Hakutulokset

  1. N

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    En ole kirjoitellut mitään aikoihin, joten saa nähdä onnistunko toimimaan oikein näillä uusilla sivuilla... Silloin tällöin olen käynyt vilkaisemassa täällä, mitä kenellekin kuuluu. Olen iloinnut kanssanne ja murehtinut kanssanne. Tämä oli minullekin tärkeä ketju silloin pari vuotta sitten, enkä...
  2. N

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    :flower: Onnea teille kaikille :heart: Ihania uutisia pitkin vuotta. Olen käynyt täällä kuikuilemassa hyviä uutisia useita kertoja vuodessa. Roikkunut taustalla, ja toivonut, että joku kertoo jotain ihanaa. Nyt olette räjäyttäneet pankin. Lähes kaikilla on hyviä uutisia - ihania uutisia -...
  3. N

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Voi PeePee. Kiitos huomaavaisuudestasi. Jos liittyisin listalle niin liittyisin vain sen vuoksi, että voisin olla teille kaikille se, joka jää viimeiseksi - en mistään muusta syystä! Lyhyt kertaus menneisyyttäni. Minulla on mikroadenooma aivolisäkkeessä, eli pieni kasvainmuodostuma. Se...
  4. N

    Onko kohtalotovereita?

    Et ole ainoa. On meitä muitakin. Minulla prolaktiini on ollut koholla jo reilu parikymmentä vuotta. Minulla syynä on aivolisäkkeessä oleva mikroadenooma eli kasvain. Tällä hetkellä syypäällä on mittaa noin 8 mm. Kaikilla kasvainta tai ylimääräistä kudosta aivolisäkkeessä ei todeta. Väärän...
  5. N

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    ...menneisyydestä... Tulin ja menin viime kesänä. Koskaan en päässyt listoille asti, mutta niin pitkään olin kaikkien teidän kanssanne elänyt iloja ja suruja etten julkituloani, että vieläkään en ole päästänyt irti. Olen käynyt aina välillä (toisinaan useinkin) tutkimassa teidän vaiheitanne -...
  6. N

    Lapsellisen keskenmeno - aavistitko?

    Ikävä kyllä - olen aavistellut pahinta kaikissa kolmessa menetyksessäni. Ensimmäistä lasta odottaessani en epäillyt mitään pahaa missään vaiheessa. Toista odottaessani olin hyvin epäileväinen. En voinut uskoa, että saisin lapsen todella syliini asti. Oli vain paha aavistus, mutta yritin sen...
  7. N

    Oma enkelitarinani

    Otan osaa suureen suruusi. Otan osaa suureen tyhjyyteesi. Me yritimme kakkosta reilu viisi vuotta, kunnes yhtäkkiä onnistuimme - ilman mitään apuja. Ilo oli ylimmillään. Oli oli todella mahtava. Olin valmis lihomaan muodottomaksi, kärsimään kipuja ja kolotuksia... kaikki kävi, olinhan vihdoin...
  8. N

    Keskenmeno rv 19+0. Jo toisen lapsen menetys...

    Niin lähdit enkeli kultainen, luo taivaan omien enkelten. Ota syliisi Isä Taivainen, nyt lapsemme pienoinen. Otan osaa. Itselläni takana kolme menetystä. Menetys ei koskaan unohdu. Tuska ei koskaan katoa. Mutta jotenkin sitä oppii elämään menetystenkin kanssa. Toivon sinulle...
  9. N

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Kiitos halauksistanne, ja osanottonne ilmauksista. huilun sävelitkin tulivat perille... on mieltä lämmittävää, että ihmiset välittävät toisistaan näin "etänäkin". Tunnen teitä kaikkia kohtaan lämpimiä ajatuksia... Myönnettäköön, että olen aina välillä käynyt kurkkimassa palstan tapahtumia, ja...
  10. N

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Palstalla on taas ollut iloja suruja. :hug: sitä tarvitseville ja ihania kesän :flower: kaikille. Tämä napa heräsi maanantaina aikaisin. Käveli koneelle, varasi ajan lääkärille, herätti miehen - ja kertoi tarvitsevansa kyydin lääkäriin, sillä vauva on kuollut. Esitin asiani lääkärille...
  11. N

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Niin ja mitä tulee kuumemittareihin, niin nehän voi lähettää tänne Nitron koiran hellään huomaan. Ne uppoaa varmaan siinä samassa, missä kengät, kynät ja muutkin ympäriinsä lojuvat tavarat. Koiruus on siis vielä pentuiässä ja meillä vasta opetellaan mitä saa syödä ja mitä ei. Kuten esim. että...
  12. N

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Kiitos ja kumarrus! Olette todella mahtavia! Naureskelen täällä itsekseni, kuten olen tehnyt niin monet kerrat ennenkin - aiemmin vain ihan salassa, mutta nyt olen tullut niin sanoakseni kaapista ulos. Tämä nauru, mitä teidän kanssa saa nauraa, on tervehdyttävää ja positiivista. Monesti...
  13. N

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    :hug: Halaus kaikille - iloista ja suruista! Nytpä tiedän minne pihamme oravanpoikaset ovat kadonneet - niitä kun ei ole tänä kesänä näkynyt lainkaan!! Ovat olleet matkalla kotipesään. Joo - taustalla hengaan edelleen, ja nyt jopa uskaltauduin taas koneen ääreen! On ihan pakko päästä...
  14. N

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    :attn: Änkeän sivusta kommentoimaan, jos sopii. Taustailen siellä sun täällä, mutta kirjoittamaan minusta ei vielä aiemmin ole ollut. Nyt vain tuntui siltä, että voisin hetkeksi avata sanasen arkkuni - ainakin hetkeksi... Lyhyesti omasta historiasta: Täytän kesällä 40. Alta kaksikymppisestä...

Yhteistyössä