Me10 kateellisia kakkiaisia ovat. Inhottavia ja myrkyllisiä. Niitä on maailma pullollaan. Ei todellakaan kannata uhrata ajatustakaan tuollaisille kakkapökäleille. Tottakai semmoisesta mielensä pahoittaa. Minä ainakin olen rutkuttanut täällä aina jostain ja aijon jatkossakin valittaa jos aihetta on. Mutta tän palstan mammat onkin kaikki järkevää sakkia. Tai no välillä saattaa viirata, mutta ei sitä ilkeeks ruveta täällä kukaan.
Tellu Näinhän se on. Just äsken mietin että mitenköhän ne pärjää. Tänne tulee itseasiassa anoppi ja voi olla että se vähän on sormi suussa noitten kouluihin ja harrastuksiin kuskaamisen kanssa. Viikonloppu olis tosiaan hyvä aika synnyttää.
Kävin lekurissa :| istukka ei ole siirtynyt. On itseasiassa aika tosi huonosti ja veren syöksyn vaara on melko suuri. En saa tehdä enää yhtään mitään. Ei kivaa, koska en halua riskeerata vauvan henkeä, enkä omaa, mutta mun on pakko tehdä miljoonaa asiaa vaikka osan karsisikin pois. Kyllähän te sen tiedätte. Millä sitä talo pysyy pystyssä jos äiti lopettaa hommansa. Isä tulee illalla aika myöhään kotiin.
Ens tiistaina menen sairaalaan ja jos on tosi huonosti niin leikataan ensi viikolla, mutta luultavasti ja toivottavasti voidaan ainakin kolme viikkoa vielä odottaa. Nythän on vasta 35+2. Tyttö on kyllä onneksi hyvän kokoinen. Kolme kiloinen jo. =)
Ja taas rutkutin :kieh:
Ainiin, mitä mä teen??? Katkasenko samalla piuhat vaiko en. Siinä vasta pulma. Se pitäis nyt päättää ja täyttää se paperi valmiiksi. En kyllä halua lisää lapsiakaan, mutta jotenkin tuo on kova paikka.
Tellu oletkos sinä tekemässä sen? mitkä on fiilikset?
Hottis onnea tyttölupauksesta :heart:
Neitim Voihan himpula sentään :/ Pikaista toipumista :hug:
*muoks*
Feeniks , ei sille kädelle mitään tehdä ennen kuin halvaantuu
Joten, eiköhän tuo lähenevä synnytys sitten korjaa tilanteen. Vihuliainen vaiva kyllä
ja ihanaa että olet saanut vähän nukuttuakin.
muiskis