Aikamoinen vatsa viikkoihin nähden, onko useampi vauva tulossa.Kun kerran oon aiemminkin uskaltautunut näyttämään naamani niin miksei, kun tykkään tästä kuvasta. Laitetaan hetkeksi...
Aijaa.com - 8848514.jpg
Rv 23+3, eli eilen.
Mulla on ehkä hassu asento siihen hartia-kuvakulmaan nähden. Ja massu on kyllä ihan neuvolan ja muiden helmimammoihin verrattuna samankokoinen kuin muillakin nillä viikoilla. Niin ja yksi tulossa.Aikamoinen vatsa viikkoihin nähden, onko useampi vauva tulossa.
Mulla on muuten naiseks leveet hartiat, mutta sulla näyttää olevan tuplasti leveemmät, vai vääristääkö kuva?
Kaunis kupu! Onnea.Kun kerran oon aiemminkin uskaltautunut näyttämään naamani niin miksei, kun tykkään tästä kuvasta. Laitetaan hetkeksi...
Aijaa.com - 8848514.jpg
Rv 23+3, eli eilen.
Nätti masu, mutta iso. Melkein kuin mä viimeisilläni.Kun kerran oon aiemminkin uskaltautunut näyttämään naamani niin miksei, kun tykkään tästä kuvasta. Laitetaan hetkeksi...
Aijaa.com - 8848514.jpg
Rv 23+3, eli eilen.
Jos sun hartiat on puolet tuosta, niin oot kyllä harvinaisen luihu hartioista. :xAikamoinen vatsa viikkoihin nähden, onko useampi vauva tulossa.
Mulla on muuten naiseks leveet hartiat, mutta sulla näyttää olevan tuplasti leveemmät, vai vääristääkö kuva?