Tervehdys täältäkin päin. Mä oon taas ahkerasti lueskellu teidän tekstejä, mutten oo joutanu ite kirjottamaan.
Joku tuolla mainihti
kiinalaisen kalenterin sukupuolen arvailussa. Yleensä en moisiin humpuukeihin usko, mutta nyt uteliaisuus voitti ja kävin tarkastamassa, kumpaa se meille arvais. Tyttö ois tuon mukaan tulossa. Sitten heräs kiinnostus ja rupesin kattomaan että oisko sen mukaan esikoinen menny oikein, ja kyllähän se sattu kohilleen. Sit rupesin laskeskelemaan tuttujen vauvoja ja nekin sattu kohdalleen. Outoa
Jospa siinä on jotain perää. Ite en kyllä osaa yhtään arvata onko
tyttö- vai poikaolo. Ens keskiviikkona on ultra, näinkö se siellä selviää kumpi siellä köllii.
Joskus alkuraskaudessa oli jollain toisellakin puhetta
kutinasta. Vieläkö sitä kellä muulla esiintyy? Mulla se välillä helpotti, mutta melko tasasesti ollu matkassa. Mulla ei siis yleensä ole herkkä eikä atooppinen iho, ja kutinaa esiintyy vaan polvitaipeissa. Siihen ei auta kortisonikaan, vaikka neuvolasta sitä neuvovat pahimpina päivinä. Ja muutenki koko kutina on käsittämätöntä.. Ei näy mitään iho oiretta ja vaikka kuin rasvaa niin kutittaa. Kai mulla on pään sisässä se kutina sitten
Anoppi sano tähän että se on niitä raskausjuttuja, mitä ei voi millään selittää.. Jos se sit on näin.
Mulla on kans
linea negra jo, kun ei se ehtiny kunnolla kadotakaan edellisen raskauden jäliltä. Nyt se vaan on alkanu hiipiä navan yläpuolellekin kun ekassa oli vaan navan alapuolella, vaikka olikin tosi tumma.
Karvoista sen verran että on mullakin masussa karvaa, mut sitä on ollu aina. Oon siis muutenkin aika karvanen niinkun muutama muukin täällä tais olla. Onneks kuitenkin vaaleeta ja hentoa
Raskausarpia mulla ei oo kun rinnoissa, ja ne on edellisen jäliltä. Mut mukava kun nyt rinnatkin on saanu vähän jotain takasin, kun imetyksen loputtua ne oli kyllä niin onnettomat että meinas itku tulla. Saapahan nyt taas vähän aikaa olla vähän runsaampi povinen
Edellisestä raskaudesta mulle ei tullu mahaan arpia ollenkaan, saa nähdä tuleeko nyt. Oon kyllä niin pienimahanen yksilö että epäilen. Nytkään mullei raskausmahaa näy juuri ollenkaan. Ite iltasin sen erotan, mutta eipä juuri muuten. Esikoisestaki mun maha oli tosi pieni ja huomaamaton. Mut potkuista kyllä tietää että on siellä elämää. Viime yönäkin varmaan volttia heitti tuo toukkanen tuolla, kun tuntu että koko maha pyörii ja hytkyy. Ei tuntunu kovin kivalta se. Ja vei kyllä yöunetkin. Vaikka onhan se kiva että siellä liikettä on niin eipähän ainakaan luulis minkään olevan pielessä.
Mahantaputtelijoita ei vielä oo ollu, kun ei ole mahaakaan. Mut toivottavasti ei tulekaan. Oon aika tarkka rajoistani, ja varsinkin mahastani jos siellä vielä on pikku napero. Eli siihen ei kyllä vierailla oo lupa koskea. Tutut ja perhe on asia erikseen.
Vaunuasiaa on täällä pähkäilty ihan hulluna. Tuplat on ostettava, pitäs olla edulliset, pienikokoset, mutta tukevat ja hyvillä ominaisuuksilla. Saa nähä mistä mä tommoset ihmeet löydän. Uskomattoman vaikeeta. Yhen istuttavat kärryt oli paljon helpommat, kun ei tarvinnu niin sitä kokoa ajatella. Saa nyt nähdä mihin päädytään.
Semmosta tänne. Nyt heräs esikoinen, niin pitää rueta sitä hoitelemaan. Mukavaa masunkasvatusta kaikille
Lynien ja nana 19+4