Hakutulokset

  1. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Huomenta.. Täällä koettiin eilen autuuden tunteita kun velipoika kävi painelemassa selkää.. Selkäni oli hetken aikaa kunnossa ja sain kävellä kuin ikäiseni kuuluukin. Tähän asti olen kävelly siis samalla tyylillä kuin 80v mummeli. Noh, ei sitä iloa kauaa jatkunut, mutta olipahan hetken aikaa...
  2. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Ei ole huolta, en synnytä tänään.. :kieh: ;) Eilen olin jo tosiaan sitä mieltä että käyn synnärillä tarkistuttamassa tilannetta, mutta kun mitään ei tapahdu niin mitäpä sitä turhaan. Yöllä alamaha oli aivan järjettömän tulipalon kohteena, mutta eipä muuta. Alkuyöstä närästi aivan järjettömästi...
  3. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Tuossa mietin yöllä että pitäiskö mennä näytille, ku oikeasti pelottaa että tämä syntyy kotiin.. :( Pitänee seurailla vielä tilannetta ja kattoa josko illalla sitten käypi synnärillä vauhtimutkan. Just tuossa ystävän kanssa juttelin ja hänkin jännittää että joutuuko kätilöksi, kuitenkin minulla...
  4. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Ahaa.. Nämä on kyllä aikas huonot nämä uudet sivut.. En tykkää. :kieh: Onhan tuo hyvä että laitetaan kuntoon ja helpompaa se on nyt pienempänä. Säälittää vaan kun joudutaan repimään hampaita pois, on kerta perinyt äidiltään sellaiset hampaat joita ei saa ite pois, ei vaan lähde lenkkumaan...
  5. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Hitsin pimpulat kun oli tuossa joku hetki sitten hyvän tuntoinen maha.. Aloin sitten imuroimaan ja pesemään vessat että josko siitä intoutus supisteleen ja päästäisiin lähtemään laitokselle, niin mitä sitä *piiiip*. Ärsyttävää tälläinen kiusoittelu! :kieh: Hammaslääkärireissu meni oikein...
  6. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Yllättävän hyvin pääsin sängystä ylös aamulla, vaikka illalla epäilin toista. Tosiaan minulla tässä raskaudessa on alkanu nivuset menemään ihan jumiin. Ihmeellistä.. :confused: Ja tuosta että jaksaisin olla kunnon vaimo, voi olla montaa erimieltä.. :p Minulla alkoi jännittään sinun...
  7. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Mitä ihmettä täällä tosiaan on tapahtunut.. : / Noh, kai tähänkin tottuu.. Minulle kyllä passaa tuo joukkoryntäys sairaaloihin tuona päivänä, mutta en pistä hanttiin vaikka pääsisin aikaisemminkin.. ;) Olin hyvin reippaana tänään ja kävelin kahden pienimmän kanssa noin 6km lenkin...
  8. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Nou hätä riemu, älä unohda pulliani. :laugh: Ja mies joutu lähtemään tänä aamuna töihin, eli ei tuottanu lauantain raha-anomus toivottua tulosta. :( Noh, josko ens lauantaina sitten. On kyllä todella hurjan kuulosta tuo sinun turvotus. Minusta tuntuu että sinä olet se seuraava joka saa...
  9. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Huomenta. :headwall: ja sitä rataa... :headwall: Angel Eyes ei ole kokemusta rentoutuslevyistä. Olen kokenut omalla kohdallani että salissa täytyy olla täysin hiljaista, jotta pystyn keskittymään vaan hengittämiseen. Paljonkon sinulla on jo viikkoja? Joko synnytys häämöttää likellä...
  10. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Minäkö asuisin täällä koneella.. :ashamed: Hyvä että on hyvät mielikuvat minun pullista.. :laugh: Ja joo, kyllä niistä ihan syötäviä tuli. =) Teillä kuulostaa siellä olevan aivan paratiisi kun on uunitkin ulkona. Me täällä miehen kanssa haaveillaan, josko joskus saataisiin sellainen...
  11. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Toivottavasti Feeniksillä nuo vaivat loppuisi kun vauva on ulkona! Kuulostaa kyllä todella raskaalta raskaudelta. :hug: Ei ole enää pitkä aika. :heart:
  12. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    riemu on teillä kyllä siellä kelit kohdallaan.. Oletko ennen ollu kesällä ja helteillä raskaana? Minulle tämä on ensimmäinen (ja viimeinen) kerta, kaikki aikaisemmat ovat olleet talvivauvoja joten en kesän helteistä ole joutunut kärsimään. Sulla on kyllä ihana mies kun vartavasten lähtee...
  13. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Huomenta. Voisit jakaa tuota reippailua tännekinpäin riemu, koska minä en taas ole koko kesänä saanu pestyä ikkunoita ja olisi jo korkea aikakin.. Noh, näkee noista vielä läpi juuri ja juuri, eli odotellaan sitä innostusta vielä joku tovi.. :whistle: :laugh: Hyvät oli varmasti...
  14. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    riemu, heti tuli morkkis kun olin tuon kirjoittanut.. En tosiaan halua nauraa sille että yöllisiä harrastuksia ette ole päässeet harrastamaan. :ashamed: Sinulla on vain todella ihana ja elävä tapa kirjoittaa. Toivottavasti ymmärrät mitä yritän hakea takaa.. =)
  15. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Kiitos, piristät päivääni kun olet noin sanavalmis ihminen!! :heart: :laugh: Vai että neitseellisen synnytyksen aiot kokea.. :laugh: Minusta tuntuu että tämä perjantai on jo osaltani menny, koska en minä kuitenkaan päivällä lähde.. Eli viikko taas pitäisi jaksaa odottaa.. ;) miia...
  16. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Täällä ollaan.. :headwall: Taas kamala yö takana.. :headwall: Miksihän tämä tälläin kiusaa minua että käyttää supistuksia, mutta sitten lopettaa? Ja ei nämä sinällään mitään harjoituksia enää ole, yölläkin piti ottaa jo panadolia kipuun (en siis kovin herkästi ota mitään lääkettä ) Sitten...
  17. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Feeniks kiitos kysymästä, päivä meni yllättävän hyvin, mitä nyt iltapäivästä tuntui että nukahdan seisaalleen. Sinulla on ollu rankka yö. :( Saatko päivällä otettua nokosia tai muuten levähdettyä? Täällä tuli eilen käytyä saunassa ja totesin sen olevan minulle enemmän unilääkettä ennemmin...
  18. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Täällä vielä.. :wave: Yö oli taas jotain aivan uskomatonta, neljältä muistan kattoneeni vielä kelloa ja hiukan ennen seitsemää ylös. Mahtava päivä tiedossa.. :kieh: Yöllä supistuksia taas tuli, mutta väli oli pitkä. Mutta tekihän se lääkäri tosiaankin kunnon sisätutkimuksen.. :x Voi tätä...
  19. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Tsemppiä riemulle!!! :flower: Sulla on kyllä jo hyvänkokoinen maha. Kävin tänään aamulla neuvolassa ja sieltä sitten sain lähetteen äitipolille koska vauvan syke oli turhan korkea. Ensimmäistä käyrää kun ajettiin niin vauvan syke oli välillä päälle 200, mutta toisella käyräkerralla vauva...
  20. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Täällä alkaa olla jakomielitautinen olo.. :laugh: Nyt taas olen sitä mieltä että mitäpä tässä, kyllä tämä vauva sitten joskus tulee ulos. :heart: Pitäsköhän lähteä jollekkin jutteleen näistä mielialanvaihteluista.. ;) Noh, josko tämän vielä sallisi itselleen. Taas omanapaisesti juttua...

Yhteistyössä