Keskenmeno rv 19+0. Jo toisen lapsen menetys...

Ajattelin tulla vain kertomaan, että pienestä Kirpustamme tuli eilen taivaan kaunein enkeli sisaruksensa rinnalle. Nyt he leikkivät tuolla yhdessä, onneksi heillä on toisensa. :heart:

Surun ja tuskan määrä on sanoinkuvaamattoman suuri, en tiedä kuinka kykenen käsittelemään jo toisen lapsen menetyksen puolen vuoden sisään. :'(
Keskenmeno tuli sit eilen rv:llä 19+0.

Tällä hetkellä tuntuu etten jaksa enää jatkaa elämää...
 
jadal
:hug:
se pieni ei joudu koskaan kärsimään tämän maailman tuskia, vaan pääse jo ennen syntymäänsä nauttimaan ikuisesta onnesta.
Ehkä tämä ajatus edes hieman lohduttaa suuren surun keskellä :hug:
 
Osanottoni Nöttiäinen ja suuri :hug: , tosi surullista. Voimia sulle! Voin vain aavistella tuskasi ja surusi määrää.

Toivon, että lohtua sinulle tuo juuri se kirjoittamasi ajatus, että pienokaisesi ovat nyt yhdessä taivaassa ja he voivat hyvin. Uskon, että saat vielä kerran taivaassa sulkea heidät syliisi. Itse olen lähettänyt suukkoja ja halauksia pienokaiselleni rukouksen välityksellä ja uskon niiden menevän perille.

 
Niin lähdit enkeli kultainen,
luo taivaan omien enkelten.
Ota syliisi Isä Taivainen,
nyt lapsemme pienoinen.

Otan osaa. Itselläni takana kolme menetystä. Menetys ei koskaan unohdu. Tuska ei koskaan katoa. Mutta jotenkin sitä oppii elämään menetystenkin kanssa.
Toivon sinulle suunnattomasti jaksamista. Anna itsellesi aikaa. Anna itsellesi lupa olla voimaton. Surullinen. Lohduton. Epätoivoinen. Mutta pikku hiljaa, anna itsellesi mahdollisuus myös tuntea ilon tunteita, pieniä onnen hetkiä.
 
Olen pahoillani menetyksestäsi.
Voimia ja jaksamista läpikäydä menetystä. Surun alkumetrit ovat raskaat, mutta tulee vielä se päivä kun aurinko taas paistaa.
Itse olen menettänyt kolme: 36rvkoa, 16 rvkoa ja 14 rvkoa.
Uskon tietäväni miltä sinusta tuntuu, vaikken kuitenkaan.
 
Ei tähän ole suruun sanoja, mutta jos sinua ystäväiseni tänään voin yhtään lohduttaa niin et ole surusi kanssa yksin.Synnytin oman tyttöenkelini viikko sitten ja tämä suru tyhjästä sylistä on ääretön.
Jos kaipaat juttukaveria, täällä olen!
 

Yhteistyössä