä vaikka jotkut alkavat yrittämään lasta lyhyen seurustelun jälkeen?

    No me alettiin yrittämään esikoista kun oltiin oltu yhdessä 4 kuukautta ja nyt yhteisiä vuosia takana 7, ja kaikki hyvin :heart:
  19. P

    Mun tekee mieli kylmää omenasiideriä

    Mä voisin haluta Smirnoff icen :p

Yhteistyössä