KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

Sen verran omaa napaa,että on niin epätodellista.koulut alkoi ja esikoulu.mies vei pikku tytöt puistoon ja vauva tässä tissillä vaan tuoksuu ja tuhisee,on niin hiljaista :heart: ihmeellistä =)
 
Morjensta,

Riemun käsikipeydet kuulostavat kamalilta -toivottavasti lääkärillä olisi tänään jo siihen edes jotain helpotusta -ja toivon sen istukan sijainnin fiksuuntumista myöskin!

Me10, ymmärrän hyvin arjen kummalisuudentunteen: meillä lähti tänään ulos ovesta eskarilainen, kakkos-,vitos-, ja kutosluokkalaiset ja kanssani on vielä pari tuntia vain tuo kuopus 1v8kk. Sellainen peukalonpyöritysolo täällä! Kun vielä sain nuttuakin melkein 6h yöllä (kolmella vessareissulla vain), on kummasti virtaakin.

Tellu: 200% todennäköisyydellä ei tule pullia tännekään enää, ei milloinkaan. Minun raskauteni ovat pian läpikäyty iäksi onneksi. Mutta minne siirrymmekin, tulen mukaan. Itse tykkäisin enemmän yksityisemmistä jutusteluista.
tuo tarjontasi ei kuulosta ollenkaan kivalta!
Millainen päästäsi tuli kampaajalla?
Feenikslintunen 37+3
 
Me10 tuollaisista tyhjän toimittajista jotka haluaa mollata toisia, niin ei kyllä kannata välittää. Ymmärrän että tuntuu pahalta jos joku alkaa haukkumaan tms. mutta hällä itsellään ei taida kaikki olla kotona. Mitäs muuta varten tälläiset palstat on kuin että saa avautua ilman huolia. Jos jotakuta vaivaa toisen sanomiset tai tekemiset niin onko pakko lukea?

Aamulla mietin ihan samaa että taitaa olla huomenna kuitenkin hyvin outoa kun ei ole kuin kaksi pienintä kotona. Voi olla kanssa sellaista peukalonpyöritystä aluksi.. :LOL: Ja tuossa kun luin oman viestini uudelleen niin tulipas tosi fiksu olo.. Kuka muukaan täällä arkea pyörittäisi kuin minä koska isäntä on töissä. :LOL:

Feeniks onpa hyvä että sait nukuttua. Toivottavasti jatkossakin menisi samallalailla. Ja kiitos kysymästä, päästäni tuli mielestäni oikein kiva. Minulla on ollut monta vuotta pitkät hiukset ja nyt kesän alussa otin ja leikkasin lyhyeksi. Ensimmäinen leikkaus ei mieltäni kamalasti tyydyttänyt, mutta nyt kun kävin uudelleen "parsittavana" niin tuli oikein simpsakka kampaus. =)

 
Heipsan taas pitkästä aikaa!

Olette kirjoittaneet ihan kauhean paljon, muutama päivä koneelta pois niin ihan meinaa tipahtaa kärryiltä...

Neitim, Onnea tyttösestä

Me10, minä törmäsin tuohon rutkuttajaan josta mainitisit. Ajattelin jo silloin että normaalissa elämässä harvemmat kehtaa tulla sanomaan suoraan mitään ja täällä palstalla näköjään nuo "selkärangattomimmat" kirjaantumattomina arvostelevat muiden kirjoittamisia. Kyllähän se elämä vain niin menee että kaikilla ei kaikki mene kuin elokuvissa, ei edes raskaudessa vaikka niin positiivinen asia onkin.

Toivottavasti et kuitenkaan jätä meitä, minusta kirjoituksiasi on ollut kiva lukea, mitäpä sitä asioita kaunistelemaan jos niinkseen on. Vaihtakoon sivustoa ne keitä häiritsee elämän todellisuus.

Juu, tulipas paasattua :LOL: , sama meno jatkuu näköjään kun kotona aamulla. Meillä koulu alkaa ylihuomenna ja lapsia piti patistaa laittamaan paikat ojennukseen ja pyykit järjestykseen. Ei sekään mennyt perille yhdellä pyynnöllä vaan piti oikein korottaa ääntä niin että naapuritkin varmaan kuuli. Minä ainaskin odotan koulun alkua kuin kuuta nousevaa, lapsista en tiedä niinkään.

Raskaus sujuu mallikkaasti ilman suurempia vaivoja. 4D-ultrassa käyty ja tyttö varmistui tulevaksi. liikkeet tuntuu nyt selvästi ja vauvan painoarvio oli n.700g. viikkoja nyt 25+5.
Ihana että tänään vähän viileämpi päivä, helteet tuntui jo aika painostavilta. Tänne meille luvattu viikonlopuksi tosin jälleen +29. No hieno kesä kuitenkin =)

Vai että uusia pullia - no jaa miksei :D mies vois hiukan haukkoa henkeä jos tämän näkis ;)
Mutta, Never Say Never

Hauskaa päivän jatkoa ja mä menen nyt oikasemaan itseni sohvalle siksi hetkeksi kun talo taas täyttyy kiljukauloista :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Me10:
Voimia kovasti kaikille loppusuoralaisille! :hug:
Ja pahoinvoinnin kanssa kärvisteleville :hug:

Neitim:lle tätäkin kautta onnea tyttärestä :heart:
Miten sulla on mennyt toipuminen leikkauksesta??
Kirjoittelinkin jo vointia tuonne elokuisiin ...
Eipä ole kauhean huikeaa ollut tuo leikkauksesta toipuminen ... Juuri kun tuntuu että virtaa löytyy ja tulee tehtyä edes hieman jotain enemmän (tehdä ruokaa , tiskattua yms.) niin eiköhän sitten otetakin kipuja ja takapakkia ... huoh .. ja nyt on luultavasti sitten vielä sisäinen verenpurkauma tullut tohon sektiohaavan yläpuolelle ja sitä nyt seuraillaan :'(
Tällä hetkellä taas keskitytään enemmän tähän toipumiseen ja vauvan hoitoon ja noi isommat lapset jää täysin isännän hoidettaviksi !

neitim
 
Me10 kateellisia kakkiaisia ovat. Inhottavia ja myrkyllisiä. Niitä on maailma pullollaan. Ei todellakaan kannata uhrata ajatustakaan tuollaisille kakkapökäleille. Tottakai semmoisesta mielensä pahoittaa. Minä ainakin olen rutkuttanut täällä aina jostain ja aijon jatkossakin valittaa jos aihetta on. Mutta tän palstan mammat onkin kaikki järkevää sakkia. Tai no välillä saattaa viirata, mutta ei sitä ilkeeks ruveta täällä kukaan.

Tellu Näinhän se on. Just äsken mietin että mitenköhän ne pärjää. Tänne tulee itseasiassa anoppi ja voi olla että se vähän on sormi suussa noitten kouluihin ja harrastuksiin kuskaamisen kanssa. Viikonloppu olis tosiaan hyvä aika synnyttää.

Kävin lekurissa :| istukka ei ole siirtynyt. On itseasiassa aika tosi huonosti ja veren syöksyn vaara on melko suuri. En saa tehdä enää yhtään mitään. Ei kivaa, koska en halua riskeerata vauvan henkeä, enkä omaa, mutta mun on pakko tehdä miljoonaa asiaa vaikka osan karsisikin pois. Kyllähän te sen tiedätte. Millä sitä talo pysyy pystyssä jos äiti lopettaa hommansa. Isä tulee illalla aika myöhään kotiin.
Ens tiistaina menen sairaalaan ja jos on tosi huonosti niin leikataan ensi viikolla, mutta luultavasti ja toivottavasti voidaan ainakin kolme viikkoa vielä odottaa. Nythän on vasta 35+2. Tyttö on kyllä onneksi hyvän kokoinen. Kolme kiloinen jo. =)

Ja taas rutkutin :kieh:

Ainiin, mitä mä teen??? Katkasenko samalla piuhat vaiko en. Siinä vasta pulma. Se pitäis nyt päättää ja täyttää se paperi valmiiksi. En kyllä halua lisää lapsiakaan, mutta jotenkin tuo on kova paikka. Tellu oletkos sinä tekemässä sen? mitkä on fiilikset?

Hottis onnea tyttölupauksesta :heart:

Neitim Voihan himpula sentään :/ Pikaista toipumista :hug:

*muoks* Feeniks , ei sille kädelle mitään tehdä ennen kuin halvaantuu :eek:
Joten, eiköhän tuo lähenevä synnytys sitten korjaa tilanteen. Vihuliainen vaiva kyllä :whistle: ja ihanaa että olet saanut vähän nukuttuakin.

muiskis
 
Kiitti teille sanoista :hug:
Pahan mielen kyllä sain vaikka tiedän ettei olisi pitänyt moisista pahoittaa.Eniten alkoi nyrpiä ne viestit joissa pohdittiin syytä monelle lapselle.....

Vaan kuten omalla kohdalla tuli huomattua,ei ne raskaudet mene aina hyvin,vaivatta(tämä raskaus oli kyllä extra paljon täynnä kaikkea kummaa ja kiusallista ja kivuliasta)!Ja ajattelin että tänne voin valittaa,eipä sitä kaikkea tule läheisilleen purnattua :saint:

Siltikään en voi olla ajattelematta,etteikö olisi mahdollista vielä joskus,on vauvat ja lapset niin ihania :saint:

Mutta ei nyt pariin vuoteen sentään,nyt annetaan kropalle aikaa tointua koettelemuksista!!

Neitim,voi rähmä sitä sektio arpea :hug: Toivottavasti nyt lähtee paranemaan pian!

HotMilk miten sunkin viikot voi olla jo noin pitkällä??? =) Onnittelut tytön johdosta :heart:

Vauvapuolelle voisi tietenkin pinon perustaa,onko joku innokas ja ahkera?Jos mä sitten uskallan jatkaa kirjoittelua! ;)
Me10 ja F 1vko 5 päivää :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja riemu:
Ainiin, mitä mä teen??? Katkasenko samalla piuhat vaiko en. Siinä vasta pulma. Se pitäis nyt päättää ja täyttää se paperi valmiiksi. En kyllä halua lisää lapsiakaan, mutta jotenkin tuo on kova paikka. Tellu oletkos sinä tekemässä sen? mitkä on fiilikset?
Joo, minä olen tekemässä tuon sterilisaation, mutta täälläpäin menee melkeenpä vuosi ennen kuin sen saan.. :kieh: Ja jännä ettei mihinkään papereihinkaan sitä voitu kirjata että jos ainai joutuisin leikkaukseen niin sillä samalla mahan aukaisulla olisi voitu homma hoitaa. Niin ja hyvillä fiiliksillä olen menossa operaatioon sitten joskus. Kyllä meidän lapset on nimittäin tässä. :heart:

Tuosta rutkuttamisesta (ihana sana! :LOL: ) ihmettelen suuresti ettei sitä saisi muka tehdä tälläisellä palstalla varsinkaan? Ja minua on kanssa kummaksuttanu saamani kommentit jossa sanotaan minun olevan jo niin konkari että esim. osaan ennustaa sekunnilleen millon vauva tulee ulos tms. En siis muka voisi valittaa mistään koska tiedän kaiken kuuluvaan raskauteen tms. Mutta kokemuksen rintaäänellä, ainakin tämä emäntä voi sanoa että raskaudet on kaikki hyvin erilaisia ja mitä enempi niitä on niin sen vaikeampaa se on. Siis ihan se tunnepuolikin koska tietää mitä voi menettääkin. Toivottavasti joku edes otti jotain selkoa tuosta tekstistä.. :LOL: :ashamed: Ja nyt minä rutkutin.. :LOL:

riemu hui, sullahan on siellä jännät paikat! :heart: Ja hyvän kokoinen typykkä jo on. :heart:

neitim toivottavasti haavasi alkaisi pian paranemaan! :hug:

Ruoan laittoon mänee hän.. :wave:
 
Me10, niin ne vaan viikot vierii - kohta on meilläkin käärö sylissä. Miten teidän pikkuinen on voinnut ja miten sisarukset ovat vastaanottaneet uuden tulokkaan?

Riemu, kuulostaapa ikävältä tuo sinun istukkasi. Nykyisen teknologian aikana voi olla kiitollinen että tuokin selvisi ajoissa ja siihen voidaan varautua - eikä esim saunanlauteilla, kuten ennen vanhaan. Jos vauva sitten ensi viikolla syntyy niin ainakin painoa on hyvin =)

[/b]Neitim:lle pikaista toipumista :hug:

Pikku-sählääjät tulivat säätämään, pakko mennä siis :wave:
 
riemu otahan rauhallisesti nyt todellakin ettei sinulle tai vauvalle satu mitään. Ne kotityöt kyllä odottaa tekijäänsä.

Täällä on ollut tämä päivä yllättävän hyvä, olen ollut oikein positiivisella tuulella, ihan itteänikin säikäytän.. :LOL: Noh, kai tämä on jotain tasotusta kun eilen oli taas ihan toisenlainen päivä. Minulle muuten nuo poppaskonstit synnytyksen käynnistämiseen ei muuten tehoa, nimittäin eilen tuli saunottua kunnolla ja yön pimeinä tunteina peittojakin heiluteltua niin johan nukuin hyvin yöni. En muistakaan millon viimeksi olisin noin sikeästi ja pitkäkestoisesti nukkunutkaan.. :LOL:

Siinäpä taas omanapaisesti juttua, nyt sohvalle pikkaseksi hetkeksi levähtään kun 2 pienimmäistä on päiväunilla ja vanhimmat kavereiden kanssa luuhuamassa. :wave:

Tellu30 37+1
 
Yritän ottaa vähän rauhallisemmin juu, mutta kauhee draivi olis päällä. Pesän laittoa ja siivousta.. Mä olen kerrankin saanut jonkun pitempikestoisen siivous hulluuden :snotty:

Ei kai siihen auta poppaskonstit. Tai tierä sitten...
Tuota peiton heilutus konstia kaiholla kaipaan. Meillä on viime kerralla peitot heiluneet ihan alkuraskaudesta. (kiinnostaa varmaan kaikkia ) :ashamed: Tuli niin kaamee pahoinvointi, ettei voinut ja sitten alkoi istukka vuotamaan verta, että se kiellettiin. Mies raukka, se kun tykkää siitä toimenpiteestä kovin. No, onhan niitä tietysti muitakin keinoja pitää mies tyytyväisenä, niin kuin kunnon vaimon kuuluukin :kieh: mutta eihän sitä aina jaksa... :snotty:

Hottis :D joo, onneksi ei saunassa tarvii synnyttää. Huhhuh. Se oliskin sitten menoa kumpaisellakin :eek:

Mä mietinkin sitä että haluaisin sen mun vaavin jo pois turvaan sieltä vaarallisesta kohdusta. Mielummin muutama viikko liian aikaisin kuin lopullisesti liian myöhään. Ja näillä viikoilla mulla syntyikin toinen poika ja toinen viikkoa myöhemmin ja hyvin meni kaikinpuolin.

Vielä omaa napaa TAAS sen verran että sain äsken mahtavan vaippakuorman amerikasta (siis tilasin, en saanut :D ) Nyt on kyllä vaippoja kuin pienessä kaupassa. Ihanaaaa :heart: :heart:

toivottavasti Tellun positiivinen päivä jatkuu ja muillekkin samaa toivotan.

:wave:
 
Vauvapino B)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1812941#m21702306

Tulkaa sitten sinnepäin :D

Tsemppiä Riemu :hug:

Missä Feenix? ;)

Tellulle voimia :hug:

Meillä ollaan jo 2 viikkoa "vanhoja" :heart: Huomenna olisi laskettuaika :whistle:

Isommat on ottaaneet nuorimman fantastisesti vastaan,ei mustasukkaisuutta tai mitään =)
Tää 1v8kk pussaa ja hellii vauvaa,samoin kaikki isommat :heart:
 
me10 sinä se reippaana flikkana sait vauvapinonkin aikaseks. Kiitoksia =) ja mukavaa että vauvan ja muun pesueen kanssa menee ihanasti =)

Tämä riemu menee nyt hakemaan lapsia ruokkikselle, että saa taas viedä ne takasin kouluun. Voitteko kuvitella että meijän pienellä ekaluokkalaisella on tänään puoli viiteen koulua. Aika epistä noin pienelle.
 
riemu onpas siellä kyllä pitkä päivä ekaluokkalaisella. :eek:

Missähän tosiaan Feeniks on???

me10 kiitosta pinosta vauvapuolelle, josko sitä tässä jossain vaiheen pääsisi sinne. ;)

Kyllä alkaa sittenkin tänne tulemaan kärsimätöntä odottelua ja piiiiiiitkä aika on vielä edessä.. Huoh! Olisin kyllä valmis saamaan tämän vauvan jo syliini.. Kuopus syntyi just tällä viikon ja tällä päivän, eli rv 37+2. Alkaa tämä kolottelu ja supistelu ottamaan tuonne henkiselle puolelle. Noh, ei kai tässä muu auta kuin odottaa, vauva tulee sitten kun siihen valmis.

Asiasta kolmanteen, meillä on menny noiden aikaisempien syntymäpäivät aika jännästi. Esikoinen syntyi perjantaina, toinen maanataina, kolmas perjantaina ja kuopus maanantaina, eli nyt olisi sitten perjantain vuoro. :LOL: Noh, eipä ainakaan tämän viikon perjantai sattunut syntymäpäiväksi, olisiko sitten viikon päästä? :LOL:

Tellu30 37+2
 
Täällähän minä :wave: , eihän siitä ole kuin pari päivää, kun kirjoittelin?
Tein osittaisriemut ja sain oikean käden nimettömän ja pikkurillin sekä käsivarren olkapäähän saakka jatkuv@aan puutuneeseen tilaan, vaikken kyllä kovin turvoksissakaan ole -onneksi olen vasuri.
Muuten täällä on härdelliä, jota raskauttaa taas typerämmiksi valuneet yöunet. Yhtenä yönä mietin jo,että pitäisikö alkaa suhtautua myönteisemmin synnytykseen,löysin sen hyvän puolen, että ainakin osa kolotuksista kaikkoaisi.
Äh, liian haastavaa tämä kännyköitse näpyttely, palaan oleellisuuksiin eli kommentoimaan teitä myöhemmin =)
 
Feenix toivottavasti kätesi on jo kunnossa. Ja heti kun ei kuulu muutamaan päivään niin sitä heti olettaa että nyt on synnyttämässä, koska onhan sinullakin noita viikkoja jo ihan hyvin kasassa. ;)

valitusta seuraa

On taas ollu niin tuskasia hetkiä täällä että oksat pois.. :headwall: Eilen taas tuli supistuksia oikein kunnolla, mutta hiipui mutta alko uudelleen ja taas hiipui ja... :headwall: Illalla pakkailin kassin valmiiksi koska olin jo sen verran kipeänä ja varma että yöllä tulee lähtö niin mitäs sitä p..... Kivulias ja huonosti nukuttu yö takana, siinä saldo. Jännä ettei aikaisemmissa raskauksissa ei tuollaista kiusoittelua ole ollut, noh, kuopuksesta supisteli sen viikon ennen kun syntyi mutta tämä on jatkanu jo useamman viikon.. Taitaa mennä pitkän kaavan mukaan tämän lapsen syntymä ja lopulta makaan leikkuupöydällä.. :kieh:

Jeps, mutta lähdetään tekeen sellainen reilun sadan kilometrin autolenkki. Voikaa hyvin. :wave:

Tellu30 37+4
 
Täällä alkaa olla jakomielitautinen olo.. :LOL: Nyt taas olen sitä mieltä että mitäpä tässä, kyllä tämä vauva sitten joskus tulee ulos. :heart: Pitäsköhän lähteä jollekkin jutteleen näistä mielialanvaihteluista.. ;) Noh, josko tämän vielä sallisi itselleen.

Taas omanapaisesti juttua. :whistle: Ja nyt on riennettävä jotta saa nuo lapsoiset kouluun ja eskariin ajoissa. :wave:

Tellu30 37+5
 
Se on moro.

Feenikslintunen varo ettei se käsi mee ihan sörsseliks. Se on kaamea kipu sitten yöllä. Kandee paketoida käsi kunnolla ja sormet samaan pakettiin yöksi. Auttaa kummasti.
Mulla on samaan paikkaan kadonneet unet kuin sullakin. :headwall: Nytkin väsyttää niin penteleesti että. Ja mun hullunatouhuumisvirtakin on kadonnut ties minne. Koti alkaa näyttämään niin äkkiä sikolätiltä jos ei kokoajan siivoo. Plääääh.

Tellu no johan kiusoittelee vauvasi sinua, mutta totta, kyllä se sieltä joskus ulos tulee.
Ja tuo jakomielitauti taitaa kuulua raskauden kuvaan. Mullakin on useampi persoona nykyään käytössä.
Mieskin ihan varpaillaan kokoajan, kun ei se raukka tiedä milloin mä olen siivoushullu raivotar, ihana lämmin äitiliini, itkevä masennuspotilas tahi kiihkeä rakastajatar :ashamed:

Huomenna olis sitten sairaalassa käynti. Saas nähä mitä ne siellä keksii. Voip olla että mulla on kohta nyytti sylissä. Toivon kuitenkin että saisin tuon 37ärveetä täyteen.

riemu 36+1
 
Riemulle tsemppiä tämänpäiväiselle lääkärireissulle :hug: Sulla on kyllä komean kokoinen masuli, mitä ne vauvan kooksi on arvelleetkaan?

Teillä kaikilla alkaa olla jo paljon viikkoja, pian tulee vauvauutisia oikein ropinalla :heart:

Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Tsemppiä riemulle!!! :flower: Sulla on kyllä jo hyvänkokoinen maha.

Kävin tänään aamulla neuvolassa ja sieltä sitten sain lähetteen äitipolille koska vauvan syke oli turhan korkea. Ensimmäistä käyrää kun ajettiin niin vauvan syke oli välillä päälle 200, mutta toisella käyräkerralla vauva sitten rauhottui ja sykekin oli normaali. :heart: Lääkäri sitten ultrasi ja kaikki oli sitäkin kautta kaikki hyvin ja sain minä painoarvionkin.. 3071g :heart: Teki vaan sellaisen alatutkimuksen siinä että meinasin kysyä jotta meinaatko vauvan nenänkin putsata samalla. :LOL:

Tellu30 37+6
 
Ääks, menette, Tellu, ja riemu, varmasti minua ennen synnyttämään, kun noin ronkitaan ja tutkitaan. Olette sitten kyllä pikaisesti ilmoitusvelvollisia! Tsemppiä kumpaisellekin!!!!!

Miten tänne irjoittaminen onkin niin työn ja tuskan takana :| -No, kuopus on irrotellut näppiksen ruutuja, kauheasti saa hakata, jos tahtoo kaikkien kirjainten osuvan ja vielä kohdilleen ;)

Aiemmin raskaudessa pelkäsin asukini olevan liian pienen, 4d-ultran muaan silloin(rv 26?) arvioi silloisen koon perusteella typyn kasvavan hädintuskin 3-kiloiseksi. No, luulen nykyään jotain ihan muuta . Olen melkein varma, että tämä on nyt jo reilusti yli 4kg , sen verran hurja on tuo vatsani (kuopuksen odotukseen vertaan ja hän oli syntyessään 4,4kg) ja siten pahasti liikeet tuntuvat piukentavan sekä vatsanahkaa että selän puolelta samanaikaisesti. Olen kuitenkin arka ottamaan asiaa puheeksi -vielä kun neuvolassakin arvioitiin käsikopelolla, että reilusti alle 4kg:n tyyppi jää. En vain usko :whistle:
Äh, jatkan pian.
 
Olin siel sairaalassa hutkittavana tänään ja vauva sai lisäaikaa olla masussa :) Kahden viikon päästä leikataan kun 38 viikkoa on täysi. En vielä tiedä tarkkaa päivää. Ens tiistaina se selviää.

Hottis, maha on reilun kokoinen tosiaan, mutta on siinä läskiäkin mukana. :kieh: Eikä tuo vauvakaan taida pieni olla kun nyt 36+2 oli arvio 3050gr.
Aikalailla samaa kokoluokkaa kuin Tellullakin Se voi Tellu muutes olla että tuo vauvan nenän putsaus laittaa mukavasti supistelemaan. :/

Feeniks kyllä mä veikkaan että sä se ensteks menet vauvan päästö puuhiin. Eikös sulla ole ens viikolla LA:kin? Ja sairaalasta heti sitten viestiä kännykän kautta heti kun pää näkyy.

Rutkutusta: Närästää, oksettaa, paskattaa, väsyttää, viiraa. :x
 
Ai saako täällä rutkuttaa=D Olo on suoraan sanottuna tosi kamala -muistanpa nämä ajat ikuisesti. Lyhyesti:en voi kumartua häntäluun takia. Nilkan suonikohjun sukulainen,verkkomainen mustuus laajenee, kutiaa ja kuumottaa. Tänään ovat jalat menneet pari kertaa alta vauvan asennon(?) ja nivusiin painamisen vuoksi.Tunnen joka sekunti olevani ihan liian raskaana.
Kuvailitte tätäkin sairasta pääkoppaa aivan valtavan osuvasti:kaikki järki kadoksissa, mäljellä vain tämä Tellunkin myöntämä malttamattomuus. Enpä olisi uskonut, että minuun iskee se tunne.

Riemu, miltä tuntui saada suunnilleen-eräpäivä, mitä ajattelet sektiosta?
Tellu, kasassa vielä?

mitä teille muille kuuluu -meitähän on oikeasti täällä monta?

Feenikslintunen 38+3
 
Huomenia,

sitähän on pitänyt teiltä kaikilta udella, oletteko koskaan aavistelleet synnytyksen olevan käsillä -jollei nyt vesien menoja,suppareita ja muuta konkreettista lasketa. Eli onko ollut tunnetta, aavistuksia?

Miten alkuraskailijat, kuinka on vointinne laita? Joko suku ja muut mukavat ihmiset ovat kuulleet ilouutisen -mikä on ollut suhtautuminen?
 

Yhteistyössä