miksi jotku ei anna huutonetissä palautetta

no tuoa tuon takia tuskin jätti mun kohdalla laittamatta,kun saman tien laitoin rahaa menemään,kun huuto sulkeutus. :/ mielummin olisin antanut kyseiselle myyjälle jotakin muuta kuin positiivista ,kun paketti kesti yli viikon tullakkin.
 
Mulla on joskus ostajana sellanen ongelma etten pysty antamaan palautetta. Yleensähän huudot tulee sinne "voitetut huudot" kohtaan, mutta mulla ei jostain syystä kaikki tuotteet. En ymmärrä miksi. Se on ainoa reitti mitä kautta palautteen voi antaa (vaikka esim. s.postiin tulee ilmoitus niin sen kautta ei pääse palautteen anto kohtaan). Niin ja sillain saa sen palautteen annettua, jos toinen on laittanut palautteen ensin. Mutta jos toinen ei ole palauttetta antanut niin joskus ei sitten vain palautetta pysty laittamaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 11:23 Nalletar kirjoitti:
Mulla on joskus ostajana sellanen ongelma etten pysty antamaan palautetta. Yleensähän huudot tulee sinne "voitetut huudot" kohtaan, mutta mulla ei jostain syystä kaikki tuotteet. En ymmärrä miksi. Se on ainoa reitti mitä kautta palautteen voi antaa (vaikka esim. s.postiin tulee ilmoitus niin sen kautta ei pääse palautteen anto kohtaan). Niin ja sillain saa sen palautteen annettua, jos toinen on laittanut palautteen ensin. Mutta jos toinen ei ole palauttetta antanut niin joskus ei sitten vain palautetta pysty laittamaan.
Voihan palautteen laitta myös, "kohteet joissa huutoja" kautta.
 
en tiedä miksei palautetta voida antaa kun ne kuitenkin olis aina kiva saada. Itsellä myyjänä tullu joskus paniikki et olikohan tuotteessa joku vika jota en ollu huomannu ku palautetta ei kuulu, mutta on palautteet tullu ennemmin tai myöhemmin eikä koskaan mitään negatiivista :)

mä olen laittanu kauppakumppanille meiliä tai yyviestiä jos ei palautetta ole parin viikon sisällä näkynyt, koska ei kaikki muista laittaa varsinkin jos tekevät paljon kauppoja.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 11:31 vili43 kirjoitti:
Mä laitan palautteen samantien kun tuote lähtee postiin, ja heti kun olen huutamani tuotteen avannut, näin ne ei unohdu :) .
Näin teen minäkin.

Viikko sitten ostin/huuto loppui tyttärelleni sängyn.
Annoin palautteen, myyjä jopa on vastannut siihen.

MUTTA eipä ole minulle antanut minkäänlaista palautetta.

Vaik siitä ollaan pyydetty.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 11:31 vili43 kirjoitti:
Mä laitan palautteen samantien kun tuote lähtee postiin, ja heti kun olen huutamani tuotteen avannut, näin ne ei unohdu :) .
samoin teen minäkin,mua vaan ärsyttää,kun on vielä,niin vähän palautteita,niin moni voi jättää taas sitten huutamatta mun tavaroita,kun niitä ei ole kymmenia saatika satoja :ashamed: ja lisään vielä,että kaikki ne mitä mulla on palautteita on positiivisia! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 11:25 Miracles kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 11:23 Nalletar kirjoitti:
Mulla on joskus ostajana sellanen ongelma etten pysty antamaan palautetta. Yleensähän huudot tulee sinne "voitetut huudot" kohtaan, mutta mulla ei jostain syystä kaikki tuotteet. En ymmärrä miksi. Se on ainoa reitti mitä kautta palautteen voi antaa (vaikka esim. s.postiin tulee ilmoitus niin sen kautta ei pääse palautteen anto kohtaan). Niin ja sillain saa sen palautteen annettua, jos toinen on laittanut palautteen ensin. Mutta jos toinen ei ole palauttetta antanut niin joskus ei sitten vain palautetta pysty laittamaan.
Voihan palautteen laitta myös, "kohteet joissa huutoja" kautta.
Joo, niin voisi laittaa sitäkin kautta. En tiedä kauanko muilla huuto näkyy siellä kohdassa, mutta mulla se häviää sieltä melkeinpä heti (puolessa tunnissa) huudon sulkeuduttua. Tiedot meneevät sitten sinne "voitetut huudot" puolelle (jos menee). Ja en viitsis heti kauppojen sulkeuduttua palautetta antaa, kun usein ei ole vielä ollut edes tekemisissä myyjän kanssa.
 
yks vaan
moi

mä myyn ja ostan huutiksessa silloin tällöin.....valitettavasti unohdan sen palautteen annon aina välillä :( .....enkä silloin kyllä suutu jos joku muistuttaa palautteen annosta :)

Mutta musta viikko ei nyt ole kovinkaan pitkä aika tavaran toimitukselle....vaan suhteellisen nopsa.....riippuu tietenki mitä ihmiset ovat luvanneet........siis viisi arkipäivää......tuntuuhan se pitkältä ajalta jos viikonloppu vielä vällissä ja tuotetta odottaa kovasti.

Itse yritän kiikuttaa paketit mahdollisimman nopeasti postiin.....mutta kun posti on aikas kaukana niin aina ei ole mahdollista laittaa tavaraa seuraavana päivänä postiin

Enemmän mua ärsyttää huutiksessa se että myyjät ei ilmoita kohteessa tai esittelyssä onko elämiä tai poltetaanko heillä kotona.......nimittäin oonpas kerran ostannut vaatteita jotka HAISI nIIIIIN tupakalle että roskiin mätkähti ostokset :(
 
mie
Kerran on käyny sillee,et en voinu antaa myyjälle palautetta. Ei vaan tullu voittamastani huudosta viestiä voitetut huudot kohtaan. Kyse oli kyllä parin euron esineistä. Isommasta töpistä ottaisin yhteyttä huutonettiin.
 

Yhteistyössä