Oireetko kertovat sukupuolen?

Tää on nyt tämmönen ihan hömppä pino!
Kertokaas oireita ja kumpi tuli!

Jotku sanoo, et tytöstä oksentaa ja pojat oireettomampia, pitääkö paikkansa?
Kertokaa muitakin vanhankansan juttuja jos tiedätte!
 
Pahoinvointia ja oksua rv7-15, kynnet kasvaa nopeasti, enkä mä ainakaan hehku :kieh: , hiuksia alkanut lähtemään viimeaikoina (rv29 menossa), tunteet olleet aika tasaisia, vain muutama typerä itku/kiukustuminen, herkkuja tekisi mieli. Öhh, mitähän muuta vielä. Poika kuitenkin tulossa.
 
Ekasta oli tooooosi heikko olo ja lähes oksensin aamuisin kolme viikkoa, tuli poika
Tokasta ei ollut yhtään mittään, ei oksetusta, ei mitään, tuli poika.

Sanoisin itse, että oireilla ei ole mitään merkitystä, ei niin pätkän vertaa.
 
eka raskaus väsymys ja hirveä pahoinvointi, oksentelin joka päivä se alkoi rv 8 ja loppui vasta rv 25, muita oireita ei ollu, tyttö tuli.

toisessa oli pahoinvointia mutta lievempää ja oksensin vain kerran ja se loppui aikaisemmin, väsymystä oli, iskiasta, järkyttävää turvotusta ja hirveät liitoskivut, poika tuli.
 
http://www.holodeck.com/pregnancy/chinese-cal.html
http://www.childbirth.org/articles/boyorgirl.html

Tossa pari linkkiä. Meillä piti paikkansa. Jälkimmäisen mukaan oli tulossa 65 % poika ja 35 % tyttö. Poika tuli. :) Samoin toi kiinalainen (eka) piti paikkansa. Täysin luotettavia siis ovat. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja knäite:
http://www.holodeck.com/pregnancy/chinese-cal.html
http://www.childbirth.org/articles/boyorgirl.html

Tossa pari linkkiä. Meillä piti paikkansa. Jälkimmäisen mukaan oli tulossa 65 % poika ja 35 % tyttö. Poika tuli. :) Samoin toi kiinalainen (eka) piti paikkansa. Täysin luotettavia siis ovat. B)
Leikkimielisiähän nuo ovat, mutta eka pitää paikkansa ja tokan mukaan 21% todennäköisyys poikaan. :D
 
hehee, jälkimmäisen faktatutkimuksen mukaan tyttö 65% :heart: :D

Toi kiinalaiskalenteri tuottaa vähän päänvaivaa. Ovis sattu laskennallisesti oleen just kuunvaihteessa..
Jos oli kun piti ja nappas het kii, niin tyttö. Pari päivää eteenpäin, niin poika.
50-50 siis :D
 
Eka raskaus meni läpi täysin oireettomana ja leviin kuin pullataikina omituisiin ilmansuuntiin, vaikka en mielestäni syönyt edes paljoa. Tyttö tuli :D

Toinen raskaus oli pahoinvointinen ja yökkäilin pitkään. Kamalat himot raparperiin ja kirpeisiin marjoihin. Maha levisi ainoastaan eteenpäin. Tuli poika :D

Nyt :D pahasti vaikuttaa siltä, että poika tulee taas, vaikkei ole mitään himoja mihinkään suuntaan :whistle:
 
Mahan muoto ja linea negra :D Jos niiden ennustukset pitäis paikkansa meillä olis lapset ihan toistepäin :D

Linea negra mulla tullut tytöistä,tummana yli navan rintoihin asti. Pojista ei ollenkaan vaikka vanhakansa sanoo sen olevan merkki pojasta :D

Ja masu mulla on ollut poikamasu kaikista,kapea eteenpäin,takaa ei näy :D

Muuten oireet olleet aina saman moisia :D Ainut yksi kerta mulla tuli finnejä selkä täyteen ja silloin syntyi eka poika perheeseen.Ja koskaan en ole oksentanut B)
ja 5 tyttöä ja 2 poikaa siis perheessä
 
ekasta oksentelua viikolle 12, tumma linea negra, maha eteenpäin,vihreät omenat teki kauppansa-Tyttö.

tästä tokasta ei oksentelua, ei linea negraa,maha eteenpäin,appelsiinimehu himona, en tiedä sukupuolta, rv.37+0 nyt..
 
Mulla 2 poikaa ja 1 tyttö. Kaikista "poikamaha", en oksentanut kertakaan, ei isompia mielitekoja. Ainoa ero, pojista selvät linea negrat alle rv20 ja tytöstä ei ollenkaan. Nyt rv 22+2 eikä linea negraa. En tiedä kumpi tulossa, poikaolo jotenkin kuitenkin =)
 
Eka raskaus, poika: Etovaa oloa, ei oksennuksia, kova väsymys aluksi, himoitsin tuplajuustohamppareita :D , inhosin sipulia, makea ei oikein maistunut, kynnet ja hiukset hyvässä kunnossa, iho myös.

Meneillään oleva toka raskaus, lupailtu tyttöä: Kovaa pahoinvointia ja myös oksentelua, tosi kova väsymys (edelleenkin vaikka rv 25 menossa), iho kukkii vähän, muuten kuiva kiristävä iho. Todella kova himo suklaaseen ja hedelmiin.
 
Kolme ensimmäistä on tyttöjä ja heistä jokainen raskaus on ollut samanlainen; kauheaa närästystä (ensimmäiseltä ei niin paha, toiselta paha ja kolmannelta jotain aivan uskomatonta), ns. poikamahat ja pahoinvointi autossa jos istuin vänkärin paikalla.. :LOL:

Neljäs on poika ei pahoinvointia autossa eikä pahempaa närästystäkään, ns. tyttömaha eli paisuin kuin pullataikina. Nyt viidettä odotetaan ja poikaa lupailivat ja aika samallalailla on mennyt kuin edellinenkin poika.
 
Ekassa kaksi ekaa meni oikein, nyt tämä jota odotan niin nuo molemmat testit näytti eri sukupuolta, mitä ultra antoi ymmärtää.
Hmm.. eli oliko ultra sittenkin väärässä, kun kahden ekan kohdalla eka testi osui täysin oikeaan? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja evi-ta:
Linea negra mulla tullut tytöistä,tummana yli navan rintoihin asti. Pojista ei ollenkaan vaikka vanhakansa sanoo sen olevan merkki pojasta :D



Muuten oireet olleet aina saman moisia :D Ainut yksi kerta mulla tuli finnejä selkä täyteen ja silloin syntyi eka poika perheeseen.Ja koskaan en ole oksentanut B)
ja 5 tyttöä ja 2 poikaa siis perheessä
Sama henkilö uudella nikillä vastailee. =)
poika nyt tulossa ja linea negra löytyy napaan asti,eli se siitä mun teoriasta,omalla kohdalla ja ei ole finnejä vaikka poikaa ootan :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja mmiilia:
Eka raskaus, poika: Etovaa oloa, ei oksennuksia, kova väsymys aluksi, himoitsin tuplajuustohamppareita :D , inhosin sipulia, makea ei oikein maistunut, kynnet ja hiukset hyvässä kunnossa, iho myös.

Meneillään oleva toka raskaus, lupailtu tyttöä: Kovaa pahoinvointia ja myös oksentelua, tosi kova väsymys (edelleenkin vaikka rv 25 menossa), iho kukkii vähän, muuten kuiva kiristävä iho. Todella kova himo suklaaseen ja hedelmiin.

..ja mulla näytti toi toinen testi 27%poikaa ja 73%tyttöä, sekä kiinalaisen kalenterin mukaan myös tulossa tyttö ;) esikoisestaki piti paikkansa toi kiinalainen.
 
Apua! Toi kiinalainen kalenteri on yllättävän paikkansa pitävä :eek: !! Kymmenen lasta työkavereiden kanssa sinne laitettu ja kaikissa pitää paikkansa.
Tosin rakenneultrassa kätilö veikkaili mulle tyttöä ja tuo kalenteri näyttäis poikaa...
 

Yhteistyössä