Hakutulokset

  1. N

    jollakin tarvetta lasten verhoille???

    http://www.aijaa.com/v.php?i=582870.jpg
  2. N

    jollakin tarvetta lasten verhoille???

    tässä yksi jos onnistui??? http://www.aijaa.com/v.php?i=582857.jpg
  3. N

    neiti pitää prinsessa kutsut...

    ideoita niihin... leikkejä ja muita juttuja ... seinälle yms.
  4. N

    jollakin tarvetta lasten verhoille???

    ei osaa laittaa kuvaa tänne... osaisko joku neuvoa miten??? :ashamed:
  5. N

    jollakin tarvetta lasten verhoille???

    nyt lähtee halvalla.... pääasia että eroon pääsee.. ja kaappiin tulee tilaa taas uusille :D
  6. N

    kellään myydä koon 62 neuletakkia typylle

    voipi ollakkin. :D minkälaista haet?? annatko s.postin ,niin mä heitän sua kuvalla tänään vielä,kun olen joka tapauksessa penkomassa kaikki likkojen pienet vaatteet myyntiin :D
  7. N

    miksi jotku ei anna huutonetissä palautetta

    \ samoin teen minäkin,mua vaan ärsyttää,kun on vielä,niin vähän palautteita,niin moni voi jättää taas sitten huutamatta mun tavaroita,kun niitä ei ole kymmenia saatika satoja :ashamed: ja lisään vielä,että kaikki ne mitä mulla on palautteita on positiivisia! :D
  8. N

    koiran ruokakupeista..

    \ tiedän tunteen... lasket jo päiviä ja kohta tunteja. todella ihana karvapallero meilläkin. sellainen pissa ja kakka maakari on tuo koiruus,mutta päivääkään en vaihtais pois vaikka likkoja kiusaakin ahkerasti. :laugh:
  9. N

    koiran ruokakupeista..

    vai tulee teille kultsi??? meillä on nyt 10vko,nen pallero myös! :D mistä päin koira tulee??? ja niistä kupeista ,niin isommat ottaisin. :D
  10. N

    miksi jotku ei anna huutonetissä palautetta

    no tuoa tuon takia tuskin jätti mun kohdalla laittamatta,kun saman tien laitoin rahaa menemään,kun huuto sulkeutus. :/ mielummin olisin antanut kyseiselle myyjälle jotakin muuta kuin positiivista ,kun paketti kesti yli viikon tullakkin.
  11. N

    miksi jotku ei anna huutonetissä palautetta

    pitäiskö ottaa yhteyttä myyjään ???
  12. N

    mieliteoista

    mehujäät, kaikki hedelmät....yleensäkin kaikki raikas
  13. N

    tietäiskö kukaan...

    tuolla positiivarit sivuilla on kauniita runoja sinne vaan
  14. N

    Kokemuksia aqua-rakkuloista

    Minä myös olen ottanut aqua-rakkulat kahdesti (siis samassa synnytyksessä) ja tykkäsin kovasti. Kauheet säryt selässä ja ne kyllä auttoi, tosin se laitto sattuu ihan sikana, mut kyll se sit auttokin :) Suosittelen, varsinkin jos selässä säryt!
  15. N

    mitä päälle kesävauvalle?

    tarviikohan sukkahousuja...jos pakkaan bodyn ja collegepuvun,sukat,pipon ja käsiinkin tumput. tuntuu hassulta kun on lämmin pakata vauva tuollaisiin varusteisiin,mutta onhan se vauvalla toki eriasia kun vaikka jo tuolla 3 vuotiaalla.
  16. N

    mitä päälle kesävauvalle?

    laskettua aika on kesäkuunpuolvälissä. mitä otan sairaalan mukaan? kun ei varmaa enää kylmä ole. ohut pipo ainakin ja sukat,muusta en tiä.
  17. N

    Helsingin omenahotellista...

    :attn: Eikö kukaan tiedä :whistle:
  18. N

    Helsingin omenahotellista...

    osaako joku kertoa millainen se on?
  19. N

    uusi ÄP Kelan sivuilla

    Minuakin pisti silmään yksi uudistus, mitä olisin jo aiemmin kaivannut eli noi käännettävät hihan suut, oli ainakin yhdessä bodyssä ja vanupuvussa, jossa myös käännettävät lahkeensuut :heart: Meillä itellä on 2005 vuoden pakkaus eli se mintun värinen toppahaalari jne... ja itse olin siihen...
  20. N

    helmikuusta asti jännäilleet =)

    Mulla on muuten kp17 vasta, jos viittisit nelli korjata jos vielä käyt tänä iltana täällä :) .

Yhteistyössä