Hakutulokset

  1. S

    Helmivauvat 2009

    Maya82 onnittelut kaksosista. Listalla ei ole lasketun ajan lisäksi muita tietoja. Odotan nyt neljättä lasta ja tarkoitus on synnyttää Tyksissä.
  2. S

    Helmivauvat 2009

    Täällä myös ootellaan helmikuun 20pva syntyvää vauvaa. parin viikon päästä alkuraskausultraan, et voidaan todeta mahassa todella olevan joku.
  3. S

    Neljännestä kuumeilevia??

    Kaikesta huolimatta en ala miestäni painostamaan. Jos hän ei halua niin mun täytyy olla onnellinen siitä että meillä on jo kolme lasta. Ihania sellaisia. Joillekin ei suoda edes sitä yhtä.
  4. S

    Neljännestä kuumeilevia??

    Sama juttu. Täytyy sanoa, että tuntuu itsestäkin tosi oudolle se, että se karvas pettymys syö itseä todella..
  5. S

    rintamamiestalossa asuvat

    Jep. Meille asiantuntijat sanoivat nimenomaan, että koiran ja asiantuntijan yhteistyö on paras vaihtoehto.
  6. S

    Alle 2-v sitten ostettu asunto

    Jouduimme itse terveyssyistä muuttamaan pois ,kun oltiin asuttu vuosi talossa. Nyt kun myimme talon (meidän omistuksessa ollu n. 4v.) jouduimme maksamaan "myyntivoittoveroa".
  7. S

    Alle 2-v sitten ostettu asunto

    Pitää olla kirjoilla itse asunnossa 2-vuotta.
  8. S

    -80 syntyneet äidit!

    Ystäviä kaipailen minäkin, kolmen lapsen äiti Turun liepeiltä.
  9. S

    rintamamiestalossa asuvat

    Homekoira ilmaisee homeen, mutta ei sitä onko se home terveydelle haitallista vai ei. Kannattaa tehdä ilmamittaukset, että saa sen selville.
  10. S

    homeloukku!

    Meille ainakin myytiin hyväkuntoinen talo ja kuntotarkastajakin sen totesi. Oikeustiet käytiin läpi, mutta kaupanpurkua ei saatu. Tosi pieni kauppahinnan alennus sentään myönnettiin.
  11. S

    Onko monella usein kipeitä lapsia ja uusi talo?

    Home tai kosteusvaurio??? On havaittu myös täysin uusissa taloissa. Esim. rakennusmateriaalit kastuneet rakennusvaiheessa.
  12. S

    Kuntotarkastus uudehkoon omakotitaloonkin?

    Myös uusissa taloissa on löydetty ongelmia (esim kosteus ja home)
  13. S

    Ystäviä Helsingistä

    Heissan! :) Täällä olisi kahden lapsosen (00&02) äiti vm.-78. Olen positiivisen elämänasenteen omava neitokainen jolle perhe ja ystävät ovat lähellä sydäntä. :heart: Viihdyn hyvin kotosalla, mutta toisinaan on mukava ottaa sitä omaakin aikaa ja lähteä tuulettumaan. ;) sini_maaria@yahoo.com
  14. S

    Yksinäinen

    Heissan! :) Täällä myös toinen yksinäinen kahden lapsen äippä. Erosta kulunut nyt puolisentoista vuotta ja varsinkin illat ovat toisinaan puuduttavan tylsiä.. :headwall: Mulla myös kaikki ystävät ovat parisuhteessa eläviä joten sitä vertaistukeakaan ei ole lähipiirissä. Mielellänsä sitä...
  15. S

    Löytyisikö meille uusia ystäviä? (pääkaupunkiseutu)

    Heippatirallaa!!=) Olen 28-vuotias kahden lapsen (00&02) opiskeleva äiti. Päivät täyttyvät opiskelusta ja kotitöistä.. sekä lasten kanssa puuhastelusta. Silti toisinaan iskee yksinäisyys! Olisikin mukava löytää uusia ystäviä kyläilyyn, kahvitteluun, lenkkipolulle tai muuten vaan ajatusten...
  16. S

    etsin ystävää/ystäviä

    Moi Olen 27-vuotias opiskeleva yh pääkaupunkiseudulta. Lapsia on kaksi, 6- ja 4-vuotiaat. Laitahan meiliä tulemaan niin tutustutaan! :wave: sini_maaria@yahoo.com
  17. S

    Osaisiko joku auttaa?

    Hei! Mieltäni askarruttaa seuraava asia! Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä kahdeksan vuotta. Josta kuusi vuotta ollaan asuttu yhdessä ja lapsiakin on jo siunaantunut kaksi. Naimisiin asti ei olla keretty eli avoliitossa ollaan tähän päivään asti eletty. Nyt ollaan eroamassa ja mietityttää...

Yhteistyössä