Hakutulokset

  1. K

    Jos nyt saisit ihan mitä tahansa, niin mitä ottaisit?

    LOMAN!! nimimerkki- yhäippä
  2. K

    *** Tammikuussa tiukentuvat ***

    Hei, mäkin voisin tänne kirjotella, jos muistan. :D Pituutta on 166cm ja paino oli aamulla 67.9. Enimmillään paino ollut n. 20 kg enempi... nyt olis tarkotus viel n.7 kg pudottaa. :)
  3. K

    työhaastattelu ja raskaus

    Kuis paljo sulla olikaan ikää...?
  4. K

    työhaastattelu ja raskaus

    Tässä taas näkee miesten typeryyden... Nainen ei ole millään tavalla velvoitettu kertomaan raskaudestaan työpaikkaa hakiessa, koska se EI SAA vaikuttaa siihen, palkataanko nainen vai ei. Monet suosittelevat naisia olemaan kertomatta raskaudesta ja mielestäni se on järkevää. Ja kaiken lisäksi...
  5. K

    Puolivuotiaan pottailu

    Hieno asia! :) Yhdellä tutulla on molemmat lapset oppinut pois vaipasta jo siinä vuoden iässä, että on se mahdollista.
  6. K

    Heippa :)

    Eipä löydy tietokoneelta kuvaa, mut eiköhän sellasenki saa tänne pian laitettua... ;)
  7. K

    Kummalliset etunimet

    Ei löydy Nuukaa ja Otsoonia väestörekisteristä...? Taitaa olla lempinimet.
  8. K

    Kuvapino

    Näkypäs muuten tuttuja noissa zombeissa... :D
  9. K

    Kuvapino

    https://lh6.googleusercontent.com/-2BTuKu7ulqfJAcRKffa9XQ8jeslbXEQkO_PpGFTiPPNNI7VxEnXVu6p4ZLDpug99n5sAp_4Baz7j3kYMjKqvwcTaD26sqWU1F8=w1024
  10. K

    Voiko lihava olla kaunis?

    No kyllä nuo ovat lihavia, mutta silti kauniita. Myös se yksi tv kokki on lihava, mutta TODELLA kaunis... En vaan muista nimeä.:confused:
  11. K

    Muistot lapsen vauva-ajalta

    Itselleni tuli jotenkin epätodellinen tunne synnärillä, kun sai viimeinkin sen pienen ihmisen nähdä ja ottaa syliin. :) Aivan mielettömän onnellinen olen ollut koko ajan (poika nyt 11 kk), vaikka eka kk olikin aika rankka. Synnytys kesti yli 24 h, olin todella väsynyt oikeastaan koko ekan...
  12. K

    Meiän aarre<3

    https://lh6.googleusercontent.com/-2BTuKu7ulqfJAcRKffa9XQ8jeslbXEQkO_PpGFTiPPNNI7VxEnXVu6p4ZLDpug99n5sAp_4Baz7j3kYMjKqvwcTaD26sqWU1F8=w1024 https://lh4.googleusercontent.com/r1S0v0Ku_A20at6ltvALM7oriOtgoq2gBaQeNoP0GGvGrWcPS5UHx2gMMLFu37Ru3ZjAz5F4cMF03elWJUge8N4B5a8eFn-gPrE=s512
  13. K

    Nyt on meiän pieni oppinu...

    Juu, ei varmaan kauaa mene. :) Meilläkin 9 kk iässä käveli tukea vasten, mutta oli vielä hyvin epävarmaa astelua. :)
  14. K

    Nyt on meiän pieni oppinu...

    Meiän poika on siis 11 kk. :) Ja meillä kans kaivelee roskikset... :D
  15. K

    Heippa :)

    Eilen sain viimein nimimerkinki tehtyä tänne, ettei tarvi aina olla harmaana. Onkos täällä miten vaikee päästä porukkaan mukaan? :)
  16. K

    Nyt on meiän pieni oppinu...

    kävelemään ihan kunnolla. :) Sulosta<3 Ehtii repimään kaiken alas pöydiltä ja litistään sormet laatikoitten väliin, ellei heti juokse perään. :D
  17. K

    Tytölle kaunis, ei niin tavallinen nimi?

    Evelyn, Vilja, Adele, Malla, Rilla, Lauralee, Juuli...
  18. K

    Totaalinen turn off miehessä/naisessa???

    Ai nii, mun mielestä sellanen pitkä liima(hevi)letti on järkyttävän ruma. (Oli se sitten miehellä tai naisella, niin yöks...)
  19. K

    Ai herran jestas! mun on pakko tehdä avaus Toni Rasimuksesta :P~

    Molemmat aika erikoisen näkösiä. Ei oo mun makuun.
  20. K

    Hauskin vitsi ikinä?

    Eikös tohon loppuun vois vaihtaa Johanna Tukiaisen..? :D

Yhteistyössä