Kävin sitten polilla

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tuollasen jälkeen tullaan tietenkin nettipalstalle kertomaan asiasta kaikille? Eipä tulis mun mieleeni ihan ensimmäisenä. Surullista, miten ihmiset eivät enää osaa elää ilman jotain näkymätöntä hyväksyntää.
Ihmiset purkaa asiat eritavalla, mun mielestä tämä palsta on juuri hyvä paikka keventää mieltänsä, kun saa olla anonyymi. Mutta sulta se jotenkin näyttää pois olevan.

Halit ap :hug:
 
vieras
Olen pahoillani :(
Itseäni kystat vaivasivat vuosia, niitä leikattiin 4 kertaan. Viimeisessä leikkauksessa munasarjat jouduttiin poistamaan.. Onneksi ehdimme saada kaksi ihanaa lasta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tuollasen jälkeen tullaan tietenkin nettipalstalle kertomaan asiasta kaikille? Eipä tulis mun mieleeni ihan ensimmäisenä. Surullista, miten ihmiset eivät enää osaa elää ilman jotain näkymätöntä hyväksyntää.
se on jokaisen oma asia koska haluaa kertoa, ja kenelle. Pidä sinä kuule turpasi kiinni ihan suosiolla. Meillä on kaikilla asioita mitkä haluamme purkaa enkä YHTÄÄN ihmettele jos ap halusi tänne sitä suruaan purkaa.

VOIMIA AP!!!! :hug: :hug: :hug:
 
myymä
:hug: TODELLA PALJON VOIMIA! ITselläni myös todettiin pieni kuolleeksi rv 14 + viime syksynä ja sitä tunnetta ei voi vain sanoin edes kuvailla! Toivon sinulle jatkossa kaikkea hyvää!!!
 
kystat ovat usen vaarattomia, riippuen toki että missä ne sijaitsevat ja poistuvatko miten. iteltäni on kaksi kystaa leikattu, yksi kaveri joutui leikkuriin kystan puhjettua kohdussa.
mutta nämä ovatkin niitä ääritapauksia.

voimia vauvan menetyksen johdosta, aikanaan helpottaa (itellä takana 5keskenmenoa ) :hug:
 
:hug: niin kurjaa, voimia. Muistan vielä kun eilisen sen päivän, kun mentiin miehen kanssa np-ultraan (tämä siis kakkosen ja kolmosen välissä tapahtunut) ja hetken ultrattuaan hoitaja ilmoittaa, että valitettavasti ei löydy sydämen sykettä :( :'( vikkoja piti olla 12+ mutta sikiö vastasi viikkoja 9-10. Ei todellakaan osattu moista uutista odottaa, ihan kuin suuri kivi olisi tippunut katosta päälle siinä pöydällä maatessa. Meni jonkin aikaa asiaa surressa, kova pala.. aikaa on kulunut, mutta tapahtuma ei mielestä häviä koskaan :(
 
WcAnkka harmaana
Ei jaksa kirjautua, aika kovat kivut tällä hetkellä joten tässä vaan nopee piipahdus...kiitos kaikille. Juu, tiesin olevani, pari päivää sitten testattu. Kauheeta ajatella että mietin keskeytystä...en siihen olisi pystynyt kuitenkaan. Enkä ymmärtänyt lääkäriä, mukava oli mutta ei puhunut kauheen selkeesti suomea, joten olin jo lähdössä kotiin kun hoitaja sanoi että kun tämä nyt on keskenmeno niin se täytyy hoitaa. Ja siinä vaiheessa olin että mitä..sitten vasta tajusin kun hän näytti mulle mitä lääkäri oli kirjoittanut.
Vauvan koko vastasi n. viikkoja 7+3. Ei pystynyt sanomaan kauanko oli ollut kuolleena, viikon tai kaksi noin kuulemma.
 

Yhteistyössä