Hakutulokset

  1. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Kiitokset taas Lahopää-Liisalle uudesta pinosta! Komea pino onkin! kivaa, että tämä touhu on jo selvästi voiton puolella:) Kävin sairaslomaltani pe töissä, meillä on siellä uä-kone ja kurkkasin vauvaa, ja sehän olikin perätilassa! Olin todella pettynyt! En missään tapauksessa haluaisi...
  2. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Kävin tänään neuvolassa ja yllätyksekseni Hb 102! En ole kyllä erottanut tästä hellepuuskuttelusta, jos tuosta jotain oireita on ollutkin. Pakko alkaa syömään rautaa. Pissassakin kasvoi ehkä sekaflooraa, tai sitten vain kontaminaatiota, mut käyn huomenna uudessa virtsanäytteessä. Mitään oireita...
  3. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Lätäkkö: Halusin vielä laittaa siitä kukkakaalijutusta, että kopsasin sen sieltä synnytys-palstan keskusteluist"Parhaat vinkit synnyttäjille", mut en tiedä, miks ei teksti muuttunut vaaleansiniseksi, niinkuin teidän muiden kirjeissä. Ei siis ollut omakohtainen kokemus, mutta itsekin hekottelin...
  4. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Hei! Kävin huvikseni lukemassa " Synnytys-palstaa" ja sieltä synnyttäneiden parhaat vinkit. Hekottelin tuota alla olevaa.... Kannattaa muuten käydä lukemassa, siellä oli ihan hyviä juttuja: Kaalinlehdet tosiaan auttaa rintojen pakotukseen kun maito on nousemassa, joten kannattaa varata...
  5. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Kiitos supparivastauksista! Ihanaa, kun jaksatte vastata, kun täällä on niin paljon tekstiä, että välillä ei ehdi edes lukea kaikkea! Kävin eilen neuvolalääkärissä ja sain saikkua mammaloman alkuun asti eli neljä viikkoa. En valita, vaikka olinkin juuri palannut lomalta töihin ja valmistautunut...
  6. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Hei kaikki supistelijat! Mistä olette tienneet, milloin supistuksia on ollut liikaa tai kauanko olette seuranneet ennen neuvolaan hakeutumista? Mulla alkoi ma iltana supistelemaan, mitä ei ole ollut kahdessa edellisessä raskaudessa, ja oon tosi huolissani. Masu kovettuu mun mielestä tosi...
  7. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Mulla loppuu ylihuomenna kolmen viikon kesäloma, ja sitten pitäisi jaksaa töissä neljä viikkoa. Mies on sen ajan lasten kanssa lomalla. Aika ankeaa lähteä kesken tälläisten helteiden töihin! Mulla on tosiaan supistellut sinä linnanmäkipäivänä, joka olikin aika saavutus, mutta muuten ei. Helteet...
  8. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Oon itse käyttänyt kahden edellisen kanssa Hug-a-bub-liinaa ja aion nytkin hankkia vielä yhden. Todella toimiva, voi alkaa käyttää jo vastasyntyneelle ja käytin ihan niin pitkään kuin oli tarvis, varmasti yli vuoden ikään. Tytöt eivät sitten kyllä juuri vaunuissa suostuneet nukkumaan, kun...
  9. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Toukokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Sokerirasituksesta sen verran, että mulle sanottiin, ettei tarvitse mennä, kun en ollut täyttänyt vielä 40v. raskauden alkaessa - olen juuri täyttänyt 39v. Luulin, että nykyään tehdään lähes kaikille, tuon kriteerin perusteella kuka sinne sitten pääsee??? Ei kyllä ole aiemmissa raskauksissa...
  10. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Toukokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Tervetuloa kaikille uusille! Puoliväli on täälläkin vihdoin saavutettu! Ei kyllä yhtään tunnu, että olisi mennyt nopeasti... Rakenneultra oli pe, kaikki ok. Hassua oli, että nyt istukka oli takaseinässä, kun viikolla 11 etuseinässä, kun ottivat istukkabiopsian - mietin, onko ne voineet ottaa...
  11. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Huhtikuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Hei kaikille! Vaunuista: Me ostettiin kuusi vuotta sitten esikoiselle Hartanit, oli sikakalliit, isovanhemmat makso, olikohan 800eu. Niissä oli käännettävä työntöaisa, eli saattoi vaihtaa suuntaa kasvot menosuuntaan tai työntäjään päin, sekä työntöaisan korkeus oli säädettävä. Nehän on...
  12. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Huhtikuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Tasan 16 rv nyt! Mulla tullut painoa 4kg, ja kamala huoli siitä kokoajan... aiemmissa raskauksissa tuli 20kg ja ainakin kesän-06 muistan vielä liian hyvin, kun sekä polvi että jalkapohja kipeytyivät, helle jatkui ja olo oli tukala. Kuopus syntyi elokuun puolivälissä, ja helteet jatkuivat ihan...
  13. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Haluaisin ilmoittautua mukaan odottamaan! Olen kyllä seurannut palstaanne, mutten ole vielä uskaltanut liittyä mukaan. NYt alkaa olla alkuraskaus ohitettu, joten päätin ryhtyä nauttimaan raskaudesta. Meillä on 5- ja 3-vuotiaat tytöt ja kolmas tyttö syntyy 19.9.10. Kävin ikäni puolesta...

Yhteistyössä