Hakutulokset

  1. S

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Aply: Meillä ei ainakaan tarvitse np-ultrassa kuulla turvotuksesta. Jos haluaa voi kieltää turvotuksen mittauksen. Näin me teemme. Muistakaan lapsista ei ole turvotusta mitattu ni ei mitata tältäkään maha-asukilta. Ultraan haluan kuitenkin mennä. Fiksuna kysyin muilta millä viikoilla toisten...
  2. S

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    KYRSÄ: Mulla seuraava neuvola on rv 13. Np-ultra on viikkoa ennen. Neuvolassa ottavat jonkun seuranta näytteen, koska käymme Espanjassa jossa kyseinen pöpö (en muista nimeä) on yleinen. Kuinka kauan teidän aikaisemmat synnytykset on kestänyt??? Entä millä viikoilla aikaisemmat lapset on...
  3. S

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    KYRSÄ: Mun viimiset kuukautiset alko 17.5. Kaksplus laskuri näytti lasketuks ajaks 20.2. Muut kyllä 21.2. Neuvolassa lasketuksi päiväksi tuli toistaseks 20.2, mut sehän todennäköisesti muuttuu ultrassa.
  4. S

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    [b]KYRSÄ Mulla laskettu aika on sama kun sulla. Mulla alkoi viimiset kuukautiset lauantaina ja laskettuaika on perjantaina.
  5. S

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Huomasin että kaksplussan laskuri näyttää päivää aikasempaa la kun vauvalehden laskuri.
  6. S

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Heips! Eka neuvolakäynti on nyt takana. Selvisi sitten tuo np-ultrakin. Meillä päin se tehdään n 12rv:lla. Mutta että sen saa vielä 3d:n tuli yllätyksenä. (oma dvd mukaan niin saa senkin). Olin luullut että 3d: saa vaan yksityisellä. Mutta tietysti hyvä näin. Väsymys on älytön, mutta joten...
  7. S

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Kurjaa miten monelle on tullut surullisia uutisia! :hug: Piti vaan pikaseen tulla kysymään, että millä viikoilla np-ultra yleensä tehdään??
  8. S

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Mahtaakohan tuo vatsa pysyä "piilossa" elokuun loppuun asti!? Huonolta vaikuttaa. Jääkin nähtäväksi kuinka pitkälle pystyn olemaan kunnes on pakko kertoa pomolle. Mutta jos vakinaistaminen jää niin sitten jää. Ikää minulla on 28v.
  9. S

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Eilen kävin varhaisraskausultrassa ja nyt olo on helpottunut, yksi sikiö sielä oli sydän pomppoillen.
  10. S

    Apuja, pojan hampaista

    Joillakin ihmisillä on suussa bakteerikanta sellainen, että reikiä tulee herkästi vaikka niitä hoitaisi kuinka. Vaatimalla saa kunnalliselta puolelta vaikka nukutukseen lähetteen. Meillä tk seurasi pojan hampaita niin kauan, että hampaat alkoivat särkemään. Vaadi hoitoa ennen kuin hampaat...
  11. S

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Heips! Huomena olis ultra. Jännittää, että onko salamatkustaja kunnossa. Tuosta reissaamisesta. Me ollaan loppu kuusta lähdössä myös Espanjaan ja mietityttää juuri tuo syömispuoli varsinkin kun nälkä on koko ajan läsnä. Neuvoa kysyn kyllä ensi viikolla neuvolasta.
  12. S

    Olettko lähteneet sampopankista uuteen pankkiin?

    En vielä, mutta nyt riittää. Vaihdan osuuspankkiin.
  13. S

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Nyt ollaan lomareissulta palailtu. Harmi, että täällä oli ikäviä uutisia joidenkin kohdalaa :( Keskiviikkona pitäisi mennä ultraan katsastamaan, että kaikki on ok. Onko muilla tuntunut inmeellisiä muljaisuja vatsassa?? Mitään vauvan liikkeitä ne ei voi olla, mutta mahtaakohan kohtu...
  14. S

    Helmivauvat 2009

    Ja sitten tähän moraali puoleen... Mitä tekisit jos työsi oltaisiin vakinaistamassa, kertoisitko työnantajalle raskaudesta ennen työsopimuksen tekoa?? Tilanne on se, että olen kohta ollut määräaikaisena 1,5-vuotta. Elokuun lopulla todennaköisesti työnantaja on vakinaistamassa työni. Epäilen...
  15. S

    Helmivauvat 2009

    Oletteko aikaisemmissa raskauksissa pystyneet hyvin olemaan töissä äitiyslomaan asti??
  16. S

    Helmivauvat 2009

    Mulla oli toisessa raskaudessa veristä vuotoa viikolla 7. Soitin terveyskeskukseen ja pyysin aikaa lääkärille, mutta eivät antaneet koska "luonto hoitaa alkuraskauden keskenmenot". Soitin kuitenkin toiseen terveyskeskukseen jossa pääsin lääkärille ja sain lähetteen ultraan. Kaikki oli hyvin ja...
  17. S

    Neljännestä kuumeilevia??

    Keskustelin mieheni kanssa ja hän nyt sitten onkin halukas neljänteen lapseen. Jätin toukokuussa pillerit pois ja kuinkas kävikään... Saman tien tulin raskaaksi eli nyt odottelen sitä kaivattua nelosta.
  18. S

    2. synnytys edessä, ekasta paha maku jäljellä

    Mulla oli toinen synnytys kamala kokemus eikä ensimmäinenkään ollut hyvä. Kolmannen kanssa hakeuduin neuvolan kautta pelkopolille ja kolmas synnytys ei olisi voinut olla mukavampi (henkilökunnan suhteen).
  19. S

    oliskin muuten kyssäri et milloin pillerien lopettamisen jälkeen

    Minä tulin heti raskaaksi, kun lopetin pillerit. Ihme kyllä! Olin ajatellut, että jos vuoden päästä niin hyvä. Ennenkin on tarvittu lapsettomuushoitoja, mutta ei tällä kertaa.
  20. S

    Helmivauvat 2009

    Milloin kertoisitte/kerrotte työnantajalle raskaudesta??

Yhteistyössä