K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Milloin minkäkin miesparin ns kuumistelu on kyllä tosi outoa sellaisen henkilön näkökulmasta, joka ei moista itse harrasta. Kuulun itse niihin, joiden on tosi vaikea ymmärtää oikeiden ihmisten paritusta ja vääntämistä omiin muotteihin. Ja kun vielä tehdään todennäköisistä heteroista homoja omiin leikkeihin sopivasti. En ole tuo henkilö, jolle höpö höpö viesti on kohdistettu.
Se on shippiä. Shippaamista on harrastettu kauan
 
vierailija
Mä tykkään myös sekä Jancesta että BoJanista. Bojan ja Jan on erityisen kuumia. B ja S on molemmat ihania, joten siihen tiimiin kuulun myös
Oli kiva löytää tämä ketju, koska täällä on muitakin, jotka näkevät sen Janin & Bojanin välisen kipinän. Damonia kaipaan hiukan välillä myös, hän toimi ekstra mausteena Jokeri kakussa.
 
vierailija
No heillä tässä on jotakin aitoa, something more ja tämä Jance on tehty faneja varten. Näkee näistä jutuista, että ei jää ystävyystasoon ja vielä B sotketaan siihen mukaan välillä, tuskin ne rutsaa bändin jäsenet keskenään kuitenkin? Ja ette osaa lukea näitä ihmisiä, jos Jan on vähän vihjannut missä se raja menee.
Katsoitko esim. tuon ylle linkatun ruissi klipin? Näyttääkö Jan siinä mielestäsi todella siltä, että on jotenkin vaivaantunut? Mistä oikein revit näitä juttujasi? Tuntuu, että elät jossain ihan omassa rinnakkaistodellisuudessa.
 
vierailija
Milloin minkäkin miesparin ns kuumistelu on kyllä tosi outoa sellaisen henkilön näkökulmasta, joka ei moista itse harrasta. Kuulun itse niihin, joiden on tosi vaikea ymmärtää oikeiden ihmisten paritusta ja vääntämistä omiin muotteihin. Ja kun vielä tehdään todennäköisistä heteroista homoja omiin leikkeihin sopivasti. En ole tuo henkilö, jolle höpö höpö viesti on kohdistettu.
Antakaa kuitenkin muiden tehdä sitä. Ei ole mitenkään hedelmällistä päivästä toiseen jankuttaa sitä pakotus sanaa. Ei kenelläkään näissä ketjuissa pyöriville se m/m teema voi olla vieras, koska sen takia hyvin moni on näihin ketjuihin alunperin päätynyt. Bojan saattaa, huom! saattaa olla hetero (hän tietää sen vain itse), mutta ei kenkään seksuaalinensuuntautuminen estä shippaamista tai kuumistelua.
 
vierailija
Ymmärrän sen tietyissä parituksissa, mutta tässä se menee tiettyjen juttujen osalta yli.
Se sun näkemys ja kokemus asioista ei ole välttämättä se oikea. Sun pitää antaa tilaa myös muunlaisille näkemyksille. Etkä sinä ole mikään pomo, joka täällä päättää, että mikä juttu menee yli ja mikä ei. Naurettavan lapsellista käytöstä.
 
vierailija
Katsoitko esim. tuon ylle linkatun ruissi klipin? Näyttääkö Jan siinä mielestäsi todella siltä, että on jotenkin vaivaantunut? Mistä oikein revit näitä juttujasi? Tuntuu, että elät jossain ihan omassa rinnakkaistodellisuudessa.
Toi ei kerro yhtään mitään, koska voi kokea olevansa ns. pakotettu ottamaan kontaktia, fanien luoman tarinan takia. Toihan on lisäksi hyvin kaverillinen ote, ei mitään enempää. Minä toivon, että noi Jance jutut loppuisi ainakin lavalta, musiikillaan joksujen kuuluisi pärjätä ilman mitään piirileikkishowta.
 
vierailija
Toi ei kerro yhtään mitään, koska voi kokea olevansa ns. pakotettu ottamaan kontaktia, fanien luoman tarinan takia. Toihan on lisäksi hyvin kaverillinen ote, ei mitään enempää. Minä toivon, että noi Jance jutut loppuisi ainakin lavalta, musiikillaan joksujen kuuluisi pärjätä ilman mitään piirileikkishowta.
Voi luoja sun kanssasi. Ei tähän viitsi edes mitään järkevää vastata.
 
vierailija
Katsoitko esim. tuon ylle linkatun ruissi klipin? Näyttääkö Jan siinä mielestäsi todella siltä, että on jotenkin vaivaantunut? Mistä oikein revit näitä juttujasi? Tuntuu, että elät jossain ihan omassa rinnakkaistodellisuudessa.
Sys kiertueella oli useita kohtia joissa jan haki nacen huomiota ja läheisyyttä siihen malliin, että ei todellakaan ollut vaivautunut. Ihan vaikka se kun se makasi lattialla ja odotti nacen nostavan hänet ylös tai kun milanon karaokessa jan kietoutui nacen kainaloon soittamaan sen bassoa (vertailun vuoksi kris joutui omalla vuorollaan parikin kertaa pyytämään että voisitko jan soittaa tätä biisiä kun hänellä oli itsellään mikrofoni kädessä). Jos Jan olisi mitenkään epämukavuusalueella sen suhteen mitä heistä kuvataan ja sanotaan, se ei tietenkään tekisi tuollaisia juttuja lavalla.
 
vierailija
Toi ei kerro yhtään mitään, koska voi kokea olevansa ns. pakotettu ottamaan kontaktia, fanien luoman tarinan takia. Toihan on lisäksi hyvin kaverillinen ote, ei mitään enempää. Minä toivon, että noi Jance jutut loppuisi ainakin lavalta, musiikillaan joksujen kuuluisi pärjätä ilman mitään piirileikkishowta.
Siinäpähän toivot, mutta Jancen ystävyys ja tuo heidän tuottama läheisyys on aitoa eikä mitään teeskentelyä
 
vierailija
Sys kiertueella oli useita kohtia joissa jan haki nacen huomiota ja läheisyyttä siihen malliin, että ei todellakaan ollut vaivautunut. Ihan vaikka se kun se makasi lattialla ja odotti nacen nostavan hänet ylös tai kun milanon karaokessa jan kietoutui nacen kainaloon soittamaan sen bassoa (vertailun vuoksi kris joutui omalla vuorollaan parikin kertaa pyytämään että voisitko jan soittaa tätä biisiä kun hänellä oli itsellään mikrofoni kädessä). Jos Jan olisi mitenkään epämukavuusalueella sen suhteen mitä heistä kuvataan ja sanotaan, se ei tietenkään tekisi tuollaisia juttuja lavalla.
Tai muuten vaan roikkuisi Nacen lähellä ylipäätään. Jancen shippaaminen jatkukoot siis
 
vierailija
Toi ei kerro yhtään mitään, koska voi kokea olevansa ns. pakotettu ottamaan kontaktia, fanien luoman tarinan takia. Toihan on lisäksi hyvin kaverillinen ote, ei mitään enempää. Minä toivon, että noi Jance jutut loppuisi ainakin lavalta, musiikillaan joksujen kuuluisi pärjätä ilman mitään piirileikkishowta.
Päätä nyt että onko se kaverillista otetta vai pakotettua kontaktia 😂
 
vierailija
Toi ei kerro yhtään mitään, koska voi kokea olevansa ns. pakotettu ottamaan kontaktia, fanien luoman tarinan takia. Toihan on lisäksi hyvin kaverillinen ote, ei mitään enempää. Minä toivon, että noi Jance jutut loppuisi ainakin lavalta, musiikillaan joksujen kuuluisi pärjätä ilman mitään piirileikkishowta.
Millä tavalla muka pakotettu 🤣
 
vierailija
Toi ei kerro yhtään mitään, koska voi kokea olevansa ns. pakotettu ottamaan kontaktia, fanien luoman tarinan takia. Toihan on lisäksi hyvin kaverillinen ote, ei mitään enempää. Minä toivon, että noi Jance jutut loppuisi ainakin lavalta, musiikillaan joksujen kuuluisi pärjätä ilman mitään piirileikkishowta.
Ei varmasti koe olevansa pakotettu näyttelemään mitään fanien takia. Jan ja Nace on luontaisesti läheisiä ja näyttää sitä myös olemalla fyysisesti lähekkäin. Sen läheisyyden Jan toi itsekin esille juuri siinä haastattelussa mihin viittaat.
 
vierailija
Sys kiertueella oli useita kohtia joissa jan haki nacen huomiota ja läheisyyttä siihen malliin, että ei todellakaan ollut vaivautunut. Ihan vaikka se kun se makasi lattialla ja odotti nacen nostavan hänet ylös tai kun milanon karaokessa jan kietoutui nacen kainaloon soittamaan sen bassoa (vertailun vuoksi kris joutui omalla vuorollaan parikin kertaa pyytämään että voisitko jan soittaa tätä biisiä kun hänellä oli itsellään mikrofoni kädessä). Jos Jan olisi mitenkään epämukavuusalueella sen suhteen mitä heistä kuvataan ja sanotaan, se ei tietenkään tekisi tuollaisia juttuja lavalla.
Ja esim ptujn keikalta on video jossa ne halaa toisiaan pitkään lavalla. Siis tilanteessa jossa vasta kanniskellaan tavaroita eikä ole vielä edes soundcheck käynnissä. Ne ei mitenkään piileskele kun siinä ihan kirjaimellisesti estradilla ovat, mutta ei siellä vielä ole varsinaisesti yleisöäkään, jolle olisi ”pakko” tuottaa jotain sisältöä. Musta on itse asiassa sekä ärsyttävää että surullista, että jonkun mielestä heidän, tai oikeastaan kenen hyvänsä, läheisyys olisi pelkkää esitystä. Se on heidän läheisyyttään!!! Se voi olla luonteeltaan kaverillista, queerplatonista, romanttista, seksuaalista tai ihan mitä hyvänsä, eikä heidän tarvitse sitä kellekään muille määritellä. He saavat myös itse päättää mitä näyttävät muille, ihan siis lähimmille ystävilleen ja tietysti heidän tapauksessa myös faneille. He saavat myös esittää! Heidän työtään on esiintyminen ja he saavat tehdä sitä täysin omana itsenään tai leikitellä jollain roolilla, eikä sen todellakaan ole pakko olla vain jompaakumpaa. Mutta läheisyyden ja koko ihmissuhteen väittäminen pelkäksi showksi on niin vähättelevää ja halveksuvaa, etten voi käsittää miten joku voi puhua toisista ihmisistä niin.
 
vierailija
Mä muuten koukutuin siihen Detective Nace /klippiä. Siitä tuli niin hauskasti jammaava biisi. Kiinnostais kyllä tietää oliko se tosiaan mukailtu jostain vai siinä hetkessä tehty tuotos. Tuossakin klipissä on kiva kattoa erityisesti Bojanin ja Janin vuorovaikutusta, miten kivasti B katsoo Jania samalla kun biisi rakentuu. Ja tykkään myös miten B käyttää ääntään, välillä korkealta, välillä matalalta.
 
vierailija
Mä muuten koukutuin siihen Detective Nace /klippiä. Siitä tuli niin hauskasti jammaava biisi. Kiinnostais kyllä tietää oliko se tosiaan mukailtu jostain vai siinä hetkessä tehty tuotos. Tuossakin klipissä on kiva kattoa erityisesti Bojanin ja Janin vuorovaikutusta, miten kivasti B katsoo Jania samalla kun biisi rakentuu. Ja tykkään myös miten B käyttää ääntään, välillä korkealta, välillä matalalta.
Siis Detective Nace -klippiin.
 

Yhteistyössä