Hakutulokset

  1. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Feenix toivottavasti kätesi on jo kunnossa. Ja heti kun ei kuulu muutamaan päivään niin sitä heti olettaa että nyt on synnyttämässä, koska onhan sinullakin noita viikkoja jo ihan hyvin kasassa. ;) valitusta seuraa On taas ollu niin tuskasia hetkiä täällä että oksat pois.. :headwall...
  2. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    riemu onpas siellä kyllä pitkä päivä ekaluokkalaisella. :o Missähän tosiaan Feeniks on??? me10 kiitosta pinosta vauvapuolelle, josko sitä tässä jossain vaiheen pääsisi sinne. ;) Kyllä alkaa sittenkin tänne tulemaan kärsimätöntä odottelua ja piiiiiiitkä aika on vielä edessä.. Huoh...
  3. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    riemu otahan rauhallisesti nyt todellakin ettei sinulle tai vauvalle satu mitään. Ne kotityöt kyllä odottaa tekijäänsä. Täällä on ollut tämä päivä yllättävän hyvä, olen ollut oikein positiivisella tuulella, ihan itteänikin säikäytän.. :laugh: Noh, kai tämä on jotain tasotusta kun eilen oli...
  4. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Joo, minä olen tekemässä tuon sterilisaation, mutta täälläpäin menee melkeenpä vuosi ennen kuin sen saan.. :kieh: Ja jännä ettei mihinkään papereihinkaan sitä voitu kirjata että jos ainai joutuisin leikkaukseen niin sillä samalla mahan aukaisulla olisi voitu homma hoitaa. Niin ja hyvillä...
  5. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Me10 tuollaisista tyhjän toimittajista jotka haluaa mollata toisia, niin ei kyllä kannata välittää. Ymmärrän että tuntuu pahalta jos joku alkaa haukkumaan tms. mutta hällä itsellään ei taida kaikki olla kotona. Mitäs muuta varten tälläiset palstat on kuin että saa avautua ilman huolia. Jos...
  6. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    riemu eikö tuo sinun kipusi olisi jo verrattavissa pääkainalossa olemiseen? :whistle: Onneksi sinulla on tänään se lääkäri ja toivottavasti saat helpotusta tilanteeseen. Keskustelun jatkosta.. Pitäisikö meillä tehdä oma pino tuonne, onkos se nyt vauvat 0-12kk puolelle? Vai onko muita...
  7. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    neitim Onnittelut Prinsessasta!!! :flower: :heart: :flower: Feeniks hurjan kuulonen kaatuminen sinulla! Onhan kaikki ok? Neuvolakäynti takana ja täällä on aivan ihana tuo neuvolantäti!!! :heart: Kurkkasi ultralla että millaisessa asennossa meidän herra mahtaa olla kun tuntui...
  8. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    riemu saitko huilittua? Ei kuulostanut päivä menevän ihan täysin putkeen. :hug: Täällä taas hermot suhteellisen kireällä.. Eilen oli melkoinen sairaalareissu nuorimman kanssa ja siitä sitten supistelut taas intoutui. Noh, illan supisteli jo oikein napakasti ja aloin jo kellotteleen...
  9. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Huomenta, tämän emännän valtakunnassa kaikki hyvin ja en ole piiiiiitkään aikaan menossa synnyttämään, kaikki oireet hävinny. =) Vaikkakin eilen "hiukan" kimpaannuin kahdelle vanhimmalle tytötlle ja mietin siinä että nyt todellakin olisin valmis muutaman päivän hermolomalle sairaalan...
  10. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Olin kyllä jo hyvin ihmeissään että mihinhän ne katosi, mutta sieltä ne sitten löytyikin.. ;) Hyvä että saat vielä hengähtää, toivottavasti tuollaista ei toistu vaan tulee vasta sitten kun on tosi kyseessä. Tänään on tullu taas supisteluja, mutta syykin löytyy, olen joutunut enemmän...

Yhteistyössä