Hakutulokset

  1. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    On tullut niin paljon tekstiä, että en yksinkertaisesti jaksa kommentoida kaikkea ainakaan heti :ashamed: Mulla on ollut niiiiin tukala olo tämän viikon, että huh huh! Vauva on poikkitilassa niin, että pää on vasemman kylkikaaren alla ja peppu oikealla eli ylävatsassa poikittain...
  2. Develly

    Että meillä on ihana vuokraisäntä :(

    Pisti silmään... Mistä saa 900 euron pikavippejä? :o
  3. Develly

    Että meillä on ihana vuokraisäntä :(

    Oli pakko tulla katsomaan vielä tätä ketjua... Aika rankkaa tekstiä kyllä, pakko myöntää. Onko se ihan mahdoton ajatus, että tässä maailmassa vois olla joku ihan oikeasti tunnollinen ihminen, jolla joskus tulee tällainen tilanne vastaan? :o Miksi kaikki ihmiset leimataan heti täysiksi...
  4. Develly

    Just oli lehdessä lastenhoitajan kirjoitus kuinka kotiäidit vievät työäitien lastenhoitopaikat koska on " Ihana saada aikaa itsell

    Ja minut vielä leimataan juuri tällaiseksi huonoksi äidiksi, koska ihmiset eivät tiedä totuutta ja elävät näiden säälittävien ihmisten kirjoitusten saaman tiedon varassa. On hienoa, että jopa lapseni hoitopaikassa tätä asiaa on kahvihuoneessa puitu (muiden ryhmien hoitajien toimesta!!!) ja...
  5. Develly

    onkohan kananmunat jo huonoja 14.1 päiväys

    Käyttäisin vielä ihan huoletta. Haistaisin vaan jokaisen erikseen, jos raakana johonkin laittaisin.
  6. Develly

    Just oli lehdessä lastenhoitajan kirjoitus kuinka kotiäidit vievät työäitien lastenhoitopaikat koska on " Ihana saada aikaa itsell

    Meidän pojan hoitopaikkaa ette saa pois otettua vaikka kuinka subjektiivinen hoito-oikeus loppuisi :kieh: Että heittäkää vaan kaikki tänne - kyllä mahtuu! Vauva syntyy ens torstaina ja muutaman päivän loman jälkeen lapsi jatkaa päiväkodissa 4 pvä/vko 8-14.30 :attn: :attn: Ps. Poika on...
  7. Develly

    Että meillä on ihana vuokraisäntä :(

    Itse vuokraan heppatallipaikkaa, josta tulee vuokra joka kuukauden 2. päivä, MUTTA mun lyhennys menee vasta viikko tuosta juurikin siksi, että jos tulis vaikka pankkilakko tms (Sampopankki-ongelma, että rahat ei liiku) niin en ota mitään riskiä. Kuten ap tuossa sanoi niin kyllä tämä elämä on...
  8. Develly

    Mistä isälleni asunto putkiremontin ajaksi?

    Mun kaveri majaili tuttunsa kesämökillä putkiremontin ajan :D Työmatka tosin oli aika hulppea, mutta onneksi oli joustava työnantaja. Ja ap:n isällähän ei ole tätä ongelmaa enää ;)
  9. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    iidesy Onnittelut pienestä pojasta :flower: :heart: :flower: Äitipolilla käyty ja leikkaus on viikon päästä torstaina :D Develly ja Potkuttelija 38+2 :heart: :heart:
  10. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    ikuisuus Mulla leikattiin välilihan esikoisen synnytyksessä ja voin sanoa, että sitä ei kyllä oikeasti huomannut, kun se tehtiin :whistle: tai siis ainakaan minä en huomannut... Mulla oli muutenkin epiduraali ja se kipu just siinä ponnistusvaiheessa on sen verran voimakas, että en edes...
  11. Develly

    - 17 pakkasta, veisitkö 1-vuotiaan ulkoilemaan?

    Puoli tuntia max. =)
  12. Develly

    Olenko ainoa joka on kyllästynyt jo näihin pakkasiin?!

    Mitta on täynnä myös täällä ja pitkälle samoista syistä kuin aloittajalla - loppuraskaus ja epäsopivat vaatteet |O Ja se, että meillä sisällä kyllä lämmitys toimii (vähän turhankin tehokkaasti) niin pitää aina vähentää vaatetta kun tulee sisälle ja taas pukea kun lähtee ulos. Kun voiskin vaan...
  13. Develly

    Perätilavauva ja kääntyminen

    En todellaKAAN aio harkita perätilasynnytystä. Piste. Mahtumisella tarkoitin kääntymistä :D Se olis vaan niiiiiin paljon helpompaa, jos tuosta tarjonnasta olis varmuus. Nyt tuo tapaus myllää siihen malliin, että torstaina asento voi olla vaikka mikä :kieh: Se epätietoisuus tässä mättää...
  14. Develly

    Perätilavauva ja kääntyminen

    3 kg painoarvio aamulla :D eli sen suhteen vois mahtua, mutta toisaalta... Ärsyttää.
  15. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Aivan tajutonta möyrimistä :kieh: Taas on asento ihan toinen... :whistle: Saa nähdä kuin tämä neiti täällä on torstaina ;) On muuten suhteellisen ärsyttävää, kun tilanne on niin epävarma kuitenkin. Jos se olis varma, että leikkaus on edessä niin siihen olis huomattavasti helpompi asennoitua...
  16. Develly

    Perätilavauva ja kääntyminen

    Tämä tapaus oli aamupäivällä niin, että pää oli vasemmalla kyljessä ja nyt asento on ilmeisesti taas ihan toinen. Sen suoranaisen kääntymisen varmaan huomaa, mutta jotenkin tuo asento on taas muuttunut. Viime ke vauva oli poikkitilassa... Huoh!!!!
  17. Develly

    Perätilavauva ja kääntyminen

    Hirveä möyrintä menossa - tosin en kyllä itsekään ole kovin optimistinen sen kääntymisen suhteen vaikka painoa oli vasta noin 3 kg eli ei mikään jättivauva vielä :whistle: :whistle:
  18. Develly

    Perätilavauva ja kääntyminen

    Onko kenelläkään vauva kääntynyt vielä 38. tai 39.llä viikolla raivotarjontaan ihan itsestään? Mulla nyt huomenna tasan 38 ja vauva tänään (viisto)perätilassa. Mietin vaan tässä, että voisko tuo tajuta vielä möyriä itsensä oikeaan asentoon?! :whistle:
  19. Develly

    Katsoitko tänään Matkaoppaat - sarjan neloselta? Mitä mieltä olit ohjelmasta?

    Ainakin se oli huonoa, että ohjelma alkoi vasta 19.07 ;) Enemmän tais tulla mainoksia kuin itse ohjelmaa. En tiedä tuleeko katsottua - tuskin.
  20. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    hopeakaisla Kiitos tuesta. Meillä tilanne on käytännössä samanlainen, että on ylä- ja alamäkeä vuorotellen, kuten teillä oli. Tosin meillä ei kyseessä ollut ihan noin vakava tilanne, mutta silti kun se luottamus menee niin se menee... :ashamed: On myös hienoa, että olet pystynyt antamaan...

Yhteistyössä