Hakutulokset

  1. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    ikuisuus Tänään on äitipolilla ultra tuon mahdollisen poikki/perätilan takia eli oletan heidän tarkistavan tilanteen anyway. Ja jos eivät pyytämättä sitä tee niin sitten pistetään tekemään ;) Ja tuo mies ei oikein voi ottaa mitään vastuuta mistään, kun hän ei juurikaan osallistu tähän...
  2. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Hopeakaisla Se on totta, että tuota kortisoonia sisältävää rasvaa ei suositella raskauden aikana eikä tosiaan myöskään pidempään käyttöön, mutta pahimmalla hetkellä se auttaa parhaiten. Näin lääkäri on ainakin mulle sanonut. Tuossa Hädesalvassa ei ole kortisoonia - se vaan helpottaa mm. kutinaa...
  3. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Anniina91: Tuo laskettu aika on varmaan 3.2.? Kerrotko vielä synnärin niin lisään sinut listaan? Meillä juhlat juhlittu ja selkä teki lakon. Mies joutui nostamaan sohvalta ja nyt en enää sitten uskaltanutkaan siihen mennä :kieh: Supistuksia tulee säännöllisesti, mutta ne eivät ole...
  4. Develly

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Täällä ollaan myös yhdessä kasassa vielä :D Huomenna äitipolille katsomaan onko Vauva vielä poikkitilassa vai onko Hän päästänyt äitinsä kärsimyksestä ja kääntynyt oikeinpäin... :whistle: Develly ja Vauva 37+5 :heart:
  5. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Onnittelut Piipi Pöppiäselle :flower: Mä olenkin ollut tänään aika reipas :saint: Sain kakun valmiiksi, siivosin keittiön loppuun, pyyhkinyt pölyt ja oon saanut pestyä kaksi koneellista pyykkiä :D Vielä kun jaksais imuroida ja pyyhkiä keittiön lattian niin sitten olis homma valmis...
  6. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    En yleensä näistä asiosta "ääneen" hirveästi puhu, mutta itsekin kärsin peräpukamista :ashamed: Tosin minä olen jo oppinut elämään niiden kanssa - ne tulee ja menee. Mulla on ollut ärtyneen paksusuolen oireyhtymä nyt 5 vuotta ja sen mukana on tullut sitten näitä sivuoireita enemmän ja...
  7. Develly

    Lapset vaan valvoo - mikä neuvoksi?!

    On aika hauskaa, että tähänKIN aiheeseen on saatu mukaan tuo "huono äiti"-maininta. Kuten moni tuossa sanoi niin lapset eivät tosiaan nukahda käskemällä - tuskin kukaan muukaan? :o Kyse on siis ensisijaisesti siitä, että isomman lapsen annetaan nukkua päiväunet ja sitten tämä tyttönen...
  8. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Minä löysin myös Jesper&Juniorista noita kypärähattuja ja tuo minkä ostin on kyllä sen verran pieni, että menee heti vastasyntyneelle :D Siellä oli tosiaan myös muita toooosi pieniä hattuja. Täällä taas yksi valvottu yö takana :headwall: Onneksi lapset lähtee anopille yökylään niin saan...
  9. Develly

    Pahin haju, minkä olet haistanut?

    oksennus :x lähes kaiken muun kestää... jotenkin :whistle:
  10. Develly

    Lapset vaan valvoo - mikä neuvoksi?!

    Voi kiitos. Onneksi itse olet täydellinen äiti :saint: :saint: :saint: Ole siitä onnellinen.
  11. Develly

    Lapset vaan valvoo - mikä neuvoksi?!

    Tämä toimii aina vähän aikaa kerralla, mutta sitten taas lipsutaan |O Oikeasti - tämä on tuolla pk:ssa ihan normi meininkiä. Esim. tänään tyttö oli nukkunut 1,5 tuntia, kun eilen valvoivat melkein kymmeneen. Niin ja (harmaa x)... Olen itse olohuoneessa enkä välitäkään tuosta valvomisesta...
  12. Develly

    Lapset vaan valvoo - mikä neuvoksi?!

    Kysyy tyhmä :ashamed: Meidän 6,5 ja 4 vuotiailla tuo nukkumaanmeno on alkanut olemaan aikamoista taistelua. Tälläkin hetkellä kummatkin edelleen hereillä, joten niin valvon myös minä :o :ashamed: Miten ihmeessä nuo sais nukkumaan aikaisemmin? Olen kokeillut olla huoneessa, mutta ei...
  13. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Onnea ZUH pienestä pojasta :flower: :heart: :flower: Te olette tainneet varastaa mun yöunet, koska mä valvoin jälleen lähes koko yön. Lisäksi aloin palelemaan kolmen jälkeen ihan älyttömästi ja kuinka ollakaan mulle nousi kuume 38-39aan aamuun mennessä. Meikä villapaita päällä ja...
  14. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    supistuksista Mulla on ollut yöllisiä supistuksia kohta 2 kk enkä ole nukkunut oikeastaan yhtenäkään yönä kunnolla. Täällä on vaan sellainen periaate, että vasta jos on todella todella todella pakko niin synnytystä edistetään... Olen valittanut tätä väsymystä ym moneen kertaan, mutta ainakaan...
  15. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    piiuli82 Onnittelut pikku nyytistä - luinkin jo tuolta tammikuisten puolelta "kuulumisia" :D Neuvolassa käyty ja ei niin kivoin uutisin sieltä pois lähdin... :whistle: Neiti on päättänyt kääntyä poikkitilaan niin, että selkä on alaspäin ja jalat vasemmalla mun kylkiluiden alla...
  16. Develly

    Mihinkähän pojun sukkikset tarhassa katosivat?

    Meidän poika on kanssa vähän yli neljä ja käyttää JOKA PÄIVÄ sukkahousuja :kieh: Eiks oo kamalaa? ;) Ja lapsi vielä itse haluaa pitää enkä aio vastaankaan laittaa.
  17. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Hui! :o Täällähän alkaa monella olemaan jännät paikat :heart: Itsellä ei ole näkynyt limatulppia eikä mitään muutakaan - ainut mikä vaan jatkuu on noi yölliset supistukset. Kävin tänään muissa asioissa lääkärissä ja koska hän on ns. vanha tuttu niin katsoi samalla tilannetta tuolla alhaalla...
  18. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Tytön kanssa lääkärireissu takana ja saatiin vähän asioita eteenpäin. Lisäksi tyttö sai tuollaista avaavaa lääkettä, jos noita kohtauksia tulee lisää :D Myös pojan kuntoutussuunnitelman tarkistus on tehty ja ELTO oli ehdottomasti sitä mieltä, että pojan on syytä jatkaa päiväkodissa mun...
  19. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    ikuisuus Meillä on juuri tällaiset vaunut - siis täysin samanlaiset renkaineen ja runkoineen :D http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/lastenvaunut/brio/briokombi/briokombi-blackgrey618/ Tässä on Brio Happy: http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/lastenvaunut/brio/briohappy/ (vaunukoppa ja...

Yhteistyössä