Syyskuun tulokkaat 2010 **** Toukokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

Me ostettiin miehen kaa mulle puoliks yks koru äitienpäivälahjaksi :D :heart:

saatiin muuten tietää, että pikkunen poikahan se siellä minua potkii! :heart:
Ollaan niin onnellisia!! 26.5 on sit vielä 4D niin pääsee tarkastelee vauvaa vieläkin paremmin!

Lätäkkö ja pikkunen poikanen 21+0

JEE, nyt poksahti puoliväli! :D

Kantoliinoista: Meillä on pitkä puuvillainen kantoliina. Silloin kun esikoinen oli ihan pieni nyytti oli siinä hyvä ja tukeva kanniskella. Imurointikin sujui näpsäkästi vauvan nukkuessa siinä. Sitominen kyllä oli vähän haastavaa kun ei jousta niinkuin nuo trikoiset.

Ja kantorepuista: Meillä on baby björnin vanhempi versio ostin sen muistaakseni 3 eurolla kirppikseltä kun esikoinen oli pieni. Viihtyi siinä tosi hyvin kun sai olla kasvot meno suuntaan. Ihan pientä vauvaa en kyllä siihen olisi laittanut, mutta puolivuotiaalle se oli hyvä katselupaikka. Nyt meinataan hankkia Manduca, ergokin olisi ihan hyvä ja olen koittanut esikoisen kanssa molempia. Kaverin ergo oli lainassa lomamatkalla ja manducan vuokrasin viikoksi toiselle reissulle. Mutta manduca on mun ruumiin rakenteelle parempi ja tukevampi (olen tämmöinen roteva ja harteikas), lisäksi siinä voi kantaa jo ihan pientä vauvelia.

Ja ens tiistaina ois rakenneultra, ei malttas odottaa sitä!

terkuin minä ja Rosinarusina 20+0 Poksutipoks! :heart:

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!

Endotar, voimia ikävään tilanteeseen. On varmaan vaikea olla iloinen omasta raskaudesta, kun ympärillä tapahtuu ikäviä asioita. Toivottavasti kääntyisi parempaan päin vielä!

Äitienpäivänjuhlinnasta
kyseltiin, meillä siis esikoista odotellaan ja kovasti vihjailin siihen suuntaan, että mullekin kakkua sunnuntaina sänkyyn mutta ei kuulemma tuu tapahtumaan :D Mutta ehkä käydään syömässä kuitenkin. Tosin ollaan kumpikin alkavassa flunssassa, että ehkä huomenna vaan maataan ja pakataan kotona.

Sukupuolesta
ehdin jo kallistua sen puolelle, että tyttö tuolla mahassa köllii ihan varmana, joten oli tosi yllätys, kun ultraaja löysikin siltä vehkeet :D Oon iloinen pojasta, olisin toki iloinen kummastakin mutta jotenkin ajattelin, että ei me poikaa kumminkaan saada, kun monet muutkin on saaneet tytön. Oon siis kaikkea muuta kuin pettynyt enkä pettynyt olis tyttöönkään, en todellakaan.

Hyviä vointeja kaikille ja hyvää äitienpäivää myös :)

Sannimarja ja nöpönhöpö 20+6

Endotar on varmasti vaikea iloita omasta raskaudesta, kun ympärillä tapahtuu tollaisia :( Toivottavasti et kuitenkaan koe syyllisyyttä siitä, että teillä on mennyt kaikki hyvin. Voimia vaikeaan tilanteeseen! :hug:

Onnea lätäkkö ja sannimarja poikalupauksista! =)

Huomenna on sitten äitienpäivä. Saapa nähdä mitä mies on keksinyt =) Toivottavasti ymmärtää ainakin oma-aloitteisesti antaa mulle rauhan nukkua ens yönä, vaikka poika heräilisikin. Aamulla toivoisin tietysti aamupalaa sänkyyn, mutta kun minä herään aina aikaisemmin viikonloppuisin, niin ainakaan salaa ilman herätyskelloa ei kyllä mun yllättäminen onnistu :LOL: Mitään suurempaa lahjaa en odota, mutta jotain pientä muistamista kuitenkin.

Tänään tulee kavereita illanviettoon ja lätkäpeliä seuraamaan =) Syödään tortilloja ja ehkä vähän muitakin herkkuja, ja pidetään rennosti hauskaa =)

Ihanaa äitienpäivää kaikille äideille! :flower:

-dask ja typy 20+2

Hyvää äitienpäivää kaikille jo oleville sekä tuleville äideille!

Täällä kakku odottaa jääkaapissa päällystään, se on siis tuliaisena omalle äidilleni. Itse sain jo aamiaisella sacher-kakkua ja ihanan kortin "lapsilta". :heart:
Huomenna pääsenkin jo toisen kerran kurkkaamaan masuasukkia, kun rakenneultran uusinnan suorittaa lääkäri. Toivottavasti tällä kertaa olisi paremmat näkymät ja pikkuinen suostuisi näyttämään kaikki paikat suosiolla. :)

Epeti 20+6

Hyvää äitienpäivää kaikille!:)

Aamiainen tuli sänkyyn, kinuskikakkua ja kaakaota.:D Nyt pitäis alkaa laittaa mansikantaimet ruukkuihin ja siivotakin voisi, kun energiaa tuntuu olevan.:)

Ylihuomenna sitten se kauan odotettu rakenneultra, jännittää jo vähän. Jotenkin tuntuu, että kaikki on kunnossa, mutta sitten alkaa ajatella että nyt kun luulee kaiken olevan kunnossa, niin jotain pahaa sitten paljastuukin. :ashamed: Pöljä taidan olla.

Viettäkäähän oikein mukava äitienpäivä ja toivottavasti muualla on hieman parempi sää kuin täällä Oulussa!

Lahopää ja Tuhto 21+0 *poks!*

Ihanaa Äitienpäivää kaikille Äideille!
minä sain aamukaffeen sänkyyn ,mies laittoi ihanaa ruokaa,vielä laittaa toisen "kattauksen" myöhemmällä :) kohta kahville ja kakulle :heart:
huomenna onkin jälleen ultra... :/ ei jaksaisi ravata siellä enää,viimeksi supisteli 2 päivää tutkinmuksen jälkeen..ei kiva.

mie ja typy 23+6 :heart: :)

Hyvää äitienpäivää! :)

Täällä äitienpäivä otettu mukavasti vastaan. Aamupala tuotiin sänkyyn ja vaipanvaihtokin oli iskän homma tänäaamuna:).. Tää olikin mun ensimmäinen äitienpäivä. Melkeen vuoden sain minä ootella tätä ensimmäistä juhlistamista .. Mummilla käytiin myös ja nyt voi sanoa , että masu on nyt kyl tosi täynnä...:D

Masu ottanut muutenkin oikein spurtin tos kasvussaan. Mitenhän iso siitä oikein tulee ;). On selkeesti isompi näil viikoil kun ensimmäises raskaudessa... Potkuja mukavasti tuntuu ja näkyy jo päältäpäinkin :)...

Mutta nauttikaa vielä äitienpäivästä !

primrose 23+4

Hyvää äitienpäivää! :flower:

Minä en saanut vielä valmista aamiaista, sen aika on ensi vuonna. Sain kuitenkin nukkua pitkään, mies käytti koiran aamulla. Ja sain tietty kovasti hellimistä heti kun jaksoin silmäni avata :D

Sikäli kyllä ikävä päivä, että mies lähti taas viikon työreissulle... Mut mää osaan jo asennoitua näihin viikkoihin, likkaenergialla jyrätään (koirakin on tyttö) :LOL:

Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista, ja onnea ja malttia myös niille joilla on se etappi ensi viikolla =)

Kasvatelkaapas masujanne!
Shuri ja Onni-Ilona 23+0 ja poks poks taas :D

Hyvää äitienpäivää kaikille!! :flower:
Mistäs täällä onkaan ollu puhe...?Mahakarvoista vissiin ainakin oli :LOL: Meikäläinenkin kuuluu tähän apinakastiin,että on jo ennen raskautta ollut jonkin verran karvoja ja nyt tuntuu kyllä lisääntyneen.Ei välttämättä mitään kivaa... :/
Raskausarpia,mulle on tullut edellisissä raskauksissa lantioille ihan loppuraskaudessa ja aika vaaleita ovat olleet.Mahassa ei oo yhtään...Ans kattoo tuleeko nyt.Mitenkään kummallisesti en oo mahaa rasvaillu,lähinnä suihkun jälkeen silloin kun muistan.
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!! :heart:
Ja hali kaikille,joilla on lähipiirissä tai muuten ikäviä uutisia. :hug:
Mulla on rakenneultra vasta 20.5 ja sinne on pitkä aika.Ja ve kyllä jännittää,ihan eri tavalla kuin edellisissä raskauksissa.Vaikka ei ole mitään kummemmin tunnetta,että jokin ois vialla,mutta jännittää vaan.

Päivän jatkoja kaikille!!Jee,puoliväli saavutettu!!

T.Heppuli ja kettu 20+0

Hyvää äitienpäivää kaikille äiteille :heart: :flower:

Meillä tytöt olivat arkarrelleet kortit. Esikoisen luomus esitti mörköä :) . Mies oli oikein kunnostautunut lahjan ostossa ja sain lahjaksi lempi kirjailijani uuden kirjan. Tiedän, että lahja on aiheuttanut hänelle paljon päänvaivaa. Aamupalan sain valmiina, mutta keittiöön kuten halusinkin.

Ilta onkin mennyt maatessa, kun supparit vaivanneet. Seistessä tulee myös tosi voimakas paineen tuntu alapäähän. Limaista vuotoa myös taas jonkin verran enemmän. Vielä 1½ viikkoa seuraavaan neuvolaan. Pitää nyt katsoa mihin tämä olo johtaa ja siirtää käyntiä aiemmaksi, jos tuntuu tarpeelliselle.
-Poni 21+5

Huomenta!

Äitienpäivänä odotti kahvit valmiina heti herättyä. Mies ei itse juo kahvia, mutta oli osaanut keittää... :) Lahjankin sain, sen paljon toivomani uuden kameran. Nyt passaa taas kuvailla!

Raskaus on puolivälissä ja olo on alkanut tuntuakin siltä, että raskaana ollaan. Masu ei ole mielestäni iso, mutta silti kumartelu ei tunnu kivalta. Eilen lenkillä tuli ekan kerran mahan sivuun se vanha tuttu pistävä kipu. Ligamentit venyy vissiin. Sama homma oli esikoistakin odottaessa. Myös paineen tuntua on tuntunut alhaalla jo jonkin aikaa. Olen rakenteeltani ilm. sen mallinen, että vauvat asustelee tuolla miun sisällä ja kovinkin syvällä lantiossa. Neuvolan terkkari veikkasi että se tekee sitä paineen tuntua. Neuvolassa oli kaikki ok, verenpaine kohillaan, rautaa saan kuulemma aloitella. Sydänäänet kuului täsmälleen samasta paikkaa kun velipojalla <3. Liikkeet tuntuvat koko ajan selvemmin, mikä on ihanaa.

Ultra olisi -ensi viikolla! Ohoh. Niin se aika vaan kuluu :) Tällä viikolla ollaankin reissussa, ihan risteilylle lähdetään, 1 yö Tukholmassa. Eka pidempi reissu esikon kanssa, Tähän asti ollaan lähinnä mummolassa vierailtu :) KOira lähtee hoitoon jo tänään. Kasvattajalle menee ja silti meitä molempia miehen kanssa "herkistää". Ollaan vissiin tosi huonoja laittamaan näitä meidän lapsosia hoitoon :LOL: Koira oli hoidossa viimeksi 2,5 vuotta sitten. Samassa paikassa silloinkin ja hyvin meni. Pitää vaan sitä miettiä. Ja voihan sillä olla siellä kivaakin, tyttöystävän kanssa pääsee tarhaan. Oikein muotovalio-neiti ;)

Papupata & Pikkis 20+1

Alkuperäinen kirjoittaja menninkäistyttö:
Jeij. Huomenna rakenneultra. Jänskättää. Sukupuoli aiotaan kysyä. Pitää toivoa, että pikkuinen ei istuskelisi jalat ristissä :) .

menninkäistyttö & rääpäle 21+0
Samoissa ajatuksissa mennään! Mulla tosin ultra tunnin päästä!
Tiputtelen täällä tavaroita, ku jännittää... ;D

Lara- ja Nuna rv20+4

Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Alkuperäinen kirjoittaja menninkäistyttö:
Jeij. Huomenna rakenneultra. Jänskättää. Sukupuoli aiotaan kysyä. Pitää toivoa, että pikkuinen ei istuskelisi jalat ristissä :) .

menninkäistyttö & rääpäle 21+0
Samoissa ajatuksissa mennään! Mulla tosin ultra tunnin päästä!
Tiputtelen täällä tavaroita, ku jännittää... ;D

Lara- ja Nuna rv20+4
Samat ajatukset täälläkin, huomista odotellessa. Eipä viime yön uniin paljoa muuta mahtunutkaan.:D Tsemppiä ultraan Lara-!

Täälläkin äitienpäivä meni ihan mukavasti =) Sain aamupalan sänkyyn, yllättämään mies ei kyllä onnistunut, minkä kyllä tiesinkin etukäteen. Mutta sainpa jatkaa unia, kun mies hoiti pojan aamutoimet ja teki mulle aamupalan =) Lahjaksi sain Benettonin kylpytakin, kun mun vanha on jo aika kulahtanut :ashamed: En ollut osannut toivoa uutta kylpytakkia, mutta mies on ilmeisesti pistänyt merkille, että se olisi ehkä tarpeen :LOL:
Anoppilassa käytiin sitten lounaalla ja päiväkahvilla ja ilta oltiin ihan kotosalla vaan. Mun äiti tulee huomenna vasta reissusta, niin ei tarvinnut molemmissa paikoissa käydä. Varmaan ensi viikonloppuna käydään sitten moikkaamassa sitä.

Kovin sateiselta näyttää tämän viikon alku, toivottavasti se tosta kirkastuu, ostettiin nimittäin kaasugrilli lauantaina! =) Meillä on kyllä ollutkin grillikatos, jossa on puuhella ja toisella puolella pystyy grillaamaan avotulella, mutta on kaasugrilli kyllä paljon näppärämpi! Aion laitella sillä ihan arkiruokaakin, jos säät vaan sallii =) Grillatut kasvikset ja liha on kyllä niin namia!

Mukavaa viikkoa kaikille, etenkin niille, joilla on ultra! =)

-dask ja typy 20+4

Mullakin huomenna ultra... Toivottavasti näkyy kumpi siellä köllii :heart:
Mies ei pääse, joutu just nyt työmatkalle :'(
Mutta otan sitten pojat mukaan niin näkee neki pikkuveljen tai -siskon :)
Ja matkaseuraksi ( ja ehkä ultraanki mukaan) otan anopin, kun ei huvita yksin ajella 100 km suuntaansa...

Hyväsetti ja Pöpö 20+6

Moikka!

Täälläkin äitienpäivä sujui hienosti. Mies antoi mun nukkua pitkään, tosin lapset kävivät vähän väliä kurkkimassa joko äiti herää. :LOL: Aamupala odotti valmiina pöydässä, lapset antoivat ruusukimpun ja lahjaksi sain hemmottelusetin saunaan sekä arpoja ja suklaata. Mutta isoin yllätys oli se että mies teki mulle ruokaa. :D Näiden kahdeksan vuoden aikana kun ollaan yhdessä oltu, voi miehen tekemät ruoat laskea sormilla, :D joten yllätys oli kyllä melkoinen. Ja ruoka oli tosi hyvää. =) Syömisen jälkeen tehtiin kyläilyreissut mun mummille sekä molempien vanhemmille ja joka paikassa oli kakkua tarjolla, että kyllä nyt on herkuteltu. :D

Onnea kaikille joilla ultra lähipäivinä!

marza ja onnianni rv 19+3

Meillä huomenna neuvola, hirvittää itseäni taas tuo painonnousu. Jotenkin se oma paino on niin henk.koht asia minulle, että on tosi epämukavaa mennä siihen vaa'alle. Ennestään kun on muutama kilo ylimääräistä ja nyt tullut jo yli 6 kg painoa :ashamed:
Minkäs teet, kun ei ole itsehillintää ja tulee välillä herkuteltua.

Mousse 23+1

Yhteistyössä