Hakutulokset

  1. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Suurenmoiset Onnittelut Elettaria Cardamomum tytön johdosta! :flower: :heart: :flower: :heart: Me9jaBonus :hug: :hug: :hug: Täällä oli alakuloa ilmassa ihan todenteolla alkuraskaudessa, itekin säikähdin jo että mitä tämä on kun koko ajan oli suoni ottassa ja v***tti todella...
  2. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Tietokone meinaa sanoa yhteistyösopimustaan irti.. |O Kiitoksia pellavansiemenkommenteista Hotmilk ja neitim. :) Enpäs itse ole tullu ajatelleeksikaan ettei noita saisi syödä. Pitänee siis suunnata apteekkiin seuraavan kerran ja kysellä farmaseutilta mitäs sitä voisi rennien sijasta...
  3. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    On siinä ollu tuoreella morsiammella kova homma kannatella käsissään pitkää laahusta. =) Ihana mies sinulla riemu! Paistaa sinulle yöllä munakkaan! :heart: Minulla ei ole tuohon närästykseen muuta apuna vielä kuin rennie ja sen vaikutus on aivan liian lyhyt kestoinen. Pitänee hakea...
  4. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Mitenhän tuossa pukuasiassa kävi? =) (.) Viime yönä se sitten rantautui tänne.. Järkyttävä närästys jonka syystä piti oksentaa. :x Tästä se sitten vissiin alkoi etten enää kuuden jälkeen illalla voi syödä mitään jos meinaan yöllä nukkua. :( Missähän muuten Kääkkis on? :wave...
  5. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Tuumasivat ne kommentaattorit siinä että välttämättä pukua ei vaihdella illan aikana vaan samalla mennään.. Jäämme odotteleen. :laugh:
  6. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Ei täälläkään liiaksi neula ja lanka pysy kädessä.. ;) Minä kerään tuonne kodinhoitohuoneen pöydälle paikattavat vaatteet ja siellä ne odottelee useamman kuukauden ennen kuin roskiin heitän ne.. Tosi kätevää.. :laugh: Tuosta puvusta, itekkin tykkään kyllä simppelistä enemmän kuin kovin...
  7. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Aika simppeli oli puku. Mutta laahusta riitti ruhtinaallisesti.. =)
  8. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Minä tuossa kattelin että onko riemu alkanu ompeleen ku tuollaista "tekstiä" tulee.. ;) Täällä ei ihmeempiä, kaupoissa tuli kierrettyä koko päivä ja väsyttää. :/ Josko vetäytyisi sohvalle kattoon häitä. :wave: Tellu30 29+3
  9. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Onpa sinulla kurja tilanne Feenikslintunen. :hug: Toivottavasti tuo vaihe menee pian ohi ja saisit nukkua kunnolla. :hug:
  10. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Oi kun ihanan kokoinen ja mallinen maha sinulla riemu!!! :heart: Todella kaunis! :heart: Tellu30 29+0 (viikot vierii nopeaa, vastahan minä plussasin.. :whistle: )
  11. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Kiitosta kovasti kehuista. :heart: Käsi hyvin peittää notkoselkää ja pyklykkä pyllyä.. :laugh:
  12. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Pikaseen laitan nyt vain tuon kuvan ku poika ei oikein tykkää että äiti istuu koneella.. :whistle: Tellu30 28+6
  13. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Hirrmuisen Suurenmoiset Onnittelut Oliivittarelle ja Heppulille perheineen!!!!! :heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: Suloinen tuhisija!!! :heart: :heart: :heart: Feenikslintunen täällä kuullaan kans samanmoista kommentointia vatsan pienuudesta, mikä ei omaa...
  14. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Me9jaBonus toivottavasti on harmitonta räkätautia alapäässäkäin.. ;) :hug: Minä olen vissiin niistäny aivotkin pihalle kun ei ajatus kule suuntaan eikä toiseen.. :snotty: Tellu30 28+5
  15. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Onpas kelit riemun seutuvilla kohillaan, huh huh. :hug: Kuinkahan Oliivittarella on mennyt, nauttii varmaan ihanista tuhinahetkistä. :heart: Täällä ei mitään uutta auringon alla. :) Pää lyö edelleen tyhjää.. :whistle: :wave: Tellu30 28+2
  16. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Kiva kuulla sinustakin riemu :flower: Liitoskipuihin ei minulla ainakaan mitään vinkkiä ole antaa, kaikista olen niitä kärsiny enempi ja vähempi. Jos jollakulla on vinkkejä niihin niin minäkin olen erittäin innokas moisista kuulemaan. =) Täällä lauantain hulinapäivä meni muuten aivan...
  17. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    1,5v ja 3v ovat olleet yökyläilemässä ja hyvin oli kuulemma mennyt. :heart: Tänään olisi tiedossa isompien kanssa sitten ohjelmantäyteinen päivä, pitäisi kaikkea hauskaa keritä tehdä yhdessä päivässä. :laugh: Ja jännitystä lisää esikoisen ensimmäisen luokan todistus, millaisen tuo tullessaan...
  18. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Toivottavasti tilanne on Kääkkänällä rauhoittunut. :hug: Me9jaBonus hyvä että kaikki on hyvin tytöllä ja loppuisi vastoinkäymiset nyt. :hug: Täällä minä valmistaudun erilaiseen viikonloppuun, vien kaksi nuorimmaista mummolaan hoitoon viikonlopuksi. Saas nähdä miten käy kun kumpikaan...
  19. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Me9jaBonus :hug: Varmasti tuollainen säikäyttää! Toivottavasti kaikki on edelleen hyvin, siis että selvisitte säikähdyksellä. :hug:
  20. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Meillä lapset on tullu ulos 40+2 3000g 40+6 3580g 40+3 3170g 37+2 2880g (.) Neuvolalääkärissä tuli käytyä ja ei ollu onneksi supistelut tehnyt mitään tuhojaan. Kohdunpohjankorkeus ei vaan ollu yhtään kasvanu, ennemmin kutistunu puolisenttiä.. :/ Lääkäri kyllä kattoi edellisten...

Yhteistyössä