Kävin sitten polilla

öh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tuollasen jälkeen tullaan tietenkin nettipalstalle kertomaan asiasta kaikille? Eipä tulis mun mieleeni ihan ensimmäisenä. Surullista, miten ihmiset eivät enää osaa elää ilman jotain näkymätöntä hyväksyntää.
ja minne sitten? yksin pitäis asiaa päässään pyöritellä? hohhoijjaa.
jaksamista ap:lle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tuollasen jälkeen tullaan tietenkin nettipalstalle kertomaan asiasta kaikille? Eipä tulis mun mieleeni ihan ensimmäisenä. Surullista, miten ihmiset eivät enää osaa elää ilman jotain näkymätöntä hyväksyntää.
Kuule, tämä on mukava palsta siinä mielessä, että täältä oikeasti löytää saman kokeneita ihmisiä, ja saa vertiastukea. Itsekin olen tänne melko heti ilmoittanu vauvamme menetyksestä, ihana oli huomata, ettei asian kanssa ole yksin ja että elämä jatkuu, kaikesta surusta ja tuskasta huolimatta.

Tuo sun kommenttisi on aiheeton, ja pahansuopa. Joten, jatkossa, lue kirjoittamasi vastaus ja mieti kaksi kertaa, ennen kun vastaat tän aloituksen kaltaisiin avauksiin. Kiitos.
 
Ei helevata. :eek:
Muistan kun mut ultrattiin kipujen takia ja pelkäsin just tota. :ashamed:
Ei sit ollu mitään mutta tiän jännityksen tunteen..Ja nyt sulla on toi viä todellinen kun olikin kaikki päin hemmettiä. :|
En sano otan osaa koska ei se sua auta että vieras sanoo.Sanotaanko vaikka että koitapa jaksella ja nähdä tulevaisuus silti valoisana. :hug:
 

Yhteistyössä