Heippa kaikille, ja tervetuloa uusille! :flower:
Me käytiin eilen siellä 4d-ultrassa, ja oli kyllä hieno kokemus! Ei harmita yhtään, että mentiin, niin kiva setä oli lääkäri, ja tarkkaan kuvaili pikkuista. Ja oli tosi kiva nähdä, että siellä on ihan oikean vauvan näköinen epeli tulossa :heart:
Meille lääkäri antoi aika varman
poikalupauksen! Minä olin vähän tytön kannalla tähän asti, vaikka mielessäni olen poikaa toivonut, kun tuntuu nuo tyttöneitsyet (horoskooppi siis
) olevan omanlaisiaan persoonia
Vaikka pääasia edelleen on se, että vauva on terve, ja pysyy kyydissä!
Meidän vaavi oli ottanut mukavan kasvuspurtin. Vastasi kooltaan viikkoa vanhempaa, mikä ei ihmetytä ollenkaan. Ja parempi niin päin, kuin että olisi koko ajan kovin pieni.. Tai ainakin itseä jotenkin helpottaa ajatus, että vauva alkaa kohta olla niin iso, että saattaa jo selvitä, jos vaikka sattuisi jotain.
Mitat meillä oli siis rv 21+6 pään ympärys 5.5cm, reisiluuu 3.99, olkavarsi 3.74, vatsanympärys17.79.. Ja painoarvio 535g
Eli ihan oikein hyvänkokoinen kaveri siellä on, ja potkut sen mukaisia. Ihan tuntuu välillä, että koko vatsa heilahtaa, kun lataa kaikinvoimin vatsanahkaan
Mutta oli todella hieno kokemus, suosittelen!
Me ei ajateltu kertoa muille kumpi olisi tulossa. Jotenkin se on kivempi pitää omana salaisuutena. Saa sitten nähdä, kuinka pitkään onnistutaan olemaan puhumatta mitään
Vielä liinoista ja repuista, ollaan mietitty mekin niitä, ja todettu että tulisi tarpeeseen. Ainut meillä on mietittävä se, että mikä ratkaisu olisi paras, meillä on miehen kanssa niin suuri kokoero, että voi olla hankalaa löytää molemmille sopivaa reppua, missä säädöt olisivat helposti muutettavissa.. Pitänee ostaa molemmille oma
mahantaputtelijoista oli ollut puhetta. Minua on taputeltu jo kohta kuukausi, johtunee siitä, että masu on jo taputeltavan kokoinen
Välillä tuntuu kiusalliselta, mutta suurin osa taputtelijoista on sellaisia luonteita, ja niin mukavia ja läheisiä tuttuja, että kovin hurjaa ahdistusta en vielä ole asian tiimoilta kokenut. Enemmän ehkä häiritsee se, että koko ajan päivitellään, olenko varma, että siellä on vain yksi, tai rv:t on oikein, tai mitenkä se nyt voi muka olla jo noin suuri yms. Minkä minä sille mahdan, että minun maha kasvaa, ja näkyy jo nyt suurena :ashamed: Painoa ei kuitenkaan ole tullut kuin 3.5kg, onneksi..
No, tulipas taas vuodatettua ja hehkutettua. Kaikille mammoille oikein mukavaa viikonloppua, ja masuasukeille hyviä vointeja!
Katrin ja mini *poks* 22+0!