Pömppömahaiset plussaajat!!

Mies lähetetty sauna- ja peli-iltaan ja pääsin siis taas luikahtamaan tänne palstalle. :p Ja pari kertaa oon jo taas revennyt kunnolla nauruun, siis ihan toi Vappiksen kampaaja on ihan ihku - elähtänyt homppeli, jolla on kesäluukit hallussa! :LOL: Ja sitten taas tärähti, kun Stella paljasti suojakännit! :LOL: Te ootte vaan mahtavia!!! :D Ja kuten ihanan viisas Stellamme totesi, mehän ollaan plussaajia, ja siksi siis ajatukset on lähes aina voittopuolisesti plussaa ja positiivista! Jep! :D

PeePee, kiitos kaunis woodootanssistasi! B) Ja ottakaahan muruset muutkin illalla varovasti ripaskaa polkiessanne, ettei käy mitään vahinkoa - raskaana olevat ja munatehtaat etenkin! ;) Mulle tuli tosi hyvä mieli, kun kerroit sun vyöhiskäynnistä ja siitä, kuinka ne terapeutit on hoitotyötä tekeviä ammattilaisia, sillä vaikka itse hoitoa ei tehtäiskään, niin mieltä siellä hoidetaan silti lähes huomaamatta. :flower: Ja katotaan vielä sitä plussapuolen palstaa... täällä on niin ihanaa olla, etten mä mihinkään tahdo lähteä! :heart: Toi sun saama resepti pitää meilläkin testata, sillä tässä perheessä niitä vasta-aineita tunnetusti on. Joskos vaikka alkais homma luomunakin luistaa, kun saadaan oikeet happotasapainot. Tosin mä en taida enää ees muistaa, miten se luomuna hoidetaan... Putkihommissa on hiukka eri meininki. Vappiiiis, onks tää taas niitä libido-juttuja?? :LOL:

Stella, :hug: =) Eiks oo ihanaa, kun pystyy melko pienillä jutuilla saamaan miehellekin hymyn huulille? Tosin liian harvoin vaan, mutta mikään ei lämmitä sydäntä kuin se, että se rakas mies oikeasti voi ilahtua jostakin. Ettei aina tarvi vaan tuoda niitä huonoja uutisia. Katos välillä myös hyviä. Vaikka edes pieniä. Mutta pienistä onnen hetkistähän se elämä koostuu. :heart:

Kamilla, mullekin tuli jotenkin outo fiilis tänään tosta ukkosesta ja salamoista ja jyrinästä. Ehkä se oli just tota, mitä Stellamme sanoi, eli se toi mieleen sen tunteen, mitä pettymyksen jälkeen käy läpi. Sellanen pelottava, lohduton ja lopullinen. Mutta kuten rajuilmat, niin myös meidän vastoinkäymiset eivät kestä loputtomiin. Voimia!

Toivottavasti täällä ois vilkas ilta, sillä ajattelin seikkailla täällä jonkin aikaa illan matsia odotellessani. =) Tosin mansikat on loppu, joten niitä täytyy lähteä hakemaan jostakin. :hug:
 
:hug:
Halaus kaikille - iloista ja suruista! Nytpä tiedän minne pihamme oravanpoikaset ovat kadonneet - niitä kun ei ole tänä kesänä näkynyt lainkaan!! Ovat olleet matkalla kotipesään.

Joo - taustalla hengaan edelleen, ja nyt jopa uskaltauduin taas koneen ääreen! On ihan pakko päästä sanomaan, että IHAILEN TEITÄ KAIKKIA SUURENMOISIA NAISIA! Skipatkaa, jos ette jaksa lukea romaania... en vain osaa kirjoittaa lyhyesti... pitäisi varmaan harjoitella sitäkin taitoa??

Minun terapeuttinen leveyteni katosi jo parikymmentä vuotta sitten, kun sain ensimmäiset "oireet" siitä ettei lasten teko tule olemaan helppoa. Kymmenen vuotta myöhemmin yksi lääkäri vei loputkin leveydet...
Siitäkin huolimatta, että meillä on yksi elävä poika, tämä suru lapsettomuudesta ei ole kadonnut mihinkään. Sydäntä särkee joka päivä.
Näin nelikymppisenä sitä jo ymmärtää realiteetit tai ainakin luulisi, että ymmärtää. Varsinkin, kun ystäväpiirissä on useita eri tavoin lapsettomia. Yhdeltä hoidot veivät melkein hengen, yksi onnistui saamaan yhden pienokaisen "putkihoidolla", yksi sai kymmeniä keskenmenoa, kunnes väsyi yrittämään jne. Sitten tämä oma tilanne...

En itse päässyt koskaan järeimpiin hoitoihin asti. Minulla homma jäi piikityksiin, sillä sen kertaisen lääkärin kommentti oli se, ettei mitään oikein enää kannata yrittää, kun elimistö on jo menossa OFF-tilaan :'( Ja näitä lääkäreitähän on näihin vuosiin mahtunut. Yhden mukaan "heillä on niitä vaikeitakin tapauksia", toinen päivitteli rintojeni pienuutta ym. - hmmm... mitä tekemistä sillä on minun lapsettomuuteni kanssa??? :/ Lopputulema on kuitenkin, että minulla hoidettiin vuosikausia vain yhtä vaivaa eli sitä, johon olin aikoinaan saanut diagnoosin, kun ongelmia oli yhtä monia kuin oli alkujaan terapeuttisia leveyksiäkin!! Ja nyt oli sitten kuulemma myöhäistä.

Sen verran minulla on uskoa ja toivoa ollut tungettuna takataskuun, että uskollisesti olen kevään aikana ostanut greippimehua kierron alkuun, juonut lasin (tai pari) punaviiniä kierron loppuun, napsinut sinkkiä ja seleeniä. Sekä nyt kahdessa viimeisessä kierrossa syönyt Aspirin cardion päivässä. Eli kikka kolmosia olen vime aikoina kokeillut, kun ei ole muutakaan tarjottavaa pöydässä ollut - meilläpäin hirvipaisti on harvinaisempaa herkkua, peuroja löytyisi takapihaltakin?!
Aspiriinia kuulemma käytetään maailmalla noin yleisesti avustajan roolissa näissä lapsettomuushommissa, etenkin jos pömpöksi pyrkivällä on matala verenpaine ja suht korkea hb... Pömppöni täytti ehdot, joten yrittänyttä ei laiteta ja kiltisti pistelin suuhuni yhden jos toisen valkoisen pillerin!!

Tiedän ettei ole helppoa kuulla "ulkopuolisen" onnistumistarinoita, mutta en ole voinut liittyä mihinkään ryhmään, kun pelko jäädä siksi ainokaiseksi joka ei onnistu, on ollut liian suuri. Pelko on nytkin SUURI. Niin suuri etten itse usko mihinkään onnistumistarinaan (siis omalla kohdallani). En luota viime kerran jälkeen mihinkään. Mutta en ole myöskään uskaltautunut minnekään tarkistamaan tilannetta. Myönnettäköön, että pissin tänään taas ovistikkuun, kun ei ollut muutakaan käytettävissä :LOL: Auttoiko? Hell no!

Kaksi vuotta sitten olin samassa tilanteessa kuin nyt (kk väliä lasketussa). Ja syksyllä silittelin sormellani pientä enkelipoikaamme, joka makasi kaarimaljassa. Miten voisin uskoa ja luottaa, että tällä kertaa tästä tulisi jotain todellista?

Haluaisin todella jakaa teille voimaa ja luottamusta tulevaisuuteen - uskoa ihmetarinoihin, mutta huomaankin ammentavani itse voimaa teistä, sillä te kaikki olette ihmetarinoita. Itse olen siis parasiitti! B) Antakaa se minulle anteeksi!?
 
Kamilla - :'( :hug: :hug: :hug: - voi kun voisin ihan oikeasti halata...
Stella - Mulla ainakin oli tosi inhottavat ja kipeät kuukautiset mun kemiallisen jalkeen.
Kurre - :flower: :flower: :flower: vaikka ei kasvaiskaan luvut niin ainakin on pikkuoravat etsineet ja yrittäneet peruskiveä paikalleen. Mutta kyllä mun mielestä haamu on aina plussa oli miten oli. Ma ainakin toivon etta peruskiven asennus onnistuu!

(.) Haluaisin kovastio laittaa ).( mutta kun.... Olen tässä miettinyt että jääkö punktiosta samanlaiset arvet kuin lapasta munasarjojen kohdalle ja alkaakohan sita iho siltä kohdin tulla kovinkin kovaksi. Mun teurastuskausi päättyi vissiin, mutta jättää aina ihanan jysärin tohon ajattelulohkoon. Mä voisin tilata kummankin t-paidan ja olisko tarjolla minkäänlaista tunikaa ja jarrusukkia.... :D
 
Nitro - :hug: tuki on mullekin täällä se kaikkein tärkein ja sita mä haen, kävi miten kävi - sitäpaitsi pömppis on pömppis lapsilla ja ilman.
Merikeiju - on joidenkin ihmisten elämä vissiin tylsää tai sitten siina ei ole haasteita. Mäkin kylla pidän kynistani kovasti ja ne pitaä olla todella hyviä, mutta jostain kummasta syystä niitä tulee käytettyä hieman vahän...
 
Herkee kipu kourimasta,
tuska tussusta pakene.

Lähde muualle muhimaan,
munasarjat rauhaan laske.

Älä jätä jälkiäsi
turvotusta massun mutkaan.

Kiirehdi siis kauemmaksi,
matkoihis mene mokoma.

Jep jep...tää on nyt ihan virallista. Kahjo mikä kahjo.
*poistetaan kentältä*
:p
 
[/b]Kurre hienoa!! kyllä hcg voi vielä ottaa pyrähdyksen. Jos kiinnittyminen on tapahtunut hiukan myöhään, niin lukema voi siksi olla alhainen. Tsemppiä kontrolliin!! ...Ja siihen asti on todistettu, että olet raskaana.

Kamilla :hug: :hug: :hug: :heart:
 
Nitro, ihanaa kun kirjoitit, ja vielä pitkästi! =) Ensiksi sulle iiiiso :hug: . Ja tervetuloa meidän parasiittien joukkoon! Sitähän me kaikki täältä saamme ja haemme, voimaa toinen toisistamme. Ja ollakseni rehellinen, niin aika harvoin sitä jaksaa ihmeisiin tai onnistumistarinoihin omalla kohdalla uskoa. Muiden osalta ne on niin loogisia ja mahdollisia ja jopa hyvin todennäköisiä (ja jopa totta - huomioikaa siskot Namskumme!!! ) Tuntui tosi kurjalta lukea kaikkea sitä, mitä olet joutunut läpikäymään. :ashamed: Toivottavasti täällä kuitenkin saat sitä sellaista iloa ja valoa, joka auttaa eteenpäin heikommassa hapessa. Ja sitäpaitsi, kirjoitustaidot on sielläkin kohdillaan! :D
 
Vappis :LOL: :LOL: :LOL: Pitelee masurassukastaan kiinni...Tulee melkein nesteet pöksyihin, niin pahasti toi iski toi runo. Nyt aion kyllä koko yön harjotella tota huisin hienoa runoa (oikeen kalevalatyylistä, upeeta) jotta selviäis koettelemuksesta hieman paremmin...Oliks sulla muuten mihin aikaan punktio? Mulla 8.40, onneks heti aamusta, ei ehdi panikoimaan liikaa... =)
 
Hobe, punktiosta ei jää arpia. Paitsi se kanyylinreikä kämmenselkään. ;)

Vappis , oijoi, mahtava kalevalainen runomitta! :LOL: Toinen rivi on loistava, nauran täällä ääneen. Luojan lykky laitoin miehen sinne saunailtaan! :D

Ulpis, äkkiä testaamaan! :D
 
Jestas sentään, tässä jää kyllä stand up -komiikkaillat toiseks! :D Muttamutta Vappis ja Meris, jänskätä nyt vähän pitääkin. Ja kuten PeePee sanoi, niin kiristätte riittävät lääkitykset jo kynnysmatolla huomenna. Ja siis tolla loitsulla luulis nousevan kipakka puna myös tohtorin kasvoille ja eiköhän sieltä sitten lääkekaapin ovi narahda, jos vaan jatkatte laulua... :LOL:
 
Nitro - koskettava tarina. Uskomattoman polun olet kulkenut. :hug:

Merkikeiju - juu aamusta heti olen tulilinjalla minäkin. Opettele runo huolella :p

Ulpu - testi kehiin! Selvä merkki!

Ja nyt tämä tyttö läks. Pitäkää siskot peukut tanassa huomenna! Tulen palstoille, kunhan tokkurastani selviän.

:wave: vappis has left the building
 
Joo, kuumemittarit piti syöttää koiralle! Ja PeePee, pistät vaan kaiken tiskiin siellä lääkärillä, kun katos jos ei hommaa saada sujumaan, niin täytyy itse hoitaa taustatutkimukset netissä, ja sen kokee tohtori ihan omassa nahassaan! Mullehan se tossa yks kerta sanoi, että oot vissiin käynyt netissä. Joo, ihan kerran vaan ja nopeesti. Ei tuu toistumaan.
 
Kiitos ja kumarrus! Olette todella mahtavia!
Naureskelen täällä itsekseni, kuten olen tehnyt niin monet kerrat ennenkin - aiemmin vain ihan salassa, mutta nyt olen tullut niin sanoakseni kaapista ulos.

Tämä nauru, mitä teidän kanssa saa nauraa, on tervehdyttävää ja positiivista. Monesti kurkkiessa näiden viestiketjujen sisään saa nauraa ihan muista syistä... Meitä on aika monia, jotka yrittävät löytää omia terapeuttisia leveleitään - kukin omalla hiihtotyylillään. Arvatkaa montako kertaa olen hekottanut sille, kun yksi tytsy ihan tosissaan kulki aamuisin kuumemittari hanurissa, kun sieltä sai parhaat lukemat... Okei, hän teki parhaansa, kuten kuka tahansa meistä, mutta visualisoituna kyseinen asia kirvoitti kyllä poskille pientä hymyä. Tai entäs sitten nämä ihanat tuoreet raskautuneet, jotka pohtivat kauhuissaan sitä, jos vastaan tulee jossain vaiheessa mieslääkäri. Itsellä ainakin on tavarataivas ollut levällään miesten edessä (ööö, siis oman miehen lisäksi aika monen tohtorismiehen) sen verran monta kertaa ettei sitä osaa enää minään ihmeenä pitää?! Valkotakkinen on valkotakkinen, ja taikasana sesamaukene, avaa tavarataivaan ovet...

PeePee: Mitä tulee siihen kommenttiin niistä pienistä rinnoista... se tuntui olevan sen tohtorimiehen fetissi tai ainakin joku muu tissi-ongelma, sillä sen sijaan, että oltaisiin keskusteltu lääkityksestä, häntä olisi kiinnostanut kopeloida niidä lähes olemattomia rintoja :kieh: Niinpä - raskausaikana rinnat on ollut DollyDarton kokoa - muuten niinkuin se kirjain joka tulee just ennen A:ta??
 
Niin ja mitä tulee kuumemittareihin, niin nehän voi lähettää tänne Nitron koiran hellään huomaan. Ne uppoaa varmaan siinä samassa, missä kengät, kynät ja muutkin ympäriinsä lojuvat tavarat.
Koiruus on siis vielä pentuiässä ja meillä vasta opetellaan mitä saa syödä ja mitä ei. Kuten esim. että kalkki annetaan purkista, sitä ei tarvitse purra seinistä tai ettei oven karmi ole sama kuin keppi, vaikka malli ja koostumus ovat hyvin lähellä toisiaan :LOL:
 
Oi mikä kalevalainen riimitys! Mahtavaa Vappis!

Kamilla, saat ja lupaathan käydä pohjalla. Mutta muista, sieltäkin noustaan. Toivo odottaa putken (ja putkihommien) päässä valossa!

:hug: sulle Nitro. Kovaa olet kokenut, mutta hyvä että tulit kaapista ulos. Ja siis meidän normaalien seuraan :D Nytpä tiedetään myös kuka käyttää sen yhden tyypin kyniä: teidän koirahan ne on syönyt. Toivottavasti eivät olleet Puregon kyniä...

Jos raskautuminen olis kiinni rintojen koosta - täällä olis jo ja monta raskautta allekkain, päällekkäin ja peräkkäin. Ja riittäis vielä parille muullekin. Että mitäkö ihmettä meikkis on tahkonnut mieheni kanssa ihan turhaan kolme vuotta (hitsi jo ylikin)? Ja se libido - ei asu edes samassa kaupunginosassa enää :x Nää hoidot on kyllä totta puhuen auttaneet, nyt on taas ihan kivaa muuten vaan. Ei tuu enää mieleen et "nyt olis oikea aika". No, paitsi sen 'annyy' kerran... Tai olisko niitä nyt ollut pari... ;) En varmaan ole huomannut kertoa, että olen laittanut garderoodini (sukua lugealadoobille) ihan uuuuuusiksi. Kas, kolme kesää ja kaksi talvea olen ollut "ihan kohta raskaana" enkä ole hankkinut kunnon vaatteita. Helekutti, ny oon niitä sitten soppaillut! Kesävaatetta löytyy ja syksyksikin on jo löytynyt rättiä. (Taikauskoisena muuten minusta tämäkin auttaa, vielä ei vaan tiedä et mihin :p ). Kesätukka on hei mullakin, eilen pistettiin kuosiin. Mun parturikampaaja on nuori n. 25 tytsy, luvattiin nähdä Ruisrokissa ;) Jeah, vanhat on menossa Ruisrockiin. Elämämme toisen kerran siihen tapahtumaan ja yleensä rockfestivaaleille B)

Kurre pähkinää poskeen! Toivo.... (täs on niinkuin sormet ristissä )

Mä meen syömään iltapalaksi lugekiisseliä ja taidan ottaa pregnylit avecina, kun ne menee mulla niin kivasti polviin. Sopivaa jalkapallon kera.

P.S. Tunikamallisto ja jarrusukka kuosit tulossa, samoin Vappiksen kalevalamittainen runokirja eläin kuvituksella julkaistaan lähiaikoina - Pömppisten nettikaupassa tietty
 
Nyt oon enempi kännissä kuin edelisen kerran.

Nitro - luulen, että kaiken tämän uskomattoman pömppislohdutusken, viisauden, hoivan ja runouden joukkoon me tarvittiin vielä pikkasen sydänlääkettä. Tervetuloa sisko.

Tää pino pitäis painaa kirjaksi.

Kauan eläkööön terapeuttinen leveys.

S.
 
Pidän teille peukkuja päivän koitokseen. Merikeijulle extralääkitystä heti kehiin. Muuten eipä siinä mitään itse voi tehdä kuin levittää jälleen tavara pöydälle ja antaa ammattilaisten hoitaa homma kotiin. Pääsiäismäistä munasaalista teille molemmille!!!

Olen tässä aamupalan meinannut muutamaan otteeseen roiskaista pöydälle juttujanne lukiessa..Yhdyn Stellaan ehdottomasti - tämä pino pitäisi painaa kirjaksi. Olisi iso apu ja ilo kaikille lapsettomuuden kanssa painiskeleville - siis naisihmisille. Miehet eivät taitaisi naisiaan enää nettiin päästää jos lukisivat tämän. Mikä siis johtuu vain siitä, että miesten terapeuttinen leveys ja kapasiteetti ylipäätään ei riitä näihin stooreihin. Ei pahalla - se ihana pieni ero kuitenkin. Miehet marsista, naiset venuksesta =)

Aurinkoa aamuun rakkaat naiset - olette IHANIA!!! :heart:
 

Yhteistyössä