Hakutulokset

  1. T

    -- KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITSEMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE --

    Täällä jännätään kanssa mikä tilanne on Oliivittarella :) Hiukan on ollu hiljaista keskustelu täällä. Itsekin kyllä käyn lukemassa, mutta sitten kun yritän aloittaa kirjoittamisen niin johan tulee jotain hommaa ja saa sitten istumisen unohtaa.. Ja nyt on vielä tämä elo menny jotenkin...
  2. T

    -- KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITSEMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE --

    Täällä taisi tuo kävely tehdä vaikutusta kun kolmas lapsi lähti syntymään.. Kävin siis suhteellisen ahkeraan reippailla kävelylenkeillä, tyttö syntyikin suhteellisen vauhdilla ja "helposti". Muita poppaskonsteja on myös kovasti yritetty, mutta en usko niillä olevan mitään vaikutusta...
  3. T

    -- KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITSEMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE --

    crystalblue :hug: Feenikslintunen ihmiset ei tosiaan ymmärrä että laihuudesta huomauttaminen sattuu ihan yhtä paljon varmasti kuin jos jollekkin mennään päivitteleen lihavuudesta. Noh, toivottavasti ne päivät olisivat minulta takanapäin ja saisin pidettyä painoni ja jaettua kiloni...
  4. T

    -- KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITSEMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE --

    Osallistunpas minäkin tuohon painokeskusteluun.. Minulla on taas toisenlainen kokemus alla, nimittäin alipainoa. Kolmosta kun aloin odottamaan, oli painoindeksini vain 17, eli olin hyvin alipainoinen (pituutta vajaa 160cm ja painoin silloin 42kg). Tuo oli minulle todella rankkaa aikaa ja kävin...
  5. T

    -- KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITSEMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE --

    Huomenta ja onnittelut ultrakuulumisista. Tietty tuo riemun istukka on harmittavassa paikassa, mutta kolikon kääntöpuolena - on hyvä että nykyään on pelit ja vehkeet niin tuokin voitiin selvittää. :hug: Mulla itsellä on ihan sellainen kutina että joudun kanssa leikkuupöydälle, sellainen on olo...
  6. T

    ***KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITTÄMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE***

    Onnea miia hyvistä ultrakuulumisista. :flower: Suuret Onnittelut myös Johjolle nyytistä! :flower: Feenikslintunen kyllä hyvää oloa saa hehkuttaakin! :flower: me9jaBonus Olisiko mittauskohta sattunut eri? Minä toivoisin että minulla kutistuisi persuus.. :laugh: Ja en kyllä pahaksi...
  7. T

    Oireetko kertovat sukupuolen?

    Kolme ensimmäistä on tyttöjä ja heistä jokainen raskaus on ollut samanlainen; kauheaa närästystä (ensimmäiseltä ei niin paha, toiselta paha ja kolmannelta jotain aivan uskomatonta), ns. poikamahat ja pahoinvointi autossa jos istuin vänkärin paikalla.. :laugh: Neljäs on poika ei...
  8. T

    ***KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITTÄMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE***

    Nostellaan ylöspäin. :wave: Nättejä mahoja teillä! :heart: Minulla on jotenkin mahan kasvu pysähtynyt, tai siis alussa pullahti tosi aikaisin esiin ja nyt mielestäni se on aika pieni edellisiin verrattuna. Kuvaa ei kyllä ole laittaa.. :/ Aamulla kävin neuvolassa ja mittasi jo...
  9. T

    ***KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITTÄMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE***

    Hyvä että tilanne on rauhoittunut Me9jaBonus. riemu, meillä säilyy vielä akkavalta, :laugh: meillä on siis tämän vauvan synnyttyä 3 tyttöä ja 2 poikaa. Aikaisemmissa raskauksissa minulla on paikat alkaneet aueta vasta syntymän likellä, eli en voi vastata tuohon oliivittaren...
  10. T

    ***KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITTÄMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE***

    Toivottavasti tilanteesi rauhottuisi Me9jaBonus :hug:

Yhteistyössä