uusi ÄP Kelan sivuilla

Huoh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 13:19 moM kirjoitti:
Käykäähän mammat katsomassa jälleen mitäänsanomattomia vauvojen vaatteita.
Ei tiedä itkeäkö vai nauraa :LOL:
No voit tehdä aivan kumpaa haluat - tai vaikka molempia - ketä kiinnostaa!
Ja ellei pakkauksen vaatetyyli miellytä on aina raha vaihtoehto. Monelle on tärkeämpää se että saa lapselle tärkeitä perusvaatteita kuin se että miltä lapsi näyttää ensimmäiset elinkuukaudet. Merkkivaatteisiin ehtii perehtyä sitten myöhemminkin
 
Ihan neutraali ja käyttökelpoisen oloinen tuo uusi paketti. En nyt nopealla vilkaisulla huomannut isompia vikoja. Eli mulle kyllä kelpaisi.

Tosin mä en käsitä, miksi tuttipullo on otettu pois. Eihän se imetystä mitenkään siellä paketissa haitannut, kuten eräät tahot niin kovin mekkaloivat aikanaan...
 
nakkisämpylä
Hohhoijaa.. että osa kehtaa valittaa.
Viime vuotinen oli hyvä ja niin näytti tämäkin kivalta.

Ottakaa rahat jos ei miellytä! Mielestäni on hienoa että meille yleensä annetaan tälläinen paketti!
 
3 kk ikäisen tytön äitinä huokaan katsellessani uutta pakettia. Sopisi tytölle huomattavasti paremmin kuin edellinen.

JA SAA P-KELE VALITTAA JOS HALUAA. Aina tulee kommenttia että ottakaa rahana ja teille ei kelpaa mikään plaa plaa. Miksi aina pitäis kelvata mikä tahansa minkä "ilmaiseksi" saa. kun se ei edes ole ilmainen.

Mutta siis tosi kiva tuo uus, varsinkin toppapuku huomattavasti parempi kuin mikä meidän kaapissa majailee..
 
Minusta oli aivan ihanan näköinen tuo uusi pakkaus! Meillä tyttö 9kk eli viime vuoden paketti ja moni vaate on jääny käyttämättä. Pakko vielä kysäistä että mikä siinä pakkkauksessa on niin pyhää, ettei sen sisältöä sovi arvostella?? Onhan esim. lapsilisäkin ns. ilmaista rahaa, mutta sen vähyydestä on soveliasta esittää komentteja.
 
Ä0406
Kiva, kun on neutraalit värit. Ei pitäis olla valittamista, kun sopii sekä tytölle, että pojalle paremmin kuin edellisen pakkauksen vaatteet, jotka oli ihan poikien värisiä. Noita on helppo yhdistellä sitten omien tyttöjen/poikein väristen vaateostosten kanssa... jos sitä sukupuolta on nyt ihan pakko korostaa heti syntymän jälkeen jo.
 
Mä otin v.2002 esikoiselle pakkauksen ja olin siihen supertyytyväinen,vaatteita käytetty nyt jopa 3lapsella. Ja kynsisakset ja hiusharja edelleen käytössä meidän kuopuksella (4kk). Kakkoselle v.2003 en ottanu,enkä myöskään kolmoselle v.2006. Enkä varmaan tämän vuotistakaan ottais,kun on tuota vaatetta jo ihan tarpeeks tullu kerättyä.
 
Minuakin pisti silmään yksi uudistus, mitä olisin jo aiemmin kaivannut eli noi käännettävät hihan suut, oli ainakin yhdessä bodyssä ja vanupuvussa, jossa myös käännettävät lahkeensuut
:heart:

Meillä itellä on 2005 vuoden pakkaus eli se mintun värinen toppahaalari jne... ja itse olin siihen tyytyväinen.
Mukavaa myös että tähän uuteen on otettu enemmän Kinderien vaatteita, meidän omassa oli vain yhdet potkarit, jotka olivat kyllä parhaimmat koko pakkauksesta =)
 
Mun mielestä siinä ei varsinaisesti ollut mitään yököttävää, mutta kokonaisuutena tosi valju, varsinkin se toppahaalari. En mä kestäisi katsella vauvaa (eikä onneksi tarvitsekaan :D ) tollasessa puvussa, jonka väri ei muistuta oikein mitään. Ja siihen se makuupussi niin aneeminen kokonaisvaikutelma on valmis!
 
Paketti oli mielestäni kivan näköinen,mut onko siinä vähemmän vaatetta kun esim 2005?? Meillä siis 2005 paketti ja mun mielestä siinä oli enemmän..
Nuo käännettävät tumput oli todella kiva uus juttu ja värit oli molemmille sopivat. Kestovaippojakaan ei viel 05 ollu,joten mielelläni tuon paketin ottaisin jos nyt odottaisin..

Ja purnaamisesta viel sen verran et jokaisella on lupa kertoa oma mielipide... kaikkihan me ollaan erilaisia ja mielipiteitä on monia.
 
unikuu108
hyvältä näyttää kuten viime vuotinenkin,mikä meillä on. kääntöhihat ja lahkeensuut on hyvä homma,myös paidoissa /bodeissa. niitä saisi olla kyllä enemmän vauvojen vaatteissa. kestovaippa taitaa tänävuonna olla paljon parempi kuin viime vuoden ihmemalli. kuorta käytettiin mutta tuo sisävaippa oli jotenkin epäkäytännöllinen.

minusta äitiyspakkaus on hyvä juttu ja ihan hyvillä mielin otin vastaan vaatteet mitä sai ja muut tavarat. kun ei sitä ensimäisen kohdalla tajua mitä kaikkee pitää olla ja mitkä vaatemallit ovat käytännöllisimpiä ja käteviä.
hammasharja/purulelu olis nytkin tarpeellinen kun eka hammas on putkahtanut ja kaikkea pitää purra.

otan varmasti seuraavan tullessa taas äitiyspakkauksen.

unikuu ja poika 6kk

 
En jaksa lakata hämmästelemästä tällaisia keskusteluja. Että kehtaakin ihmiset valittaa kun saa ilmaisen läjän vauvan vaatteita ja tavaroita! Kaiken millä alkuun pääsee! Ja niinkuin joku aikaisemmin mainitsikin, pakkauksen voi ottaa myös rahana, niin eipäs tarvi sitte valitella miksi on tuommosia ja tuommosia vaatteita, saapahan ostaa sillä rahalla just sellaisia kuin haluaa. Tämä taitaa olla juuri tätä nykypäivää - mihinkään ei olla tyytyväisiä.

Itselläni ei ole ajankohtaista äitiysavustuksen ottaminen mutta mielestäni tuo paketti oli tosi kivan näköinen, jopa parempaan suuntaan menossa värit yms.
 
Ihana pakkaus!

Mukavat lisät laitettu pakkaukseen mukaan mm.hammasharja, naistenkondomi...Käännettävät hihan- ja lahkeensuut vaatteissa on todella kätevät. Ja mun mielestä nuo pallokuvioidut potkuhousut ja body on ihanat! Muutenkin kuosit on ok. Sopii niin tytölle kuin pojalle. =)
 
kiva pakkaus
Käännettävät lahkeet ja hihat on hyvät, samoin nauhalakki on "uusi". Pallolliset body ja pöksyt kivat. Samoin IHANA vihreä raidallinen body ja puolipotkarit. Puolipotkareita oli mielestäni yhdet enemmän kuin viimevuonna. Melkeinpä kivempi pakkaus kuin edellinen, väreiltään neutraalimpi. Tuntuuko musta vaan, vai oliko siinä hiukan enemmän vaatteita kuin edellisessä. Naisten kondomista mulle tulee mieleen erään ammatin harjoittajat... mutta oivallinen paikka tietty mainostaa tuotetta laajalle yleisölle.
 

Yhteistyössä