Voihan palautteen laitta myös, "kohteet joissa huutoja" kautta.Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 11:23 Nalletar kirjoitti:Mulla on joskus ostajana sellanen ongelma etten pysty antamaan palautetta. Yleensähän huudot tulee sinne "voitetut huudot" kohtaan, mutta mulla ei jostain syystä kaikki tuotteet. En ymmärrä miksi. Se on ainoa reitti mitä kautta palautteen voi antaa (vaikka esim. s.postiin tulee ilmoitus niin sen kautta ei pääse palautteen anto kohtaan). Niin ja sillain saa sen palautteen annettua, jos toinen on laittanut palautteen ensin. Mutta jos toinen ei ole palauttetta antanut niin joskus ei sitten vain palautetta pysty laittamaan.
Näin teen minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 11:31 vili43 kirjoitti:Mä laitan palautteen samantien kun tuote lähtee postiin, ja heti kun olen huutamani tuotteen avannut, näin ne ei unohdu .
samoin teen minäkin,mua vaan ärsyttää,kun on vielä,niin vähän palautteita,niin moni voi jättää taas sitten huutamatta mun tavaroita,kun niitä ei ole kymmenia saatika satoja :ashamed: ja lisään vielä,että kaikki ne mitä mulla on palautteita on positiivisia!Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 11:31 vili43 kirjoitti:Mä laitan palautteen samantien kun tuote lähtee postiin, ja heti kun olen huutamani tuotteen avannut, näin ne ei unohdu .
Joo, niin voisi laittaa sitäkin kautta. En tiedä kauanko muilla huuto näkyy siellä kohdassa, mutta mulla se häviää sieltä melkeinpä heti (puolessa tunnissa) huudon sulkeuduttua. Tiedot meneevät sitten sinne "voitetut huudot" puolelle (jos menee). Ja en viitsis heti kauppojen sulkeuduttua palautetta antaa, kun usein ei ole vielä ollut edes tekemisissä myyjän kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 11:25 Miracles kirjoitti:\Voihan palautteen laitta myös, "kohteet joissa huutoja" kautta.Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 11:23 Nalletar kirjoitti:Mulla on joskus ostajana sellanen ongelma etten pysty antamaan palautetta. Yleensähän huudot tulee sinne "voitetut huudot" kohtaan, mutta mulla ei jostain syystä kaikki tuotteet. En ymmärrä miksi. Se on ainoa reitti mitä kautta palautteen voi antaa (vaikka esim. s.postiin tulee ilmoitus niin sen kautta ei pääse palautteen anto kohtaan). Niin ja sillain saa sen palautteen annettua, jos toinen on laittanut palautteen ensin. Mutta jos toinen ei ole palauttetta antanut niin joskus ei sitten vain palautetta pysty laittamaan.