homeloukku!

  • Viestiketjun aloittaja tuutikki
  • Ensimmäinen viesti
tuutikki
onkohan missään palstaa ihmisille jotka ovat löytäneet kotoaan hometta?
missä vois keskustella saman läpikäyneiden kanssa? tai millähän haulla ettis kooklesta
 
ap
ollaan nyt puol vuotta asuttu vanhaa taloa
ja suuri epäilys on homeesta,vielä en mitään tarkempaa sano mut kävin vähän lueskelemassa noita muitten kokemuksia
hirveen tarkkaan en viitti tänne repostella vielä ainakaan, sit kun totuus paljastuu niin mä varmaan itken verta täällä :(
 
ap
mulla on vaan niin kiire kun lapsia ajattelen et haluun ne pois ennenkun sairastuvat.
mutta en halua olla hysteerinen hullu akka,raskasta on kun selviäis vaan nyt pikaseen asiat

mie: saako kysyä tarkemmin, peruttiinko teillä kaupat vai remontoitteko vai mitä?
 
mie
vaadittiin hinnanalennusta, saatiinkin pitkän taistelun jälkeen. kaupanpurkua ei ruvettu vaatimaan koska siihen olisi voinut mennä vuosia. onneksi saatiin korjattua viat, nyt on ihan hyvä talo.

Haluaisitko kertoa millasia epäilyksiä sulla on?
 
ap
Äh, mä haluaisin kaupanpurkua talo muutenkin ihan paska eli ei varat riittäs remonttiin

No, miehellä jo 3 antibioottikuuri menossa hengitystie sairaus..
vettä kellarissa yms
eihän nää nyt mitään vältsisti tarkoita mut silti

ja rankinta tässä on että kellekkään ei voi puhua,mies kieltänyt..
ja mieskin sulkeutuu itteensä,ei suostu uskomaan mun hometeoriaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
etteks te meinaa kuivittaa sitä ollenkaan? :xmas: Siis mitään kosteusvauriota ei ole kuitenkaan ja sienetki kasvaa sateella?
Siis tottakai ne märät puuosat otetaan pois ja annetaan kuivaa.Mutta se kosteus ei ole mennyt niitä puita edemmäs eli siinä ei ole kovinkaaan paljoa kuivattelemista.Onneksi se tatti oli päättänyt alkaa kasvamaan juuri laatan saumasta oikeaan suuntaan eikä sinne seinän sisälle.Nyt sen huomasi heti.
 
Niina
Kaupanpurkua ei kannata koskaan hakea. Aina hinnan alennusta! Muuten voi käydä niin että talo määrätään takasin myyjälle ja ette saa rahoja ollenkaan. Tai jos haette kaupan purkua, saatte hylkäävän päätöksen jolloin ette saa penniäkään. Hinnan alennusta on PALJON helpompi ja varmempi saada. Jos haluatte Mökistä eroon voitte myydä sen hinnan alennuksen jälkeen purettavaksi/korjattavaksi, Ja ottaa takkiin se mitä tulee...
Itse en näillä kokemuksilla uskaltaisi ikinä lähteä kaupanpurku vaateisiin! Jos pohdiskelette onko teillä home oireilua sivuilla 100 oireen lista: http://www.biofacto.com/



 
Hisu
Millä sen saisi selville onko talsossa hometta? Mitään ei näy eikä home haise, mutta meilläkin muksut sairastaa paljon ja mies ja minäkin ollaan sairasteltu paljon enemmän kuin ennen tänne muuttoa. Asuttu ollaan viisi vuotta.
 

Yhteistyössä