Yksinäinen

  • Viestiketjun aloittaja Yksinäinen äiti
  • Ensimmäinen viesti
Yksinäinen äiti
Hei,

Mulla on 5-vuotias tytär, jonka isästä olen eronnut neljä vuotta sitten (syynä alkoholi). Isä ei pidä lapseeni mitään yhteyttä, eikä se oikeastaan haittaa, koska se toi mukanaan niin paljon ongelmia.

Omaa aikaa ei hirveästi ole, mut kuitenkin oon tosi yksinäinen, kun vietän kaikki illat yksin kotona tyttären ollessa nukkumassa. Hoitoapua saan aika harvoin. Kaikki ystäväni elävät parisuhteessa, eivätkä oikeastaan ole kiinnostuneita mun tilanteesta ja eivät sitä oikeastaan edes ymmärrä. Eivät myöskään ole kiinnostuneita auttamaan lapsenhoidossa (tosi ystäviä!)

Onko täällä ketään muita yksinäisiä?

 
Cinderella
Mulla vähän sama juttu.
Isä ei pidä poikaansa pahemmin yhteyttä ja lapsenvahteja ei ole tarjolla. Tosin poika kans alle vuoden.
Iltaisin surffaan netissä tai katson telkkua kun ei muutakaan aktiviteettia ole. Ja aikuinen seura olisi tarpeen. Ei välttämättä seurustelusuhde vaan keskustelua jonkun aikuisen kanssa. Pojalta kun kunnon vastauksia saa. Tai saa mut ku en ymmärrä. =)
Olo välillä todella yksinäinen. :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 14:21 vieras kirjoitti:
Onkohan tuo mika ihan oikealla asilla. Kaipailee yksinäistä naista jolla on tyttölapsi. Herää vaan heti epäluuloot lapsiin sekaantujasta. Toivottavasti näin ei kuitenkaan ole.
Samaa miettinyt kanssa. Tuntuu epäilyttävältä. kaikki hänen viestinsä?
 
Tykkään leikkiä niiden kanssa enemmän kuin poika lasten. Ollessani töissä lasten seurassa, tyttö lapset tykkäs musta enemmän kuin poika lapset. Johtuu varmaankin tuosta se että tykkäåän tyttölapsista enemmän.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 17:11 Miksi kirjoitti:
Miksi ihmeessä sen pitää olla just tyttölapsi, josta Mika haluaa "ystävän"? Siis väkisinkin herää epäluuloja...
samaa mieltä.. mitä väliä sillä normaalisti olisi et kumpaa sukupuolta kaverin lapsi on. Sairasta
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 19:24 Mika79 kirjoitti:
Hyvä on. En siis saa ystävää täältä. Harmi. Täytynee jatkaa yksinäistä elämää. Voin näin loppuun todeta että en ole paha poika.
Sairasta, olisi jatkaa kirjoittamista tänne.
Tulee mieleen että miksi sulla ei ole kavereita????
 
täällä yksi yksinäinen :wave: mulla kaksi lasta. viime keväästä olen ollut yksin.. ja tosiaan hyvin yksin. mieheni ja paras ystäväni pettivät minut ja loput "ystäväni" käänsivät selkänsä eron myötä. illat pahimpia.. :/
 
yksinäinen
Täällä myös yksinäinen kahden lapsen äiti.
Olisi kiva jutustella ja tutustua toisiin sinkku äiteihin...
Mukava olis jos laittasitte viestiä tulemaan, ken tutustua haluaa =)
tanya-80@luukku.com
 
Heissan! :)

Täällä myös toinen yksinäinen kahden lapsen äippä. Erosta kulunut nyt puolisentoista vuotta ja varsinkin illat ovat toisinaan puuduttavan tylsiä.. :headwall: Mulla myös kaikki ystävät ovat parisuhteessa eläviä joten sitä vertaistukeakaan ei ole lähipiirissä. Mielellänsä sitä tutustuisikin muihin samassa elämäntilanteessa oleviin!! :)

sini_maaria@yahoo.com
 
olen 21v 1,5v pojan yh-äiti. hyvin yksinäinen myös. miestä ei lapsi kiinnosta enää. erosimme vasta äskettäin. kaipaisin juttuseuraa samassa tilanteessa olevilta.

laittakaa mailia tuleen:

viini85-@hotmail.com
 
seuraa
Hei !

Itse myös sinkku äiti, tyttö vajaan vuoden itse kolmikymppinen, illat aika tylsiä, lastenhoito- keskusteluseuraa ei liiemmin itselläkään ole, kaikki ystävät ovat parisuhteessa mutta silti "niin väsyneitä" lapsiperheen arkeen, itse sentään jaksan olla iloinen ja onnellinen tytöstäni, joka on tällä hetkellä elämäni suurin ilo.Mutta aikuinen ja asiallinen keskustelu seura olisi kiva, voisihan sitä vaikka ajansaatossa tutustua ja keksiä jotain kivaa aikuisten ja lasten kesken ! Meilatkaa jos kiinnostaa: siiri07@netti.fi
 
no huh
älä vaan haksahda tohon mikaan ottaa yhteyttä. erittäin epänormaalia että tykkää vain jommastakummasta sukupuolesta. jos lapsista pitää sillain oikealla tavalla niin ei sillä sukupuolella ole väliä. ja myös se on erikoista että ei ole yhtään kaveria.miksköhän?miksi etsii täältä yksinhuoltajien joukosta kaveria. eikö kaveria yleensä etsitä jostain muualta..
 
no huh
älä vaan haksahda tohon mikaan ottaa yhteyttä. erittäin epänormaalia että tykkää vain jommastakummasta sukupuolesta. jos lapsista pitää sillain oikealla tavalla niin ei sillä sukupuolella ole väliä. ja myös se on erikoista että ei ole yhtään kaveria.miksköhän?miksi etsii täältä yksinhuoltajien joukosta kaveria. eikö kaveria yleensä etsitä jostain muualta..
 
mamablues
Täällä kanssa yksinäinen kahden lapsen yh-äiti. Olen 25v. ja lapset ovat 1v.10kk ja 5,5v. Vaikka tekemistä riittääkin näiden pirpanoiden kanssa, ni kerkee silti tuntea olonsa yksinäiseksi. Aikuista seuraa olisi mukava saada ja vieläpä sellasta joka ymmärtää tilanteeni. Meillä kanssa ei isä pidä lapsiin mitään yhteyttä. Ja välillä tuntuu raskaalta olla yksin lasten kanssa, vaikka paljon parempi meidän on ilman exääni. Mutta ystäviä siis olisi kiva saada, aikuisia ja lapsia, uusia leikkikavereita.

Mailia saa laittaa os: hemuli-81@luukku.com
 
no minäkin lisään tänne mailiosotteen.. eli täällä vuosimallia -72 kahen tytön lähi-isä etelä-pohjanmaan/pirkanmaan alueelta.. jätetään alote teille eli en rupee ketään kiusaamaan tahtomattaan :)

albert72(at)suomi24.fi<br><br>
 
Täällä kanssa yksi yksinäinen.. Olen 24wee ja puoltoista vuotiaan tytön äiti..
Lapsen isän kanssa erottu äskettäin.
Illat on todellakin pahimpia olla yksin ja hakata päätä seinään kun ei tekemistä ole tai juttu seuraa..

Mistä päin muut yh-äidit ja -isät olette?

osotekin on ja saa kirjottaa!
jexx_82@hotmail.com

Ai niin ja ite asun Keski-Pohjanmaalla. =)
 

Yhteistyössä