Kiitoksia toukokuun pinosta!
Tervetuloa uusille ja onpas taas ollut ihanaa lukea teidän hyvistä ultrakuulumisista. Onnea vaan!
Karvoituksesta, mä oon kaamee apina jo valmiiksi, joten en oo huomannut karvan lisääntyneen. Tai itse asiassa kun viime viikolla vihdoin sain säärikarvat ajeltua ni nyt on kasvanut vasta hentoinen sänki takas, kun normitilanteessa ois jo pehkoa paikallaan
Voiko karvankasvu hidastua raskausaikana? Älkääkä välittäkö niistä mahakarvoista, mulla on niitäkin valmiiksi. Meiän suku on oikeesti varmaan suoraan apinoista
Oloani en oo tuntenut kovin
seksikkääksi. Ensin oli sitä pahoinvointia eikä oikein jaksanut muutenkaan kiinnittää huomiota ulkonäköönsä ja hiuksetkin rasvottu sekunnissa. Nyt naama kukkii edelleen eikä olo oo kovin hehkeä. Tuskin tuleekaan. No kyllä mä kivalta välillä näytän tuon mahani kanssa enkä koskaan oo ajatellut olevani seksikäs, joten miksi nyttenkään. Naurattaa vaan, kun odottavien äitien pitäis olla niin hehkuvia ja kauniita. Ei täällä päässä ruutua aineskaan.
Maha on kuulemma pieni ja onhan tuo aika. Anoppilassa vaan arvioivat, että hirveen pieni maha sulla siihen nähden, että oot puolivälissä! Itse en oikein osaa sanoa, on mulla mahaa mutta ei sitä mitenkään äärettömästi oo. Ja pidän sitä ihan hyvänä, kun tosiaan tässähän ollaan puolivälissä ni ei ois ehkä kiva, jos nyt jo ois ihan hirveen suuri maha. Kai mä jo raskaana olevalta näytän, ainakin ilman takkia
Miehen sisko taputti mun mahaa ja väitti, että sillä on samanlainen kumpu vaikkei se oo raskaana. Se oli kyllä vale mutta hymyilin vaan
Taputtelijoita ei luojan kiitos oo ollut vielä. No sukulaiset kyllä ja yks työkaveri mutta niille mä sen sallinkin. Mä olen tarkka omasta alueestani ja inhoan jo sitä, jos joku koskee ilman mun lupaa vaikka hiuksiin, tutumpikin. Oon jo aika paiseissa siitä, jos tuntemattomat alkaa taputella mahaa tuolla kylillä tai sellaiset ihmiset, joista en pidä. Voiko sanoa, että älä koske muhun? Ajatuskin jo yököttää.
Tekonimestä, meillä on toi nöpö kulkenut näissä internetin palstoilla ja pidän kirjaa "Nöpön odotus" mutta kyllä me taidetaan vauvaa kutsua aika monella muulla nimellä kuin nöpöllä
Mitään yhtä tiettyä ei sit kuitenkaan oo. Tyyppi, kakara ja ihan vaan vauva on aika suosikkeja, samoin perillinen, jonka lausun aina tietyllä äänenpainolla ja se on musta ittestä kovin huvittavaa, muista ei ehkä niinkään
Räpäkäksi kutsun sitä itsekseni aika paljon, juttelen siis vauvalle ääneen tälleen kun oon yksin kotona. Mutta rakkaalla lapsella on toki oltava monta nimeä jo alusta lähtien
Selkävaivoja on välillä. Mulla on selässä lievä skolioosi, jonka oon autuaasti unohtanut mainita neuvolassa mutta aloin itekseni miettiä, kuinkahan paljon se vaikuttaa raskauden aikana. Jos paljon joutuu olemaan jalkojen päällä ni selkä tuntuu jumiutuvan, samoin jo kauan on samassa asennossa. Yöt on katkonaisia joo, vessareissujen ja selän takia, kun ei oikein löytyis hyvää asentoa. Vielä on ihan hyvin pärjännyt kyllä.
Onko muita, joilla on skolioosi? Mä en itse asiassa oo ajatellut koko asiaa vuosiin, murrosiässä sitä syynättiin paljonkin mutta sittemmin itsekin unohdin koko asian.
Hyväntuulinen aamu, ehkä tekstistäkin huomaa
Pitäis alkaa pakkaamaan, haen tarmoa täältä
Tälle päivälle ois paljon tekemistä, kunhan sais aikaseks aloittaa...
Sannimarja ja nöpö 20+1